Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Herfstslaap?

Ga naar beneden 
+4
Björn
W
Peetwie
leentje
8 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Herfstslaap? Empty
BerichtOnderwerp: Herfstslaap?   Herfstslaap? I_icon_minitimeza okt 02, 2010 10:43 am

Er gebeurt hier de laatste week maar weinig. Ik vroeg me af of jullie allemaal een lekker herfst slaapje aan het doen zijn?
Niemand iets spannend meegemaakt wat hij/zij wil delen? Of is iedereen vanilla geworden en durft daar niet mee uit de kast te komen? confused affraid
Terug naar boven Ga naar beneden
Peetwie
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Peetwie


Aantal berichten : 700

Herfstslaap? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herfstslaap?   Herfstslaap? I_icon_minitimewo okt 06, 2010 9:38 pm

Daar lijkt het inderdaad op, leentje. Maar volgens mij wordt je niet zomaar weer vanilla......
Tja, ik denk toch dat er een beetje sleur in sluipt voor een hoop mensen en zij moeten dan misschien ook nog eens hun aandacht verdelen over allerlei andere sites? Wie weet?
Ik maak de laatste tijd maar weinig mee......maar ik blijf goed opletten, hoor. sunny
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Herfstslaap? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herfstslaap?   Herfstslaap? I_icon_minitimewo okt 06, 2010 10:35 pm

Ik maak ook weinig mee... Evil or Very Mad

Wat ik op zich wel eens zou willen weten is wat voor "spanking relaties" de regulars hier hebben. Ik weet dat een aantal subs een "ik leef samen met mijn Dom" relatie hebben (wat niet altijd precies hetzelfd is als "HD" volgens mij, omdat HD puur niet-seksueel is, toch?), en een aantal een "externe begeleider" (die bij de meesten één en dezelfde is, maar misschien niet bij allemaal?) Maar wie precies welke relatievorm hebben weet ik niet helemaal meer. En misschien zijn er ook nog andere vormen?

In ieder geval laat ik zelf beginnen met mijn "relatie" te beschrijven: ik leef monogaam met een vanille mevrouw die zich wel af en toe door me laat spanken (héél af en toe) maar er verder niets mee heeft. En daarbuiten doe ik niets, ook niet als het beperkt zou blijven tot niet-seksuele spanking.

Dus misschien dat als de regulars hier ook hun relatievorm nog weer even samenvatten, dat dat weer wat leven in de brouwerij brengt?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
Björn
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 433

Herfstslaap? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herfstslaap?   Herfstslaap? I_icon_minitimedo okt 07, 2010 12:46 am

Is dat niet enorm moeilijk W? Gelukkig maakt echte liefde veel goed, maar ik geloof niet dat ik een vanilla relatie lang zou volhouden.

Tja, goed, voor mij zijn het op dit moment twee hele diepe vriendschappen. Ik ken één meisje al een klein jaar, en met haar msn ik praktisch dagelijks. Door omstandigheden is afspreken wat lastiger. De ander ken ik nu ongeveer een maandje, en daarmee loopt het ook hartstikke goed. Het zijn geen relaties (zou ook een beetje gek zijn), maar absoluut diepe vriendschappen. Dat is ook iets wat ik intens belangrijk vind, ik wil me als dom goed kunnen inleven in een subje. Anders wordt het zo goedkoop...
Terug naar boven Ga naar beneden
Strafhand
Overijverige Poster
Overijverige Poster



Aantal berichten : 562

Herfstslaap? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herfstslaap?   Herfstslaap? I_icon_minitimedo okt 07, 2010 9:09 pm

Hallo Leentje,
Neen, ik ben niet plotseling vanille geworden.
Ik heb wel flink wat andere bezigheden.

Er zijn misschien niet zoveel nieuwe mensen op het forum, die ons nieuwe en onbevangen vragen stellen. Je hebt volgens mij elders hen gevraagd om een bericht te plaatsen; een goede actie.
Is overigens het forum nog gemakkelijk te vinden door geïnteresseerden?

De vraag van W: ik heb een vaste relatie met een vrouw die ook aan spanking doet. Daarnaast voegt zich incidenteel iemand anders bij ons om wat te doen aan deze vorm van ontspanning. Maar daarmee vertel ik je waarschijnlijk weinig nieuws.

Met groet
Rein
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Herfstslaap? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herfstslaap?   Herfstslaap? I_icon_minitimedo okt 07, 2010 10:53 pm

Björn schreef:
Is dat niet enorm moeilijk W?
Nee, eigenlijk niet. Misschien ben ik niet zo'n heel intensieve spanko? Twisted Evil

Björn schreef:
Tja, goed, voor mij zijn het op dit moment twee hele diepe vriendschappen.

Klinkt goed! En is dat "spanking only" of ook seksueel getint? En als het het eerste is, heb je er dan ook nog een seksuele relatie naast?

En weten beide dames van elkaar, en zo ja wat vinden ze ervan dat je er twee subjes naast elkaar op na houdt?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
Björn
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 433

Herfstslaap? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herfstslaap?   Herfstslaap? I_icon_minitimevr okt 08, 2010 12:14 am

W schreef:
Björn schreef:
Is dat niet enorm moeilijk W?
Nee, eigenlijk niet. Misschien ben ik niet zo'n heel intensieve spanko? Twisted Evil

Björn schreef:
Tja, goed, voor mij zijn het op dit moment twee hele diepe vriendschappen.

Klinkt goed! En is dat "spanking only" of ook seksueel getint? En als het het eerste is, heb je er dan ook nog een seksuele relatie naast?

En weten beide dames van elkaar, en zo ja wat vinden ze ervan dat je er twee subjes naast elkaar op na houdt?

Het is zo goed als puur spanking. Seks gaat voor mij alleen samen met een liefdesrelatie (ja, ik ben hetero Wink ). Ze weten overigens natuurlijk van elkaar, en ze hebben er niet al teveel problmen mee. In dit type relatie kun je natuurlijk ook geen wederzijdse exclusiviteit verwachten van elkaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Herfstslaap? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herfstslaap?   Herfstslaap? I_icon_minitimevr okt 08, 2010 12:32 am

Björn schreef:
In dit type relatie kun je natuurlijk ook geen wederzijdse exclusiviteit verwachten van elkaar.

Waarom eigenlijk niet?
Terug naar boven Ga naar beneden
Björn
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 433

Herfstslaap? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herfstslaap?   Herfstslaap? I_icon_minitimevr okt 08, 2010 12:42 am

hmm, dat is gewoon mijn gevoel. Ik kan van een spankee waarmee ik een platonische relatie heb niet verwachten dat ze niet met andere jongens omgaat of zelfs met andere spankers. Daarvoor gaat zo'n relatie gewoon niet diep genoeg. Voor de wederzijdse exclusiviteit mag er wat mij betreft wel een diepere klik zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Herfstslaap? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herfstslaap?   Herfstslaap? I_icon_minitimevr okt 08, 2010 8:55 am

Maar een "liefdesrelatie" heb je momenteel dus niet? En een "vanille" liefdesrelatie zou niets voor je zijn? Hm, lastig!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
Björn
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 433

Herfstslaap? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herfstslaap?   Herfstslaap? I_icon_minitimevr okt 08, 2010 9:57 pm

W schreef:
Maar een "liefdesrelatie" heb je momenteel dus niet? En een "vanille" liefdesrelatie zou niets voor je zijn? Hm, lastig!

Nee, een echte full-on relatie heb ik inderdaad niet. Een vanilla relatie kan ik natuurlijk wel, maar ik ken mezelf goed genoeg om te weten dat ik dat liever niet heb. M'n spanking alter-ego is toch wel een wezenlijk deel van wie ik ben. Als ik daardoor maar 1 % van de vrouwen interessant vind, is dat inderdaad best lastig.
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Herfstslaap? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herfstslaap?   Herfstslaap? I_icon_minitimeza okt 09, 2010 12:04 am

Björn schreef:
Als ik daardoor maar 1 % van de vrouwen interessant vind, is dat inderdaad best lastig.
Maar een vrouw is wel meer voor je dan een stel billen, toch? Twisted Evil

Ik vind eigenlijk bijna iedereen interessant! Maar misschien toch niet voor een liefdesrelatie. Evenwel is in het verleden de "klik" altijd belangrijker voor me gebleken dan seksuele oriëntatie...

(Hoe zit dat trouwens met anderen die hun "relatie" hier willen samenvatten? Ik heb tot nu toe alleen zo'n beschrijving van mezelf, Björn en Rein, en dat is toch niet zoveel.)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Herfstslaap? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herfstslaap?   Herfstslaap? I_icon_minitimeza okt 09, 2010 12:35 am

Ik heb zowel spanking relaties binnen en buiten een seksuele relatie gehad. Met al mijn (spanking)partners had ik in ieder geval een behoorlijk diepgaand contact, anders zou ik het ook niet kunnen.
HD en seks kunnen naar mijn idee ook wel degelijk samengaan. Net als 24-7 zie ik HD als een levensstijl. De discipline is dan misschien niet direct erotisch, hoewel vaak wel erotiserend. In de verdere seksuele relatie kan dat dan ook zeker doorspelen. Maar dat is dan mijn persoonlijke visie erop natuurlijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Björn
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 433

Herfstslaap? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herfstslaap?   Herfstslaap? I_icon_minitimeza okt 09, 2010 3:17 am

W schreef:
Björn schreef:
Als ik daardoor maar 1 % van de vrouwen interessant vind, is dat inderdaad best lastig.
Maar een vrouw is wel meer voor je dan een stel billen, toch? Twisted Evil

Ja. Maar zelfs in een spankingvriendschap is dat zo. Het gaat mij ook niet zozeer om het slaan, het gaat me om het hele gevoel eromheen. Dat is wat het zooooo mooi maakt.
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Herfstslaap? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herfstslaap?   Herfstslaap? I_icon_minitimeza okt 09, 2010 6:37 pm

leentje schreef:
Ik heb zowel spanking relaties binnen en buiten een seksuele relatie gehad.
En heeft één van deze vormen je voorkeur? Of heeft allebei wel wat?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Herfstslaap? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herfstslaap?   Herfstslaap? I_icon_minitimeza okt 09, 2010 9:00 pm

W schreef:
leentje schreef:
Ik heb zowel spanking relaties binnen en buiten een seksuele relatie gehad.
En heeft één van deze vormen je voorkeur? Of heeft allebei wel wat?

Het is anders, maar ja het heeft allebei wel wat. Als je geen seksuele relatie hebt dan is het allemaal net iets zuiverder. Heb je er wel eentje dan mondt het een wel eens in het ander uit. Het kan wel eens afleiden van waar je mee bezig bent, aan de andere kant maakt het op de een of andere manier het plaatje ook weer compleet. Omdat ik ook op seksueel gebied submissive ben past het ook wel bij elkaar.
Ik denk dat ik als ik de keuze heb ik toch ga voor het hele pakket. Maar het is in de praktijk best moeilijk om iemand te vinden waarmee je allebei kunt delen op een goede en bevredigende manier. In zo'n geval is een externe Dom met wie je een goede klik hebt best een werkzame optie.
Terug naar boven Ga naar beneden
spijtebijt
Meeloper
Meeloper
spijtebijt


Aantal berichten : 91

Herfstslaap? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herfstslaap?   Herfstslaap? I_icon_minitimewo okt 13, 2010 9:08 pm

Dan zal ik onze relatie ook maar beschrijven Smile. Ik ben getrouwd met een man die voor mij begonnen is zich te verdiepen in HD.
Dat is best lastig omdat ik veel sneller en meer wil dan hij. Maar het is ook heel fijn dat hij dat voor mij heeft willen doen.
Soms is het even helemaal weg en soms komt HD ineens weer op. En kan hij ineens heel onverwacht uit de hoek komen.
HD en sex? ja dat kan zeker samen. Aan de ene kant wil ik dat helemaal niet mengen omdat het voor mij niet bij de setting past. Maar aan de andere kant is het een manier om te zeggen dat het nu weer ok is, of nog een voortzetting van de staf wanneer ik alleen maar moet ondergaan. En dat heeft zeker ook wel wat voor mij.


groetjes spijtebijt
Terug naar boven Ga naar beneden
Peetwie
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Peetwie


Aantal berichten : 700

Herfstslaap? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herfstslaap?   Herfstslaap? I_icon_minitimevr okt 15, 2010 9:52 pm

Ik praat hier niet graag over maar ik heb momenteel geen relatie. Mijn vriendin, voor wie ik in feite met varen stopte, is 3 jaar geleden verongelukt. Ik ben daar eigenlijk nog niet over heen hoewel ik nu zo nu en dan wel wat pogingen doe om met name mijn spankingleven weer op te pakken.
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Herfstslaap? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herfstslaap?   Herfstslaap? I_icon_minitimeza okt 16, 2010 2:06 pm

Peetwie schreef:
Ik praat hier niet graag over maar ik heb momenteel geen relatie. Mijn vriendin, voor wie ik in feite met varen stopte, is 3 jaar geleden verongelukt. Ik ben daar eigenlijk nog niet over heen hoewel ik nu zo nu en dan wel wat pogingen doe om met name mijn spankingleven weer op te pakken.


Ik kan me voorstellen dat je daar nog niet over heen bent, misschien kom je daar ook wel nooit echt overheen. Pijn slijt natuurlijk wel met de jaren.
Ik hoop dat je in ieder geval snel iemand vindt voor een spanking relatie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Peetwie
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Peetwie


Aantal berichten : 700

Herfstslaap? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herfstslaap?   Herfstslaap? I_icon_minitimezo okt 17, 2010 4:34 pm

Dank je wel, leentje. Ik ga binnenkort m'n best doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tom
Beginner
Beginner



Aantal berichten : 34

Herfstslaap? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herfstslaap?   Herfstslaap? I_icon_minitimezo okt 17, 2010 7:17 pm

Dat is heftig Peetwie....
2 liefdes kwijt in 1 klap.

Ik heb momenteel 2 vriendschappen met spanking en erotiek.
Dat geeft een hoop plezier, spanning en ontspanning.
Soms mis ik een vaste relatie, maar dat komt wel weer eens.
Liefde kun je niet dwingen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Peetwie
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Peetwie


Aantal berichten : 700

Herfstslaap? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herfstslaap?   Herfstslaap? I_icon_minitimedo okt 21, 2010 10:08 pm

Je hebt gelijk, Tom, je kunt liefde niet dwingen maar je moet je er op een gegeven moment wel weer voor open stellen.
Ik weet nu nog niet goed of ik alweer aan een vaste relatie toe ben maar ik wil hier ook weer niet teveel over piekeren. Het leven gaat door en ik dus ook......
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Herfstslaap? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herfstslaap?   Herfstslaap? I_icon_minitimedo okt 21, 2010 11:10 pm

Maar ben je weer gaan varen? En zoniet, overweeg je het wel?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
Peetwie
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Peetwie


Aantal berichten : 700

Herfstslaap? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herfstslaap?   Herfstslaap? I_icon_minitimevr okt 22, 2010 5:44 pm

Nee, daar ben ik mee gestopt en dat blijft zo. Ik had het al een tijdje niet meer naar mijn zin en op een gegeven moment moet je wat aan de wal gaan doen, denk ik.
Terugkijkend kom ik tot de conclusie dat professioneel varen een mens langzaam vervreemd van het "gewone" leven en dus moet je het zeker niet te lang blijven doen. Ikzelf ben eigenlijk iets te lang doorgegaan maar dat zal voor een ieder verschillend zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Björn
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 433

Herfstslaap? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herfstslaap?   Herfstslaap? I_icon_minitimezo okt 31, 2010 12:37 am

Tja, en toen raakte ik een subje kwijt... Afgelopen week ben ik met "één van de twee" tot de conclusie gekomen dat de afstand, het niet hebben van een eigen plekje, en het hebben van een druk leven niet samengaat met een spankingvriendschap. Dat is iets waar ik al veel langer rekening mee heb gehouden - maar het komt toch als een redelijke klap. De afgelopen week voel ik toch een bepaalde leegte van binnen. Alsof ik als dominant heb gefaald haar te bieden wat ze echt wou hebben. En machteloosheid is toch iets waar dominanten heel slecht tegen kunnen.

Gelukkig kunnen we nog redelijk praten met elkaar. Het is ook niets persoonlijks - het is praktisch. En dat is misschien toch wel het meest tragische. Ik baal in ieder geval als een stekker. Hoe het nu verder moet? Geen idee. Eerst maar even alles laten bezinken. En 2 keer nadenken voor ik aan een spankingvriendschap op afstand begin.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Herfstslaap? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herfstslaap?   Herfstslaap? I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Herfstslaap?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Algemeen :: Zomaar geklets... :: Kletskamer-
Ga naar: