Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 anti teak houten paddles petitie

Ga naar beneden 
+9
deugnietje
W
Strafhand
mickey
fleur
dawn
Björn
leentje
elisa
13 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
elisa
Overijverige Poster
Overijverige Poster
elisa


Aantal berichten : 717

anti teak houten paddles petitie Empty
BerichtOnderwerp: anti teak houten paddles petitie   anti teak houten paddles petitie I_icon_minitimezo aug 08, 2010 4:57 pm

Een zeer zeker niet nader te noemen persoon heeft op enig moment bedacht dat ze een handeltje in teak houten paddles wil gaan beginnen. Graag vraag ik iedereen hier deze petitie te tekenen om te voorkomen dat ze dat daadwerkelijk gaat doen.

Deze paddels zijn namelijk ernstig gemeen, en zouden overduidelijk verboden moeten worden!
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

anti teak houten paddles petitie Empty
BerichtOnderwerp: Re: anti teak houten paddles petitie   anti teak houten paddles petitie I_icon_minitimezo aug 08, 2010 6:24 pm

Ik ben het met elisa eens dat het voorkomen moet worden dat ze hier inderdaad een handeltje in begint. En dat er in ieder geval een export verbod moet komen richting een bepaalde plaats die met een L begint,


Laatst aangepast door leentje op di aug 17, 2010 12:03 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Björn
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 433

anti teak houten paddles petitie Empty
BerichtOnderwerp: Re: anti teak houten paddles petitie   anti teak houten paddles petitie I_icon_minitimezo aug 08, 2010 6:50 pm

Klinkt interessant, waar kan ik ze aanschaffen? Is er al iets duidelijk over de prijs?



Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

anti teak houten paddles petitie Empty
BerichtOnderwerp: Re: anti teak houten paddles petitie   anti teak houten paddles petitie I_icon_minitimezo aug 08, 2010 7:21 pm

Wat is de jeugd toch altijd happig... stout
Terug naar boven Ga naar beneden
fleur
Meeloper
Meeloper
fleur


Aantal berichten : 75

anti teak houten paddles petitie Empty
BerichtOnderwerp: Re: anti teak houten paddles petitie   anti teak houten paddles petitie I_icon_minitimezo aug 08, 2010 8:30 pm

Kan ik ook een petitie ondertekenen om er voor te zorgen dat de niet bij naam te noemen persoon wat 'begeleiding' krijgt bij het opzetten van deze onderneming?
Terug naar boven Ga naar beneden
mickey
Eeuwige wat
mickey


Aantal berichten : 220

anti teak houten paddles petitie Empty
BerichtOnderwerp: Re: anti teak houten paddles petitie   anti teak houten paddles petitie I_icon_minitimezo aug 08, 2010 10:20 pm

Op zich ook een idee fleur, die begeleider moet er dan natuurlijk wel voor zorgen dat alles wat bedacht en gefabriceerd wordt ook uitvoerig op de uitvindster getest wordt. Op deze manier kan zij haar ambacht perfectioneren en dan pas kan er iets op de markt gebracht worden...

Slim... heel slim anti teak houten paddles petitie Icon_lol
Terug naar boven Ga naar beneden
Strafhand
Overijverige Poster
Overijverige Poster



Aantal berichten : 562

anti teak houten paddles petitie Empty
BerichtOnderwerp: Re: anti teak houten paddles petitie   anti teak houten paddles petitie I_icon_minitimevr aug 13, 2010 10:36 am

Is degene die dit fraaie initiatief tot het ondernemen van een houthandel heeft genomen, al bekend? Ik wil wel weten wie het is, want dan kan ik net als Björn mijn bestelling plaatsen; tot dusverre beperk ik mij tot overlange forse pollepels uit de kookwinkel en enige afwisseling is gewenst.
Hoeveel handtekeningen hebben jullie al verzameld bij dit volkspetitionnement? Reeds 2?
Met gretige groet van een houtverzamelaar
Rein
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

anti teak houten paddles petitie Empty
BerichtOnderwerp: Re: anti teak houten paddles petitie   anti teak houten paddles petitie I_icon_minitimevr aug 13, 2010 11:47 pm

Ik heb niets met instrumenten, maar je vertelt het zo smakelijk elisa dat ik wel graag zo'n teakhouten paddle wil bestellen! Wil je dat even je "niet nader te noemen persoon" doorgeven? (En mijn hartelijke groeten doen dan Twisted Evil)

En kan zo'n teakhouten paddle ook van een persoonlijk tintje worden voorzien?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
Björn
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 433

anti teak houten paddles petitie Empty
BerichtOnderwerp: Re: anti teak houten paddles petitie   anti teak houten paddles petitie I_icon_minitimevr aug 13, 2010 11:48 pm

W schreef:
Ik heb niets met instrumenten, maar je vertelt het zo smakelijk elisa, dat ik wel graag zo'n teakhouten paddle wil bestellen. Wil je dat even je "niet nader te noemen persoon" doorgeven? (en mijn hartelijke groeten doen dan Twisted Evil)

Jep, ik ben ook wel serieus geinteresseerd als dom zijnde. Moet je er maar niet over beginnen hè?
Terug naar boven Ga naar beneden
deugnietje
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
deugnietje


Aantal berichten : 211

anti teak houten paddles petitie Empty
BerichtOnderwerp: Re: anti teak houten paddles petitie   anti teak houten paddles petitie I_icon_minitimeza aug 14, 2010 11:41 am

W schreef:
En kan zo'n teakhouten paddle ook van een persoonlijk tintje worden voorzien?

tuurlijk W, je kunt je naam er met een viltstift op schrijven clown
Terug naar boven Ga naar beneden
peter1z
Beginner
Beginner
peter1z


Aantal berichten : 41

anti teak houten paddles petitie Empty
BerichtOnderwerp: Re: anti teak houten paddles petitie   anti teak houten paddles petitie I_icon_minitimeza aug 14, 2010 6:27 pm

Ik teken ook graag in op zo'n teakhouten paddle!
*de zaken gaan voorspoedig, volgens mij!*
Terug naar boven Ga naar beneden
http://huiselijkediscipline.com
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

anti teak houten paddles petitie Empty
BerichtOnderwerp: Re: anti teak houten paddles petitie   anti teak houten paddles petitie I_icon_minitimeza aug 14, 2010 7:04 pm

Nou ja, ik zou zeggen laat onze nijvere onderneemster maar snel aan de slag gaan. Ik vermoed dat ze blij zal zijn met deze onbedoelde reclame Very Happy. Maakt ook niet uit, voor mij mag ze aan iedereen leveren behalve aan een zeker iemand. Al jullie orders houdt haar vast een tijdje zoet!!!!!!!! Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

anti teak houten paddles petitie Empty
BerichtOnderwerp: Re: anti teak houten paddles petitie   anti teak houten paddles petitie I_icon_minitimeza aug 14, 2010 8:02 pm

Op zich ben ik natuurlijk best bereid zo'n paddle een keertje aan V uit te lenen, mocht hij dat aardig vinden. En misschien dat ik dan zelf de uitwerking mag bijwonen? Op een zekere leentje bijvoorbeeld, die reageert daar vast héél mooi op... Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

anti teak houten paddles petitie Empty
BerichtOnderwerp: Re: anti teak houten paddles petitie   anti teak houten paddles petitie I_icon_minitimeza aug 14, 2010 8:43 pm

wolk Droom maar fijn verder W. Ik ben lid van de anti teak hout liga. En dan te bedenken dat ik tot nu toe ongestoord kon genieten van twee teakhouten tafels en een teakhouten boekenkast Sad Nu denk ik elke keer aan wat anders als ik er naar kijk No
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

anti teak houten paddles petitie Empty
BerichtOnderwerp: Re: anti teak houten paddles petitie   anti teak houten paddles petitie I_icon_minitimeza aug 14, 2010 8:46 pm

Zo zie je maar leen, elk nadeel heb z'n voordeel! Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
nina
Watje
Watje
nina


Aantal berichten : 9

anti teak houten paddles petitie Empty
BerichtOnderwerp: Re: anti teak houten paddles petitie   anti teak houten paddles petitie I_icon_minitimezo aug 15, 2010 10:53 am

Hoe harder wij gillen dat die krengen verboden moeten worden, hoe harder de Doms juist willen gaan inslaan. Zowel letterlijk als figuurlijk Smile .Ik teken die petitie met volle overgave. Het lijkt zo onschuldig maar in de uitvoering........ tissues


Laatst aangepast door nina op zo aug 15, 2010 11:16 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
deugnietje
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
deugnietje


Aantal berichten : 211

anti teak houten paddles petitie Empty
BerichtOnderwerp: Re: anti teak houten paddles petitie   anti teak houten paddles petitie I_icon_minitimezo aug 15, 2010 10:58 am

hoe kan ik lid worden van van de anti teak hout liga??
ik wil zo'n onding ook niet in huis affraid
Terug naar boven Ga naar beneden
jennifer
Watje
Watje
jennifer


Aantal berichten : 15

anti teak houten paddles petitie Empty
BerichtOnderwerp: Re: anti teak houten paddles petitie   anti teak houten paddles petitie I_icon_minitimema aug 16, 2010 11:40 pm

Na een korte vakantie lees ik vol trots over het succes van mijn prototype. De productie wordt nu opgezet en binnenkort zullen er wellicht mogelijkheden komen om bestellingen te plaatsen. Er moet bij worden gezegd dat de genoemde teakhouten paddle uitsluitend bedoeld is ter decoratie :-D een ieder die hem anders wenst te gebruiken is daarvoor zelf verantwoordelijk. Ondertussen onderteken ik met de dezelfde overgave alle anderen de petitie tegen misbruik van dit decoratieve artikel!
Terug naar boven Ga naar beneden
deugnietje
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
deugnietje


Aantal berichten : 211

anti teak houten paddles petitie Empty
BerichtOnderwerp: Re: anti teak houten paddles petitie   anti teak houten paddles petitie I_icon_minitimema aug 16, 2010 11:47 pm

jennifer schreef:
Er moet bij worden gezegd dat de genoemde teakhouten paddle uitsluitend bedoeld is ter decoratie :-D

fioeeeew, dat is effe een flinke geruststelling! cheers
bedankt jennifer Cool
Terug naar boven Ga naar beneden
PB
Watje
Watje



Aantal berichten : 8

anti teak houten paddles petitie Empty
BerichtOnderwerp: Re: anti teak houten paddles petitie   anti teak houten paddles petitie I_icon_minitimeza aug 21, 2010 3:35 pm

jennifer schreef:
genoemde teakhouten paddle uitsluitend bedoeld is ter decoratie :-D

Natuurlijk! met zo'n paddle kun je een paar stoute billen en mooi decoratief kleurtje geven toch?
Hoe zou je hem op een andere manier decoratief kunnen gebruiken?
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

anti teak houten paddles petitie Empty
BerichtOnderwerp: Re: anti teak houten paddles petitie   anti teak houten paddles petitie I_icon_minitimeza aug 21, 2010 3:43 pm

Gebruik je fantasie PB. Je kunt hem aan de muur hangen, hij staat vast ook heel mooi op tafel met een lekker stukje kaas erop.
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

anti teak houten paddles petitie Empty
BerichtOnderwerp: Re: anti teak houten paddles petitie   anti teak houten paddles petitie I_icon_minitimeza aug 21, 2010 4:06 pm

Aan de muur hangen lijkt me op zich wel een goed idee. Dan hoef je hem nooit eerst te gaan zoeken als je 'm nodig hebt.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

anti teak houten paddles petitie Empty
BerichtOnderwerp: Re: anti teak houten paddles petitie   anti teak houten paddles petitie I_icon_minitimeza aug 21, 2010 4:46 pm

Mits hij tenminste netjes op zijn haakje hangt. Daar zou ik als Dominant maar niet te vast van uitgaan! confused
Terug naar boven Ga naar beneden
nina
Watje
Watje
nina


Aantal berichten : 9

anti teak houten paddles petitie Empty
BerichtOnderwerp: Re: anti teak houten paddles petitie   anti teak houten paddles petitie I_icon_minitimezo aug 22, 2010 11:42 am

Ja soms gaan ze spontaan aan de wandel. Ik ken een geval waar al het hout van de ene dag op de andere verdween. Op onverklaarbare wijze is het pas na een week, in de auto van V. nota bene, weer teruggevonden Surprised Surprised Surprised
Terug naar boven Ga naar beneden
mickey
Eeuwige wat
mickey


Aantal berichten : 220

anti teak houten paddles petitie Empty
BerichtOnderwerp: Re: anti teak houten paddles petitie   anti teak houten paddles petitie I_icon_minitimezo aug 22, 2010 12:55 pm

Ja, dat was best een fijne week Smile

Ik ken er ook nog een van een haarborstel die op reis ging en heel wat beleefde, zou dat verhaal nog online staan eigenlijk? Ik ga eens zoeken anti teak houten paddles petitie Icon_biggrin
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





anti teak houten paddles petitie Empty
BerichtOnderwerp: Re: anti teak houten paddles petitie   anti teak houten paddles petitie I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
anti teak houten paddles petitie
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Instrumenteel :: Blijf van mijn lijf!-
Ga naar: