Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 FetLife

Ga naar beneden 
+7
annemiek
isis
dawn
angelica
Björn
leentje
W
11 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
fleur
Meeloper
Meeloper
fleur


Aantal berichten : 75

FetLife - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: FetLife   FetLife - Pagina 2 I_icon_minitimema jun 27, 2011 10:20 pm

Maar W... ik kan je helemaal niet vinden op fetlife!
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

FetLife - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: FetLife   FetLife - Pagina 2 I_icon_minitimema jun 27, 2011 11:09 pm

Klopt fleur, ik ben daar inmiddels niet meer. Er waren daar op een gegeven moment een heel stel lui die aanstoot namen aan de jeugdspankingherinneringenfantaseertekeningetjes die ik bij mijn account had neergezet. Én het slokte véél te veel van mijn tijd op. Dus vooral door het laatste heb de FetLife admins gevraagd mijn account daar te wissen.

Maar als je geen aanleg hebt voor obsessief gedrag (zoals ik), en niet een smaak van spankingfantaseren die voor velen aanstootgevend is (zoals blijkbaar ik), dan is het daar heel leuk hoor, op FetLife!

(Enne, ik heb er nog wel een dummy account om mijn vriendjes een beetje te kunnen blijven volgen, en leuke fotootjes van de spanko's daaro te kunnen bekijken... Helaas heeft tutti haar fotootjes gewist, want die vond ik wel errug leuk destijds... Twisted Evil)

En ik vind het trouwens echt een site voor jou fleur!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
TuttiFrutti
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
TuttiFrutti


Aantal berichten : 1407

FetLife - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: FetLife   FetLife - Pagina 2 I_icon_minitimedi jun 28, 2011 9:07 am

W ik heb mijn foto's niet gewist hoor, maar ze staan alleen zichtbaar voor friends.. weet je nog? Rolling Eyes Dus als je nou met dat dummy account mij toevoegt kun je ze gewoon weer zien. En dan kun je ook zien dat de gesprekken onder de foto's nu niet meer te volgen zijn Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

FetLife - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: FetLife   FetLife - Pagina 2 I_icon_minitimevr jul 01, 2011 10:43 pm

TuttiFrutti schreef:
Dus als je nou met dat dummy account
... en zo ben ik toch niet meer helemaal geïsoleerd op FetLife. En ben (daardoor?) weer fotootjes wezen surfen. Je hebt me verleid, tutti!

Maar het is nog steeds wel heel leuk die fotootjes. Twisted Evil

Oh ja, en elisa, die dame met die wiskunde op d'r tieten, dat was dus annabelle_lee. Die stond zojuist bij Kinky & Popular.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
TuttiFrutti
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
TuttiFrutti


Aantal berichten : 1407

FetLife - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: FetLife   FetLife - Pagina 2 I_icon_minitimeza jul 02, 2011 10:27 am

W schreef:
TuttiFrutti schreef:
Dus als je nou met dat dummy account
Je hebt me verleid, tutti!

Cool
Terug naar boven Ga naar beneden
spoilt
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
spoilt


Aantal berichten : 300

FetLife - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: FetLife   FetLife - Pagina 2 I_icon_minitimedo apr 30, 2015 12:25 am

Jongens! Fetlife heeft nieuwe "roles" toegevoegd en heeft tegenwoordig de opties spanko, spanker en spankee! cheers

Vind het persoonlijk wel een leuke toevoeging aangezien ik toch meer voel voor spankee dan submissive.

En een grappige smilie om het bericht te eindigen omdat het kan hahaha

terrific
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

FetLife - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: FetLife   FetLife - Pagina 2 I_icon_minitimevr mei 01, 2015 12:55 am

Haha jeeeej!! Ik zag al allemaal profile changes doorkomen Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Strafhand
Overijverige Poster
Overijverige Poster



Aantal berichten : 562

FetLife - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: FetLife   FetLife - Pagina 2 I_icon_minitimevr mei 01, 2015 11:51 am

Ik heb de veranderingen in de benamingen ook zien langs komen; en een verzoek aan de Fetlife-leiders om de rol van spanker en spankee te kunnen toevoegen. Ik zag ook een lijst van wat er allemaal mogelijk is; van de helft weet ik niet wat het is.
Ik laat het maar even zo: ik vind het ook leuk om het tijdstip van de bestraffing te kunnen vaststellen, de hardheid, de volgorde, het materiaal, voor enige verrassing te zorgen. Het blijft dus ‘dominant’, met het risico dat een grapjas dit afkort.
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

FetLife - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: FetLife   FetLife - Pagina 2 I_icon_minitimevr jun 16, 2017 2:39 pm

Haha, kijk wat wij in 2011 allemaal van fetlife vonden :-D
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





FetLife - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: FetLife   FetLife - Pagina 2 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
FetLife
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Media :: Links naar smeuïge websites-
Ga naar: