Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 tawse

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

tawse Empty
BerichtOnderwerp: tawse   tawse I_icon_minitimevr jul 23, 2010 1:04 am

Zoals ik al eerder heb gepost heb ik vooral iets met leren implements. elisa is zo lief geweest om in londen een handgemaakte tawse van The London Tanners mee te nemen.

Het is dit exemplaar:
http://www.thelondontanners.com/Lochgelly%20Tawse.JPG

Hij ziet er mooi uit en ruikt lekker naar leer. Tot nu toe ligt hij onschadelijk in de kast en eigenlijk is het natuurlijk ook zonde om zo'n mooi ding werkelijk te gebruiken. Het is natuurlijk meer een mooi kunstvoorwerp om naar te kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Strafhand
Overijverige Poster
Overijverige Poster



Aantal berichten : 562

tawse Empty
BerichtOnderwerp: Re: tawse   tawse I_icon_minitimevr jul 23, 2010 11:29 am

leentje schreef:
Zoals ik al eerder heb gepost heb ik vooral iets met leren implements. elisa is zo lief geweest om in londen een handgemaakte tawse van The London Tanners mee te nemen.

Het is dit exemplaar:
http://www.thelondontanners.com/Lochgelly%20Tawse.JPG

Hij ziet er mooi uit en ruikt lekker naar leer. Tot nu toe ligt hij onschadelijk in de kast en eigenlijk is het natuurlijk ook zonde om zo'n mooi ding werkelijk te gebruiken. Het is natuurlijk meer een mooi kunstvoorwerp om naar te kijken.

Beste Leentje.
Het gebruiks- en slagvoorwerp ziet er fraai uit. Maar je vertelt ons, dat dit "mooie ding" nu werkloos in de kast hangt en toekijkt? Ik draai je redenering om: zonde om deze niet te [laten] gebruiken!
Je mazzelt maar met dat kunstvoorwerp; ik lees dat de London tanners hun website of winkel even hebben gesloten.

Overigens heb ik thuis een variant hierop: een riem die aan een houten handvat is aangesloten; werkt fantastisch!

Groet\
Rein
Terug naar boven Ga naar beneden
elisa
Overijverige Poster
Overijverige Poster
elisa


Aantal berichten : 717

tawse Empty
BerichtOnderwerp: Re: tawse   tawse I_icon_minitimevr jul 23, 2010 11:34 am

Beste Rein,

Als insider weet ik dat de Londontanners ergens in de komende maanden weer open gaan. Ze zijn net verhuisd van de VS naar Groot Britanie, maar een deel van het gereedschap is nog onderweg.

Gelukkig maakt meneer LondonTanner himself al wel dingetjes voor goede bekenden...

Groetjes,
elisa
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

tawse Empty
BerichtOnderwerp: Re: tawse   tawse I_icon_minitimevr jul 23, 2010 11:35 am

Daarom was ik ook erg blij dat ik een goede bekende ken van meneer London Tanner. cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

tawse Empty
BerichtOnderwerp: Re: tawse   tawse I_icon_minitimema aug 09, 2010 5:11 pm

Overigens, die tawse deed toch meer pijn dan ik verwachtte. Maar alles is beter dan hout en zeker teakhout. Ik kies dan toch maar voor de tawse.
Terug naar boven Ga naar beneden
deugnietje
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
deugnietje


Aantal berichten : 211

tawse Empty
BerichtOnderwerp: Re: tawse   tawse I_icon_minitimedi aug 10, 2010 10:02 am

yep! tell me about it..... Rolling Eyes
wij hebben er sinds kort ook 1, zat in een pakketje met nog 4 andere mepinstrumenten.
Waaronder ook een prison-strap....ook erg pijnlijk.... Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

tawse Empty
BerichtOnderwerp: Re: tawse   tawse I_icon_minitimedi aug 10, 2010 10:44 am

Hè jak, een prisonstrap... Ieks. Hoewel alles beter dan een grote zware houten paddle. Wij hebben ook een dottig klein paddletje van iets teakhoutachtigs en die is zoooooooooooooo mooi, maar ook zooooooooooo hard! En een tawse? Kan idd erg pijnlijk zijn, maar achteraf is het zo lekker!

En... voor de vakantie heb ik geïnvesteerd in een aantal nieuwe slagwerktuigjes. Het ene is een soort in leer in gepakt, dik rietje. Een raar ding... als je er zachtjes mee mept, voel je er haast niets van, maar als je er anders dan zachtjes mee mept, is het verschrikkelijk!!!

Het andere is een prachtige lange suède bullwhip... heel eng... maar als er toch iets sexy is... Hahaha. Mmmmm!
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

tawse Empty
BerichtOnderwerp: Re: tawse   tawse I_icon_minitimedi aug 10, 2010 11:57 am

Citaat :
En... voor de vakantie heb ik geïnvesteerd in een aantal nieuwe slagwerktuigjes. Het ene is een soort in leer in gepakt, dik rietje. Een raar ding... als je er zachtjes mee mept, voel je er haast niets van, maar als je er anders dan zachtjes mee mept, is het verschrikkelijk!!!

Bedoel je dat leuke rode stokje wat we samen in R hebben uitgezocht? Surprised

Citaat :
Hè jak, een prisonstrap...
Ik heb toch wel nostalgische herinneringen aan dat ding......... Ik heb het voor elkaar gekregen dat V wel een half jaar heeft geloofd dat ik de prisonstrap het ergste vond wat bestond. En eerlijk is eerlijk.......het ding is erg maar inderdaad lang niet zo verschrikkelijk als harde klappen met een grote houten paddle!!!!!!! Shocked
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

tawse Empty
BerichtOnderwerp: Re: tawse   tawse I_icon_minitimedi aug 10, 2010 12:21 pm

Ja, dat "leuke" rode stokje inderdaad. Afschuwelijk. Toen ik er mee thuis kwam, zei Alex dan ook al veelbetekenend: "nou, het is dat je het zelf uit hebt gezocht..." Een onding!!! Crying or Very sad

Wat bezielt me toch om van die vreselijke dingen aan te schaffen??? Had het beter bij die sexy zweep kunnen laten... Neutral
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





tawse Empty
BerichtOnderwerp: Re: tawse   tawse I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
tawse
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Instrumenteel :: Je favoriete instrument-
Ga naar: