keuzes, keuzes, keuzes...
+23 pyrenex
myrna
minime
whiteangel
Gert Top
Jimvdberg
wenneke
je-lientje
Amber
carlijn
nanatalie
Nick
Thomas
marije
TuttiFrutti
angelica
spoilt
W
Björn
Ruben
elisa
dawn
Peetwie
27 plaatsers
Auteur Bericht Peetwie Overijverige Poster
Aantal berichten : 700 Onderwerp: Re: keuzes, keuzes, keuzes... zo jan 02, 2011 9:00 pm Zonder. Er wordt wat nabeschouwd, zeg, vandaag de dag..... Kerfstok of direct per "geval"?
Vind ik leuk Vind ik niet leuk
dawn Ridder in de Orde van de klaproos
Aantal berichten : 3086 Onderwerp: Re: keuzes, keuzes, keuzes... za jan 08, 2011 2:40 am Dat heeft allebei wel wat, maar direct in de kraag gevat worden is voor mij toch de sterkste trigger. Dagboek bijhouden of mondeling opbiechten?
Peetwie Overijverige Poster
Aantal berichten : 700 Onderwerp: Re: keuzes, keuzes, keuzes... za jan 08, 2011 8:50 am Mondeling opbiechten. Dan eerst zonden overdenken in de hoek of direct over de knie?
Aantal berichten : 3086 Onderwerp: Re: keuzes, keuzes, keuzes... za jan 08, 2011 5:02 pm Eerst in de hoek. Nabeschouwing of over tot de orde van de dag?
Aantal berichten : 700 Onderwerp: Re: keuzes, keuzes, keuzes... zo jan 09, 2011 1:33 am Orde van de dag. Vaste onderhoudsspanking of per voorval?
elisa Overijverige Poster
Aantal berichten : 717 Onderwerp: Re: keuzes, keuzes, keuzes... do jan 13, 2011 9:03 pm allebei... (doe als ik echt moet kiezen maar per voorval) regen of sneeuw
Ruben Overijverige Poster
Aantal berichten : 656 Onderwerp: Re: keuzes, keuzes, keuzes... do jan 13, 2011 9:06 pm sneeuw appelsap of sinasappelsap
elisa Overijverige Poster
Aantal berichten : 717 Onderwerp: Re: keuzes, keuzes, keuzes... do jan 13, 2011 9:08 pm verse jus met of zonder prik
Aantal berichten : 656 Onderwerp: Re: keuzes, keuzes, keuzes... do jan 13, 2011 9:14 pm met prik leren bank of stoffen bank
Aantal berichten : 3086 Onderwerp: Re: keuzes, keuzes, keuzes... do jan 13, 2011 9:24 pm Houten bank! Stromatras of spijkerbed?
Aantal berichten : 656 Onderwerp: Re: keuzes, keuzes, keuzes... do jan 13, 2011 9:31 pm spijkerbed pindakaas of jam
Aantal berichten : 700 Onderwerp: Re: keuzes, keuzes, keuzes... vr jan 14, 2011 9:40 am pindakaas Havermout of Brinta?
Aantal berichten : 3086 Onderwerp: Re: keuzes, keuzes, keuzes... vr jan 14, 2011 1:15 pm Havermout. Met een geraspt appeltje en ahornsiroop! Nokia of Samsung?
Aantal berichten : 656 Onderwerp: Re: keuzes, keuzes, keuzes... vr jan 14, 2011 3:23 pm
Björn Gewaardeerd Poster
Aantal berichten : 433 Onderwerp: Re: keuzes, keuzes, keuzes... vr jan 14, 2011 4:00 pm
Aantal berichten : 656 Onderwerp: Re: keuzes, keuzes, keuzes... vr jan 14, 2011 4:05 pm Rood Bioscoop of DVD knus op de bank.
Björn Gewaardeerd Poster
Aantal berichten : 433 Onderwerp: Re: keuzes, keuzes, keuzes... vr jan 14, 2011 4:08 pm Hang er vanaf in welk gezelschap
.
Met z'n tweeën of met een groep?
Aantal berichten : 656 Onderwerp: Re: keuzes, keuzes, keuzes... vr jan 14, 2011 4:12 pm hmm, nou met tweeën is het antwoord denk ik duidelijk
dus groep van 6
Björn Gewaardeerd Poster
Aantal berichten : 433 Onderwerp: Re: keuzes, keuzes, keuzes... vr jan 14, 2011 4:14 pm Ik kies blanco! Helvetica of Comic Sans
Aantal berichten : 656 Onderwerp: Re: keuzes, keuzes, keuzes... vr jan 14, 2011 4:17 pm Helvetica, zeker. Times new roman of Ariel
Björn Gewaardeerd Poster
Aantal berichten : 433 Onderwerp: Re: keuzes, keuzes, keuzes... vr jan 14, 2011 4:18 pm Aria l En nu voor de ekte ekte bazen: Word of Indesign?
W Ridder in de Orde van de klaproos
Aantal berichten : 3726 Onderwerp: Re: keuzes, keuzes, keuzes... vr jan 14, 2011 7:45 pm Adobe gaat beslist voor Microsoft, maar geef mij maar Pages
iPhone of Android?
Aantal berichten : 656 Onderwerp: Re: keuzes, keuzes, keuzes... vr jan 14, 2011 8:50 pm Een gewone telefoon van 20 euro die kan bellen en sms'en want meer functies heb je toch niet nodig.
Maar bij een keuze wordt het toch de iPhone.
Gerard Joling of Gerard Koks?
Aantal berichten : 3086 Onderwerp: Re: keuzes, keuzes, keuzes... vr jan 14, 2011 10:43 pm Gadverdamme! Geen van beiden alsjeblieft. Hoewel Gerard Kots vroeger tenminste nog iets
kon (als Kuddegeest in Hamelen bv, zie onderstaand filmpje - waarvan het beeld er niets mee te maken heeft, maar het geluid wel). Dus dan hem maar.
VIDEO Nog twee afstotelijke mannen:
Gordon Ramsay of Gordon Heuckeroth?
Aantal berichten : 656 Onderwerp: Re: keuzes, keuzes, keuzes... vr jan 14, 2011 11:17 pm Lastig lastig lastig..... Maar dan kies ik toch maar voor Ramsay Speculaas of speculoos?
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: keuzes, keuzes, keuzes...
keuzes, keuzes, keuzes...