Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Meptuig - waar haal je het?

Ga naar beneden 
+5
Strafhand
angelica
dawn
isis
Björn
9 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Björn
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 433

Meptuig - waar haal je het? Empty
BerichtOnderwerp: Meptuig - waar haal je het?   Meptuig - waar haal je het? I_icon_minitimedo jan 20, 2011 11:16 pm

's Anderendaags zat ik eens te denken wat voor nieuw meptuig ik nog nodig heb. De conclusie is dat het enige leren ding in m'n arsenaal m'n eigen riem is, en dat is een beetje weinig. Daarom heb ik besloten me te concentreren op het aanschaffen van leren meptuig. Nu haal ik m'n andere instrumenten altijd bij een SM-webshop die vanuit Den Haag werkt (Niet-Lief, mocht je het willen weten), of bij de Dille & Kamille. Beide hebben echter niet zo'n grote voorraad in leer. Er is wel iets te vinden, maar dat zijn meestal van die SM-achtige dingen, terwijl ik gewoon zo'n strap of een tawse wil hebben.

Iemand een idee waar je die kunt krijgen? Liefst een webshop waar je ook met Paypal of iets in die trant kunt betalen, omdat ik geen creditcard heb.
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Meptuig - waar haal je het? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meptuig - waar haal je het?   Meptuig - waar haal je het? I_icon_minitimedo jan 20, 2011 11:30 pm

Hoi Bjorn,

Ik heb jaren geleden een hele mooie tawse gekocht bij kinky4all. Ze hebben een echte winkel maar je kan ook via internet bestellen, ik weet niet hoe je moet betalen. Ik vind dat ze daar een hele mooie collectie 'meptuig' hebben. Het is idd sm georienteerd, maar ze hebben veel spullen waar je als spanko ook goed mee uit de voeten kunt. Die tawse was een kado voor mijn toenmalige begeleider en ik kan je wel vertellen dat in mijn ervaring dit echt het instrument was wat de meeste pijn deed. Mag ik vragen welke spullen je allemaal in je collectie hebt en waarom je graag nog een tawse zou willen?
Ow ja de link natuurlijk: www.kinky4all.com

Succes ermee!

isis
Terug naar boven Ga naar beneden
Björn
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 433

Meptuig - waar haal je het? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meptuig - waar haal je het?   Meptuig - waar haal je het? I_icon_minitimevr jan 21, 2011 12:45 am

Waarom een tawse? Omdat die in het arsenaal van geen enkele serieuze spanko mag ontbreken natuurlijk!

Verder, wat heb ik? Een badborstel, aantal pollepels, zo'n snijplankje met handvat (dik :O), een slagplankje (die mensen van die webshop voor schoolsportspul moesten raar opkijken toen iemand exact één zo'n ding moest hebben Razz ), m'n riem, en nog 4 canes (was een setje, maar ik gebruik er 2 niet want die zijn of te dun of te dik). En ik heb nog 2 handen, maar met m'n linkerhand kan ik niets. Eigenlijk moet ik er een foto van maken hè?
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Meptuig - waar haal je het? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meptuig - waar haal je het?   Meptuig - waar haal je het? I_icon_minitimevr jan 21, 2011 1:47 am

Is deze iets voor je?

Ze hebben daar heel veel leer trouwens, best spannende dingen.

Ik heb mijn slagwerkverzameling door de jaren heen bij diverse winkels verzameld. Eigenlijk altijd "live", hoewel ik dat in het begin best spannend vond, zeker als het in een echte spank-/sm-winkel was. (En nog steeds wel trouwens.) Ik vind dat je live beter kunt beoordelen hoe het materiaal is, of je er iets aan hebt, e.d. Alex heeft wel eens dingen in een webshop besteld en die waren met drie klappen kapot (en dat is niet overdreven en ze waren niet goedkoop!).

Maar van Blackdreams weet ik dat ze betrouwbaar zijn, want ik ben wel eens in de showroom geweest. Die trouwens enorm is! Dus daar kun je rustig bestellen. En ze hebben we in elk geval véél leer. Volg de link en kijk rond! Hoe je er moet betalen, weet ik helaas niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Meptuig - waar haal je het? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meptuig - waar haal je het?   Meptuig - waar haal je het? I_icon_minitimevr jan 21, 2011 10:51 am

Auw dawn!!! Shocked dat is dus idd zon gruwelijk ding als ik bedoel.
Wij hebben helaas niet zoveel spullen, 4 canes van 4 mm 6 mm en 8 mm. Liquid is nogal dol op canes en het gebruik ervan, en ik vind het ook wel fijn.
Het doet veel pijn maar ik kan het toch beter hebben als met hand of de paddle over de knie. Ik heb door de jaren heen bedacht dat dat waarschijnlijk te maken heeft met het feit dat ik over de tafel heen gebogen sta en me daardoor toch iets vrijer voel.
Verder hebben we een paddle en dat was dan ons hele assortiment. Ik zou nog wel een paddle erbij willen, en een badborstel en Liquid wil nog wel wat canes erbij.
Zijn die canes van jou dan kleiner en groter dan 4 en 8 mm Bjorn? Ik heb daar geen ervaring mee, is dat wat?

Groetjes,

isis
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Meptuig - waar haal je het? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meptuig - waar haal je het?   Meptuig - waar haal je het? I_icon_minitimevr jan 21, 2011 12:37 pm

isis schreef:
Auw dawn!!! Shocked dat is dus idd zon gruwelijk ding als ik bedoel.

Hèhèhè! Wij hebben ook een tawse. Ik vind dat wel lekker, eigenlijk... Nou ja - het doet wel zeer, hoor, maar de napijn van leer is zo fijn. Je gaat er zo heerlijk van gloeien. Leren dingen zijn wat mij bertreft in elk geval ver te prefereren boven houten zooi! Iiiieeeehhh! En riet vond ik eerst goed te pruimen, maar daar heb ik momenteel een beetje een weerzin tegen. Maar ik denk dat dat misschien met andere dingen te maken heeft dan met spanking en dat moet eerst slijten. We hebben recentelijk ook een afschuwelijk dingetje gekocht: een klein doorzichtig paddletje van heel flexibele kunsstof, ik weet niet precies wat het is. Het ziet er heel onschuldig uit (want je ziet het bijna niet, hahaha, en dan zit er ook nog een lief lintje aan...), maar het is vreselijk! Terwijl Alex bijna geen inspanning hoeft te verrichten, spring ik alle kanten op! Voor de geïnteresseerden: het komt uit een erg stijlvolle sekswinkel in Antwerpen. We vonden het eigenlijk een beetje te duur - maar Alex heeft toch geen spijt van de aankoop... Crying or Very sad
Terug naar boven Ga naar beneden
angelica
Overijverige Poster
Overijverige Poster
angelica


Aantal berichten : 565

Meptuig - waar haal je het? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meptuig - waar haal je het?   Meptuig - waar haal je het? I_icon_minitimevr jan 21, 2011 1:12 pm

Ik kwam laatst bij wehkamp een mooie paddle tegen. Weliswaar van hout, maar misschien moet je daar gewoon eens neuzen, wie weet wat je tegenkomt.

de paddle is nu wel uitverkocht, ik had de laatste! Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Meptuig - waar haal je het? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meptuig - waar haal je het?   Meptuig - waar haal je het? I_icon_minitimevr jan 21, 2011 2:48 pm

Was jij dat? Ik zocht laatst al naar zon ding...

En wat die tawse betreft..daar ligt waarschijnlijk dezelfde oorzaak aan ten grondslag dan bij jouw weerzin voor riet dawn..het was destijds een kadootje voor de man met de hoed...dus vandaar. Misschien als ik er een voor LIquid koop en hij die een tijdje gebruikt dat ik er dan wel weer meer van kan hebben.

groetjes,

isis
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Meptuig - waar haal je het? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meptuig - waar haal je het?   Meptuig - waar haal je het? I_icon_minitimevr jan 21, 2011 3:14 pm

Kan me dat voorstellen van De Hoed, isis! Maar... ik heb geen weerzin tegen de man die ze voor me gemaakt heeft, die rietjes. Integendeel. Ik was erg goed met hem bevriend (en we hadden geen spankingrelatie - met elkaar dan). Maar hij is er niet meer. Vandaar. Crying or Very sad
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Meptuig - waar haal je het? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meptuig - waar haal je het?   Meptuig - waar haal je het? I_icon_minitimevr jan 21, 2011 3:16 pm

Ah ok, excuses dat is een ander verhaal. Maar wel bijzonder dat deze herinneringen ook zon invloed kunnen hebben op je beleving van een instrument he?
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Meptuig - waar haal je het? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meptuig - waar haal je het?   Meptuig - waar haal je het? I_icon_minitimevr jan 21, 2011 3:19 pm

Excuses zijn niet nodig, hoor! Maar idd merkwaardig dat zoiets zo'n invloed kan hebben. Gaat vast wel weer over. Maar het duurt even. Of gewoon gaan gebruiken inderdaad, dan slijt het waarschijnlijk ook vanzelf. No
Terug naar boven Ga naar beneden
Strafhand
Overijverige Poster
Overijverige Poster



Aantal berichten : 562

Meptuig - waar haal je het? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meptuig - waar haal je het?   Meptuig - waar haal je het? I_icon_minitimevr jan 21, 2011 4:55 pm

Je kunt bij de schoenmaker een veter kopen van 2 of 3 meter en die 2 of 3 keer vouwen, afhankelijk van het resultaat dat je wilt; dan leg je er een knoop in.
Een leren riem is te koop bij onder andere de V&D, zie website; de meeste zijn 95 cm lang en kunnen worden dubbel gevouwen, dan lijm er tussen; daar is een speciale techniek voor nodig, maar ik laat zoiets doen. Een zeer dikke riem van flinke lengte kan mooie paarse vlekken geven op het achterwerk.

Hout wordt soms verafschuwd, maar het is wel eens nodig, als iemand echt zit te klieren. Een pollepel met een gat erin geeft beter effect. Hoe langer de steel, hoe harder de pollepel aankomt. 35 cm is echt het minimum. Hieronder vind je een ruim assortiment:
http://www.kookwinkel.nl/cms,1063,pollepels+en+spatels.asp
En vergeet de badborstels van Dille&Kamille niet!

Deze informatie heeft eerder ongeveer zo op deze site gestaan, maar kan deze even niet vinden.
Groet
Rein
Terug naar boven Ga naar beneden
angelica
Overijverige Poster
Overijverige Poster
angelica


Aantal berichten : 565

Meptuig - waar haal je het? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meptuig - waar haal je het?   Meptuig - waar haal je het? I_icon_minitimevr jan 21, 2011 5:07 pm

Heb een houten spatelset van het Sorbo-rek geplukt.
Eentje met gaten en eentje zonder.

Maar volgens mij kun je daar niet te hard mee slaan, want dan breken ze...
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Meptuig - waar haal je het? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meptuig - waar haal je het?   Meptuig - waar haal je het? I_icon_minitimevr jan 21, 2011 5:24 pm

Rein schreef:
En vergeet de badborstels van Dille&Kamille niet!
Heel veel borstels zijn hol, om plaats te bieden aan de wortels van de borstels (als je begrijpt wat ik bedoel), waardoor ze volgens mij niet heel stevig zijn.

Je zou eigenlijk een borstel willen zonder borstels, dus zonder dat het hout al is uitgehold.

Je hebt natuurlijk ook batjes voor allerlei balspellen, maar die zijn volgens mij weer dunner.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Meptuig - waar haal je het? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meptuig - waar haal je het?   Meptuig - waar haal je het? I_icon_minitimevr jan 21, 2011 6:06 pm

Ik vind het helemaal niet erg dat borstels snel kapot gaan Very Happy
Helaas zijn ze niet erg duur Evil or Very Mad
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Meptuig - waar haal je het? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meptuig - waar haal je het?   Meptuig - waar haal je het? I_icon_minitimevr jan 21, 2011 9:18 pm

"Gisteravond hadden we een drie borstel-spanking" Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Meptuig - waar haal je het? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meptuig - waar haal je het?   Meptuig - waar haal je het? I_icon_minitimevr jan 21, 2011 10:45 pm

Rein schreef:
Je kunt bij de schoenmaker een veter kopen van 2 of 3 meter en die 2 of 3 keer vouwen, afhankelijk van het resultaat dat je wilt; dan leg je er een knoop in.
Een leren riem is te koop bij onder andere de V&D, zie website; de meeste zijn 95 cm lang en kunnen worden dubbel gevouwen, dan lijm er tussen; daar is een speciale techniek voor nodig, maar ik laat zoiets doen. Een zeer dikke riem van flinke lengte kan mooie paarse vlekken geven op het achterwerk.

Hout wordt soms verafschuwd, maar het is wel eens nodig, als iemand echt zit te klieren. Een pollepel met een gat erin geeft beter effect. Hoe langer de steel, hoe harder de pollepel aankomt. 35 cm is echt het minimum. Hieronder vind je een ruim assortiment:
http://www.kookwinkel.nl/cms,1063,pollepels+en+spatels.asp
En vergeet de badborstels van Dille&Kamille niet!

Deze informatie heeft eerder ongeveer zo op deze site gestaan, maar kan deze even niet vinden.
Groet
Rein

Goh Rein...bedankt zeg Razz.

Maar zonder grapjes, erg nuttige tips, dankjewel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Björn
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 433

Meptuig - waar haal je het? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meptuig - waar haal je het?   Meptuig - waar haal je het? I_icon_minitimevr jan 21, 2011 10:48 pm

dawn schreef:
Is deze iets voor je?

Ze hebben daar heel veel leer trouwens, best spannende dingen.

Oeh, nee, dat is nou precies wat ik niet zoek! Ik zoek gewoon van die klassieke leren tawses. De laatste tijd laat ik m'n oog trouwens ook vallen op scheerriemen, misschien dat ik er daar maar één van moet scoren en dan dat metalen dingetje op 't uiteinde er op de één of andere manier af zien te klussen. Of ééntje vinden zonder metalen units erin.
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Meptuig - waar haal je het? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meptuig - waar haal je het?   Meptuig - waar haal je het? I_icon_minitimevr jan 21, 2011 11:00 pm

Jeetje Bjorn!! Hou toch een beetje rekening met die arme billen van die arme meisjes voordat je van dat enge meptuig koopt!
Ik begrijp trouwens denk ik wel precies wat je bedoeld, ik wilde hier het plaatje neerzetten maar dat lukte me niet. Dan maar de link:

http://www.albaeventvideo.co.uk/html/the_belt.html

Zoeen heb ik jaren geleden dus gekocht bij kinky4all, bedoel je zoiets? Deze doet dus wel superveel pijn!



Terug naar boven Ga naar beneden
Björn
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 433

Meptuig - waar haal je het? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meptuig - waar haal je het?   Meptuig - waar haal je het? I_icon_minitimevr jan 21, 2011 11:39 pm

isis schreef:
Jeetje Bjorn!! Hou toch een beetje rekening met die arme billen van die arme meisjes voordat je van dat enge meptuig koopt!
Ik begrijp trouwens denk ik wel precies wat je bedoeld, ik wilde hier het plaatje neerzetten maar dat lukte me niet. Dan maar de link:

http://www.albaeventvideo.co.uk/html/the_belt.html

Zoeen heb ik jaren geleden dus gekocht bij kinky4all, bedoel je zoiets? Deze doet dus wel superveel pijn!




Kijk, jij snapt em! Het ziet er gewoon al eng uit hé?
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Meptuig - waar haal je het? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meptuig - waar haal je het?   Meptuig - waar haal je het? I_icon_minitimevr jan 21, 2011 11:51 pm

Ja ik snapte het gelijk! Ik heb precies deze, alleen dan in het zwart, gekocht bij kinky4all. Helaas zie ik hem er nu niet meer bij staan. Maar het moet te krijgen zijn, dat kan niet anders.

En het ziet er idd erg eng uit. Maar dat komt ook omdat ik hem al gevoeld heb. Ik heb echt groot gezag voor dat ding. Gelukkig hebben wij er hier thuis geen Very Happy .
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Meptuig - waar haal je het? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meptuig - waar haal je het?   Meptuig - waar haal je het? I_icon_minitimeza jan 22, 2011 12:54 am

Björn schreef:
dawn schreef:
Is deze iets voor je?

Ze hebben daar heel veel leer trouwens, best spannende dingen.

Oeh, nee, dat is nou precies wat ik niet zoek!

Evil or Very Mad

"Toch bedankt voor de moeite, hè, dawn!"

"Graag gedaan, hoor jongen."

Mad
Terug naar boven Ga naar beneden
Björn
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 433

Meptuig - waar haal je het? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meptuig - waar haal je het?   Meptuig - waar haal je het? I_icon_minitimeza jan 22, 2011 12:59 am

Maar liieve dawn, zo bedoel ik het toch helemaal niet Wink

Meptuig - waar haal je het? 688517
Goedmaakknuffel!
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Meptuig - waar haal je het? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meptuig - waar haal je het?   Meptuig - waar haal je het? I_icon_minitimeza jan 22, 2011 1:10 am

Meptuig - waar haal je het? Stampvoet



Vooruit dan maar...

Ik weet wel wat jij bedoelt voor tawse, want zo een heb ik er ook. Maar die kon ik niet vinden en dit kwam er het meest in de buurt. Die van mij komt uit een klein winkeltje, zonder webshop. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Björn
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 433

Meptuig - waar haal je het? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meptuig - waar haal je het?   Meptuig - waar haal je het? I_icon_minitimeza jan 22, 2011 1:16 am

En dat kleine winkeltje, waar bevind zich dat dan Wink? Mag ook per PM als je dat liever doet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Meptuig - waar haal je het? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meptuig - waar haal je het?   Meptuig - waar haal je het? I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Meptuig - waar haal je het?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» mooi meptuig
» waar issie
» Hoe bepaal je waar je grens ligt?
» waar kun je goede rietjes kopen?
» Waar dienen de punten voor?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Instrumenteel :: Je favoriete instrument-
Ga naar: