Kennen jullie het tellen van hoeveel handshakes je nodig hebt om bij een bekend iemand uit te komen? Dat blijkt altijd verbazend weinig te zijn. (Ik heb Euwe ooit een hand gegeven, daarmee zit ik vast dichtbij een heleboel beroemdici.)
Daarmee verwant is de notie van "kutzwager". Dat is iemand die met dezelfde als jij naar bed is geweest, maar algemener is het iemand voor wie je een rijtje van mensen kan maken die het met elkaar gedaan hebben van jou naar die ander. Dankzij de prosititutie zijn vast héél veel mensen zo kutzwager van elkaar.
Dus, eh, ik wou het begrip "billenzwager" invoeren. Hetzelfde maar dan met spankings.
En ik vroeg me dus af: van wie zou ík allemaal billenzwager zijn. Ik denk van wel heel veel, want ik heb ooit een dame geslagen, die nogal into bdsm was, en vast door een heleboel anderen ervan langs heeft gehad... Dus, ik heb die dame geslagen, ik heb een vriend die haar ook heeft geslagen, en die heeft nogal wat subjes gehad. De vraag is dus wie dat allemaal waren, en door wie die dan weer geslagen zijn geworden geweest. En zo voorts en zo weiter.
Meer specifiek vraag ik me af: ben ik langs zo'n paadje een billenzwager van Victor? En welk paadje dan? (Iemand hier die zich door me wil laten slaan voor het goede doel?
)
Enne... wie zijn van jullie de billenzwagers?