keuzes, keuzes, keuzes...
+18 nanatalie
Tom
Björn
deugnietje
malecka
lovingdiscipline
Peetwie
spijtebijt
Deepdiver
mickey
zofia nina
summerbreeze
spankie
tomaatje
dawn
leentje
W
elisa
22 plaatsers
Auteur Bericht W Ridder in de Orde van de klaproos
Aantal berichten : 3726 Onderwerp: Re: keuzes, keuzes, keuzes... zo sep 12, 2010 5:36 pm Pindakaas met hagelslag erop, hmmmm! Te warm of te koud voor de tijd van het jaar?
Vind ik leuk Vind ik niet leuk
dawn Ridder in de Orde van de klaproos
Aantal berichten : 3086 Onderwerp: Re: keuzes, keuzes, keuzes... zo sep 12, 2010 9:42 pm Te koud. Ik zomer graag nog een (bescheiden) beetje na. Ijs of pudding?
elisa Overijverige Poster
Aantal berichten : 717 Onderwerp: Re: keuzes, keuzes, keuzes... zo sep 12, 2010 9:45 pm ijs, zolang het weer nog een beetje meewerkt. ochtendmens of avondmens
Aantal berichten : 3086 Onderwerp: Re: keuzes, keuzes, keuzes... zo sep 12, 2010 10:43 pm Avond- maar intussen noodgedwongen iets meer ochtendmens. Uitslapen of vroeg uit de veren?
Aantal berichten : 717 Onderwerp: Re: keuzes, keuzes, keuzes... zo sep 12, 2010 10:45 pm Als het helemaal aan mij lag en niet aan de omstandigheden uitslapen. Maar ja... Hoogvlieger of huismus
W Ridder in de Orde van de klaproos
Aantal berichten : 3726 Onderwerp: Re: keuzes, keuzes, keuzes... zo sep 12, 2010 11:26 pm Hoogvlieger! Rustig sudderen of snel opbranden?
Aantal berichten : 3086 Onderwerp: Re: keuzes, keuzes, keuzes... ma sep 13, 2010 5:51 pm Rustig sudderen. Word je lekker mals van. Stomen of braden?
Peetwie Overijverige Poster
Aantal berichten : 700 Onderwerp: Re: keuzes, keuzes, keuzes... ma sep 13, 2010 9:34 pm Braden...lekker met roomboter. Niet goed, zeggen ze maar o zo lekker. voorafje of toetje?
Aantal berichten : 3086 Onderwerp: Re: keuzes, keuzes, keuzes... ma sep 13, 2010 10:40 pm Voorafje èn toetje - en dan hoeft het hoofdgerecht niet eens zo nodig. Rowan Atkinson of Stephen Fry?
Aantal berichten : 717 Onderwerp: Re: keuzes, keuzes, keuzes... ma sep 13, 2010 11:56 pm Rowan Atkinson Harry Potter of Jan-Peter Balkenende
Aantal berichten : 3726 Onderwerp: Re: keuzes, keuzes, keuzes... di sep 14, 2010 12:05 am Harry Potter. Ron of hermione ('er-my-knee)?
Aantal berichten : 717 Onderwerp: Re: keuzes, keuzes, keuzes... di sep 14, 2010 12:34 am hermione goed boek of leuke film?
Aantal berichten : 3726 Onderwerp: Re: keuzes, keuzes, keuzes... di sep 14, 2010 12:45 am Alles op zijn tijd, maar als ik moet kiezen: film. Papieren boek of ebook?
Aantal berichten : 3086 Onderwerp: Re: keuzes, keuzes, keuzes... di sep 14, 2010 1:46 am Papier any time! (En W... serieus... de film?!?)
Professor Dumbledore of Professor Snape?
(
Ik zou het wel weten!)
Aantal berichten : 3726 Onderwerp: Re: keuzes, keuzes, keuzes... di sep 14, 2010 11:26 am Snape natuurlijk! (En ja dawn, serieus, film. En nog hoger staan voor mij computerspelletjes. Boeken zijn geweldig, maar ik ben nu eenmaal een man, en die gaan voor het visuele
)
Kostschool of nonnenschool?
Peetwie Overijverige Poster
Aantal berichten : 700 Onderwerp: Re: keuzes, keuzes, keuzes... wo sep 15, 2010 1:07 am kostschool rietje of tawse?
Aantal berichten : 3726 Onderwerp: Re: keuzes, keuzes, keuzes... wo sep 15, 2010 12:58 pm Tawse klinkt leuker. Daar kan je lekkerder mee dóórslaan, stel ik me zo voor. Van te voren vertellen hoeveel klappen of het open laten?
mickey Eeuwige wat
Aantal berichten : 220 Onderwerp: Re: keuzes, keuzes, keuzes... wo sep 15, 2010 6:24 pm Open laten denk ik.... Weet ik eigenlijk niet, nu ik er wat langer overnadenk
strafregels of in de hoek?
leentje Obsessieve Poster
Aantal berichten : 1398 Onderwerp: Re: keuzes, keuzes, keuzes... wo sep 15, 2010 6:33 pm In de hoek dan maar Sir of Zeur
Aantal berichten : 3086 Onderwerp: Re: keuzes, keuzes, keuzes... wo sep 15, 2010 7:49 pm Zeur! brutale mond of deemoedig zwijgen?
Aantal berichten : 717 Onderwerp: Re: keuzes, keuzes, keuzes... wo sep 15, 2010 8:14 pm Zwijgen (zolang dat nog wordt geaccepteerd...) met of zonder string
leentje Obsessieve Poster
Aantal berichten : 1398 Onderwerp: Re: keuzes, keuzes, keuzes... wo sep 15, 2010 8:45 pm zonder wit of zwart ondergoed
Aantal berichten : 3726 Onderwerp: Re: keuzes, keuzes, keuzes... wo sep 15, 2010 9:33 pm Vrouwen wit, mannen zwart. Gelijke monniken gelijke kappen, of lievelingetjes?
mickey Eeuwige wat
Aantal berichten : 220 Onderwerp: Re: keuzes, keuzes, keuzes... wo sep 15, 2010 11:57 pm Ik ben voorstander van gelijke monniken gelijke kappen, maar in de praktijk is dat misschien niet haalbaar... straf voor een goed geslaagde grap of straf voor een "echt" iets
Aantal berichten : 3726 Onderwerp: Re: keuzes, keuzes, keuzes... do sep 16, 2010 3:36 pm Straf voor een "echt" iets, beslist. Dat is véél spannender en diepgaander. Na een goed geslaagde grap is het voor mij ook iets teveel topping from the bottom. Ik ben graag zélf de Dominant...
Straf waarmee je het eens bent, of straf die heel vals helemaal niet zo terecht is?
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: keuzes, keuzes, keuzes...
keuzes, keuzes, keuzes...