Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Kaarsjes

Ga naar beneden 
+3
TuttiFrutti
deugnietje
elisa
7 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
elisa
Overijverige Poster
Overijverige Poster
elisa


Aantal berichten : 717

Kaarsjes Empty
BerichtOnderwerp: Kaarsjes   Kaarsjes I_icon_minitimedi jul 27, 2010 9:52 pm

Natuurlijk valt dit eigenlijk niet meer onder spanking. Maar toen iemand in Engeland me vroeg om dit een keertje te proberen was ik toch wel nieuwschierig.
En ik moet zeggen dat het heel erg goed beviel. Kaarsvet op rode billen doet inderdaad eventjes pijn, maar daarna kun je het lekker uitsmeren en krijg je een lekker beschermend laagje. En het is ook gewoon weer net eventjes anders dan al dat slagmateriaal.

Ik ben inmiddels zelf ook in het bezit van een speciaal voor dit doel geproduceert kaarsje (gekregen van een hele bijzondere mevrouw in Engeland). Nu dus nog maar hopen dat er hier uiteindelijk iemand is die het wil gaan gebruiken...

Terug naar boven Ga naar beneden
deugnietje
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
deugnietje


Aantal berichten : 211

Kaarsjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kaarsjes   Kaarsjes I_icon_minitimedi jul 27, 2010 10:14 pm

wat grappig, daar heb ik nog nooit van gehoord! wat is er anders aan dat ene kaarsje dan de normale? en krijg je er geen brandwondje van?
Terug naar boven Ga naar beneden
elisa
Overijverige Poster
Overijverige Poster
elisa


Aantal berichten : 717

Kaarsjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kaarsjes   Kaarsjes I_icon_minitimedi jul 27, 2010 10:23 pm

Deugnietje schreef:
wat grappig, daar heb ik nog nooit van gehoord! wat is er anders aan dat ene kaarsje dan de normale? en krijg je er geen brandwondje van?

Deze kaarsjes hebben een lager smeltpunt dan normale kaarsen. Een graad of 40 als ik het goed heb.
Als je deze kaarsen laat branden en op tafel zet zakken ze vrij snel in elkaar. Dus alleen aansteken, druppelen en gelijk uitblazen als je klaar bent.
Mits goed gebruikt, dat wil zeggen druppeltjes wax laten vallen vanaf voldoende hoogte, is dit volledig veilig.

Hier kun je wat meer info vinden.
Terug naar boven Ga naar beneden
TuttiFrutti
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
TuttiFrutti


Aantal berichten : 1407

Kaarsjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kaarsjes   Kaarsjes I_icon_minitimezo feb 27, 2011 10:27 pm

Jááren geleden, nog voor ik wist wat spanking was, heb ik mijn toenmalige vriendje wel eens zover gekregen dingen met kaarsjes te doen.. (en met zijn handboeien die ie op mijn aandringen van zn werk meegenomen had ook Rolling Eyes ) Hij vond er geloof ik niet veel aan, maar ík wel Very Happy Ik wist toen alleen niet dat er ook speciale kaarsen voor zijn, maar nu dus wel.. interessant Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Kaarsjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kaarsjes   Kaarsjes I_icon_minitimema feb 28, 2011 12:36 am

Ik ben bang voor hete dingen en heb vanuit dat oogpunt dus helemaal niets met kaarsen van welke soort ook (wel als ze voor hun/ons plezier gezellig op tafel staan te flakkeren). Zelfs geen kaarsen met speciaal smeltpunt. Bovendien... dat beschermende laagje moet er ook weer af (kan eraf gemept, weet ik toevallig) en dat geeft vast erg veel zooi... En ik maak sowiso al genoeg zooi, hahahaha.

Maar ik ken mensen die helemaal idolaat zijn van dingetjes met kaarsen. Dus ergens loopt er daarvan vast nog wel eentje los rond voor je, elisa.
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Kaarsjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kaarsjes   Kaarsjes I_icon_minitimema feb 28, 2011 1:41 am

Ik heb ooit vroeger wel eens geëxperimenteerd met kaarsvet. Maar ik vond het maar een vies geknoei. Werkte ook als een soort hars affraid Met het kaarsvet kwamen dus ook alle haartjes mee.
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Kaarsjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kaarsjes   Kaarsjes I_icon_minitimema feb 28, 2011 8:27 pm

O, maar dat is dan wel twee vliegen in één klap, leen! Want gewoon harsen is natuurlijk verschrikkelijk... maar als je het als kek onderdeel van je kinky spelletjes doet... Idea
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Kaarsjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kaarsjes   Kaarsjes I_icon_minitimema feb 28, 2011 8:55 pm

Nou dawn snel aan de slag dan maar. Als je gebrek aan kaarsen hebt, ik heb een hele lade vol hier. Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Kaarsjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kaarsjes   Kaarsjes I_icon_minitimema feb 28, 2011 9:00 pm

Nee nee, ik ben bang van hete dingen, zei ik toch al. Voor mij is de snelle ontharing niet weggelegd dus, helaas... angelruns
Terug naar boven Ga naar beneden
spijtebijt
Meeloper
Meeloper
spijtebijt


Aantal berichten : 91

Kaarsjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kaarsjes   Kaarsjes I_icon_minitimema feb 28, 2011 9:04 pm

snelle ontharing kan ook anders hoor, ik gebruik de epilady Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Kaarsjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kaarsjes   Kaarsjes I_icon_minitimema feb 28, 2011 9:09 pm

Ik doe helemaal niet aan epileren! Masochistisch of niet... er zijn grenzen! Evil or Very Mad
Terug naar boven Ga naar beneden
spijtebijt
Meeloper
Meeloper
spijtebijt


Aantal berichten : 91

Kaarsjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kaarsjes   Kaarsjes I_icon_minitimema feb 28, 2011 9:11 pm

Gewoon rustig voor gaan liggen en na een poosje dan valt het best mee Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Kaarsjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kaarsjes   Kaarsjes I_icon_minitimema feb 28, 2011 9:15 pm

Ja daaaaaaaaaag! Mij niet gezien! affraid

Maar stoer van je, hoor, spijt! Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
spijtebijt
Meeloper
Meeloper
spijtebijt


Aantal berichten : 91

Kaarsjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kaarsjes   Kaarsjes I_icon_minitimema feb 28, 2011 9:16 pm

What a Face
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Kaarsjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kaarsjes   Kaarsjes I_icon_minitimema feb 28, 2011 11:01 pm

Ik heb ook nog een epilady, mag je ook best lenen dawn Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Kaarsjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kaarsjes   Kaarsjes I_icon_minitimema feb 28, 2011 11:32 pm

Ik zal hem wel eens aan V. aanwijzen op een moment dat je billen niks meer kunnen hebben, leen. Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
spijtebijt
Meeloper
Meeloper
spijtebijt


Aantal berichten : 91

Kaarsjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kaarsjes   Kaarsjes I_icon_minitimedi maa 01, 2011 12:00 pm

Nee Dawn dit is toch echt iets wat jezelf moet doen. Zou natuurlijk wel kunnen zijn dan je het MOET doen. Dan zou het op zich wel weer leuk zijn om iemand er op attend te maken dat zo'n dingetje in de buurt is.
Tis wel een hele overwinning hoor, stukje bij beetje de epilady steeds een beetje verder schuiven Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Kaarsjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kaarsjes   Kaarsjes I_icon_minitimedi maa 01, 2011 1:33 pm

Ik kijk dan ook van een veilige afstand met bewondering toe hoe anderen deze overwinning op zichzelf behalen. Twisted Evil

Maar waarom is het per se iets dat je zelf moet doen? Ik kan me best een Dominant indenken die er een sadistisch genoegen in zou scheppen om stukje bij beetje twee subby beentjes te ontharen...
Terug naar boven Ga naar beneden
TuttiFrutti
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
TuttiFrutti


Aantal berichten : 1407

Kaarsjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kaarsjes   Kaarsjes I_icon_minitimedi maa 01, 2011 1:38 pm

affraid ik heb laatst mijn epilady in de vuilnisbak gegooid gelukkig.. wat een onding zeg..
Terug naar boven Ga naar beneden
spijtebijt
Meeloper
Meeloper
spijtebijt


Aantal berichten : 91

Kaarsjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kaarsjes   Kaarsjes I_icon_minitimedi maa 01, 2011 2:55 pm

O een Dom zal het ook zeker kunnen, maar sommige plekken zijn heeeeel pijnlijk. Kan natuurlijk een doel op zich zijn . MAar een beetje controle hierover is best wel fijn. Moet wel een beetje met zorg gebeuren he, de haartjes zijn nu eenmaal niet zo aardig om allemaal 1 kant op te groeien.
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Kaarsjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kaarsjes   Kaarsjes I_icon_minitimedi maa 01, 2011 4:43 pm

Maar een goede Dominant verleent toch ook zorg? Nazorg misschien, nadat hij ook die extra pijnlijke plekjes al gehad heeft, maar toch... zorg. Cool
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Kaarsjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kaarsjes   Kaarsjes I_icon_minitimedi maa 01, 2011 6:22 pm

Nazorg is heel belangrijk hoor flower Sommige Doms zijn daar best goed in.
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Kaarsjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kaarsjes   Kaarsjes I_icon_minitimedi maa 01, 2011 6:30 pm

Ja, een lekker balsempje of een fijn alcoholhoudend lotionnetje... pale
Terug naar boven Ga naar beneden
spijtebijt
Meeloper
Meeloper
spijtebijt


Aantal berichten : 91

Kaarsjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kaarsjes   Kaarsjes I_icon_minitimedi maa 01, 2011 8:06 pm

dawn jij zou een hele gemene Dom zijn What a Face

Trouwens misschien is het wel veel leuker om er na te kijken Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Kaarsjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kaarsjes   Kaarsjes I_icon_minitimedi maa 01, 2011 8:58 pm

Helemaal niet, spijt, ik heb gewoon een veel te levendige fantasie... Neutral
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Kaarsjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kaarsjes   Kaarsjes I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Kaarsjes
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Instrumenteel :: Je favoriete instrument-
Ga naar: