Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft

Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

billenzwagers

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
W
Ridder in de Orde van de klaproos
W

Aantal berichten : 3726

billenzwagers Empty
BerichtOnderwerp: billenzwagers   billenzwagers I_icon_minitimezo jan 23, 2011 9:55 pm

Kennen jullie het tellen van hoeveel handshakes je nodig hebt om bij een bekend iemand uit te komen? Dat blijkt altijd verbazend weinig te zijn. (Ik heb Euwe ooit een hand gegeven, daarmee zit ik vast dichtbij een heleboel beroemdici.)

Daarmee verwant is de notie van "kutzwager". Dat is iemand die met dezelfde als jij naar bed is geweest, maar algemener is het iemand voor wie je een rijtje van mensen kan maken die het met elkaar gedaan hebben van jou naar die ander. Dankzij de prosititutie zijn vast héél veel mensen zo kutzwager van elkaar.

Dus, eh, ik wou het begrip "billenzwager" invoeren. Hetzelfde maar dan met spankings.

En ik vroeg me dus af: van wie zou ík allemaal billenzwager zijn. Ik denk van wel heel veel, want ik heb ooit een dame geslagen, die nogal into bdsm was, en vast door een heleboel anderen ervan langs heeft gehad... Dus, ik heb die dame geslagen, ik heb een vriend die haar ook heeft geslagen, en die heeft nogal wat subjes gehad. De vraag is dus wie dat allemaal waren, en door wie die dan weer geslagen zijn geworden geweest. En zo voorts en zo weiter.

Meer specifiek vraag ik me af: ben ik langs zo'n paadje een billenzwager van Victor? En welk paadje dan? (Iemand hier die zich door me wil laten slaan voor het goede doel? Rolling Eyes)

Enne... wie zijn van jullie de billenzwagers? Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
W
W

billenzwagers Empty
BerichtOnderwerp: Re: billenzwagers   billenzwagers I_icon_minitimezo jan 23, 2011 10:14 pm

(Dat billenzwager-begrip is natuurlijk een beetje puberaal, dat snap ik ook wel, maar het me voorstellen van al die spankings tussen al die mensen, dát vind ik dan wel weer heel erg leuk!)
annemiek
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
annemiek

Aantal berichten : 231

billenzwagers Empty
BerichtOnderwerp: Re: billenzwagers   billenzwagers I_icon_minitimezo jan 23, 2011 11:10 pm

Een beetje als 'the chart' van the L word?

Maarre, W, Je weet dat we die vraag niet kunnen beantwoorden zonder te weten wie die dame was.

En daar is gelijk het grote probleem met dit spelletje: andere mensen outen.

W
W

billenzwagers Empty
BerichtOnderwerp: Re: billenzwagers   billenzwagers I_icon_minitimezo jan 23, 2011 11:41 pm

Ik denk niet dat jullie die dame kennen, annemiek. En als ik zeg wie het was out ik mezelf Evil or Very Mad

Maar je hebt gelijk, openbaarheid van dit soort dingen verwacht ik niet. Maar dat neemt niet weg dat ik er toch wel nieuwsgierig naar kan zijn hè? Twisted Evil
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis

Aantal berichten : 854

billenzwagers Empty
BerichtOnderwerp: Re: billenzwagers   billenzwagers I_icon_minitimema jan 24, 2011 1:57 am

Ik begrijp het nog niet helemaal. Blond ik weet het;). Geld deze vraag alleen voor dominanten of ook voor subjes? Ben ik dan 'billenschoonzus' met meisjes die door dezelfde man geslagen zijn als ik??
dawn
dawn

Aantal berichten : 3086

billenzwagers Empty
BerichtOnderwerp: Re: billenzwagers   billenzwagers I_icon_minitimema jan 24, 2011 2:47 am

Pffff. Ik weet dat ik twee handshakes verwijderd ben van Hitler! Shocked pale affraid

Van wie ik allemaal billenschoonzus ben, weet ik niet, daar is vast geen bijhouden aan. Ik vind het wel aandoenlijk dat onze W hard op zoek is naar een connectie met de Grote V. Persoonlijk zou het me interesseren hoe ver ik verwijderd ben van leentjes teerbeminde Dallas, bijvoorbeeld. Gewoon voor de lol. Wink
Gesponsorde inhoud

billenzwagers Empty
BerichtOnderwerp: Re: billenzwagers   billenzwagers I_icon_minitime

billenzwagers
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Algemeen :: Zomaar geklets... :: Kletskamer-
Ga naar: