Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Starters set

Ga naar beneden 
+5
annemiek
fleur
angelica
Gille-
Ruben
9 plaatsers
AuteurBericht
Ruben
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Ruben


Aantal berichten : 656

Starters set Empty
BerichtOnderwerp: Starters set   Starters set I_icon_minitimewo feb 02, 2011 3:43 am

Juist! Als beginnende dom ben ik op zoek naar een "Starters set" aan instrumenten.
Ik ben te onervaren voor dingen die zwiepen en zwaaien, dus ik dacht aan iets in de trand van een pollepel, een spatel, twee paddes en twee haarborstels.
Nu is er een oceaan aan dingen beschikbaar, en inplaats van 10 spatels uit te moeten testen om te vinden welke effectief is dacht ik dat ik beter alle ervaring op dit forum kon aanspreken. Smile

De lepels zijn het simpelst, waar zowel
http://www.kookwinkel.nl/webshop/753-bredepollepel40cm.asp
als
http://www.kookwinkel.nl/webshop/26434-houtenpollepel50cm.asp
mij heel effectief lijken.
De spatels zijn iets moeilijker uit te kiezen, mischien dat iemand hier een aan kan wijzen die hij/zij als een blijvertje heeft bevonden.

Bij paddles kwam ik deze tegen, die mij ook een grote impact lijkt te hebben.
http://www.sm-webshop.nl/pinfo/singapore-stinger---3/10957/
Ik heb de topics hier gelezen over de weerstand tegen hout, al lijkt deze weerstand alleen onder subs te leven. Razz
Maar als ik de paddles van andere materialen bekijk lijken mij die vaak te soft, daar kan ik me natuurlijk in vergissen.

In borstels is het aanbod enorm, kan ik het beste zoeken in het kunststof gebied
Starters set Images?q=tbn:ANd9GcSdUwaA1RBRehJ_0ppVVDCZ3LJLErjVEllW3G6nINlYMngTSo4a
of meer richting stevigere materialen?
Starters set Images?q=tbn:ANd9GcQNWmLsVHdeoFpx9dPLfSjhwTLp-j-4EG02EDNsSW5oLPTxz3Iz
Terug naar boven Ga naar beneden
Gille-
Beginner
Beginner



Aantal berichten : 38

Starters set Empty
BerichtOnderwerp: Re: Starters set   Starters set I_icon_minitimewo feb 02, 2011 1:31 pm

Nou....alhoewel ik niks heb tegen pollepels en ander huishouddinges (de tweede link lijkt me wel wat....ik heb iets dergelijks maar dan véél goedkoper :-) ), bad- of haarborstels en aanverwanten zou ik beginnende D's toch sterk aanraden materialen te kiezen die eerstes bruikbaar zijn tijdens over de knie (close contact en goed zien wat je doet) en tweedes goed in de hand liggen.

Borstels hebben doorgaans een kort steeltje en door de zwaardere kop tevens de neiging om uit de hand weg te glijden. Te dunne steeltjes (link een) bieden dan weer minder stevig houvast en kunnen extra last bezorgen aan je hand.

Alhoewel ikzelf in mijn beginperiode meteen wél richting grof materiaal (rietje, paddle) ging zou ik dat met mijn huidige ervaring niet meer doen. Eigenlijk gebruik ik zelfs dat grof materiaal tegenwoordig nog slechts nu en dan.

Een handig én leuk én tevens gevreesd hebbedingetje is een ietsje aangepaste barbecueborstel van barbecook ( http://www.barbecook.com/nl/products/accessoires-detail.asp?groep=3&id=88 ). Het metalen plaatje is er zo af (twee vijsjes) en de staaldraadjes trek je er effe uit met een tangetje (tenzij je uiteraard..grijns). Geloof me...dit dingetje komt aan en toch blijf je zelf 100 % controle houden over waar precies, hoe hard, etc.... bovendien ligt het heel lekker in de hand en middels de lang steel (hefboomwerking) vraagt het niet al teveel inspanningen bij gebruik ;-)

Wél opletten en leren ermee omgaan.....langzaam opbouwen de eerste maal want het komt véél harder aan dan dat je zou vermoeden (wanneer je het niet kent nog)

Succes !

Oja...en het past doorgaans ook (onopvallend) in de binnenzak van je jas zodat je desgewenst ten alle tijde ongepast gedrag effe kan afstraffen ;-)
Terug naar boven Ga naar beneden
angelica
Overijverige Poster
Overijverige Poster
angelica


Aantal berichten : 565

Starters set Empty
BerichtOnderwerp: Re: Starters set   Starters set I_icon_minitimewo feb 02, 2011 7:23 pm

ik vind deze toch het meest effectief:
http://www.x-toys.nl/detail.php?id=237

Denk dat de meeste subs het wel met me eens zullen zijn Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruben
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Ruben


Aantal berichten : 656

Starters set Empty
BerichtOnderwerp: Re: Starters set   Starters set I_icon_minitimewo feb 02, 2011 7:26 pm

Ik heb al eens zon een gehad, en mijn test onderwerp vond het niks, toen gebruikte ik men vingers en dat vond ze veel lekkerder. Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
fleur
Meeloper
Meeloper
fleur


Aantal berichten : 75

Starters set Empty
BerichtOnderwerp: Re: Starters set   Starters set I_icon_minitimewo feb 02, 2011 7:52 pm

(sorry alvast aan de aanstaande sub van Ruben Twisted Evil )

Omdat solidariteit overschat wordt: voelbaar en 'vrij' verkrijgbaar:

Badborstel (met platte achterkant) en grote haarborstel van 'the bodyshop' (in elke stad)
Beide van hout. Ik zou niet voor plastic/kunstof gaan want dat breekt snel

Stevige pollels enz. bij de Dille & Kamille

In het voorjaar (?) bij de HEMA de alom berucht HEMA paddle

(sorry alvast aan de aanstaande sub van Ruben Twisted Evil )
Terug naar boven Ga naar beneden
annemiek
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
annemiek


Aantal berichten : 231

Starters set Empty
BerichtOnderwerp: Re: Starters set   Starters set I_icon_minitimewo feb 02, 2011 7:54 pm

Qua pollepels zou ik de action binnenstappen.
Solide bamboe pollepels met een groter raakvlak.
Nagenoeg onbreekbaar.
Starters set De-voordelen-van-bamboe-in-de-keuken_1_515x0
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruben
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Ruben


Aantal berichten : 656

Starters set Empty
BerichtOnderwerp: Re: Starters set   Starters set I_icon_minitimewo feb 02, 2011 9:50 pm

Bedankt voor het advies. Smile
Je hoeft je zeker niet sorry zeggen voor mijn toekomstige sub, ze heeft een strenge behandeling nodig. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Starters set Empty
BerichtOnderwerp: Re: Starters set   Starters set I_icon_minitimewo feb 02, 2011 10:33 pm

Wij hebben een werkelijk afschuwelijk maar dottig ogend paddletje van zeer flexibele doorzichtige kunststof (weet niet wat het is voor spul), dat met weinig inspanning erg hard aankomt. Kronkelende sub gegarandeerd. Maar je moet er wel even voor naar een winkeltje in Antwerpen, want ik heb ze elders nooit gezien. Lijkt me voor beginners ook een handig ding, al komt hij veel harder aan dan je denkt als je hem ziet.

Ehm... verder hebben de anderen je al genoeg aangeraden. Alleen wil ik nog opmerken dat ik persoonlijk houten pannenkoekspatels (ook Dille & Kamille) haat. En oja: van die leuke kleine mattenkloppertjes is ook wel iets.

Succes met de aanschaf!

*Sleept iedere sub tussen de 18 en de 32 weer bij Ruben vandaan*
Terug naar boven Ga naar beneden
angelica
Overijverige Poster
Overijverige Poster
angelica


Aantal berichten : 565

Starters set Empty
BerichtOnderwerp: Re: Starters set   Starters set I_icon_minitimewo feb 02, 2011 10:43 pm

Breng hem nou niet op ideeën....!
Laat hem het lekker zelf uitzoeken Very Happy

en laat de zoektocht maar heel lang duren *grin*
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Starters set Empty
BerichtOnderwerp: Re: Starters set   Starters set I_icon_minitimedo feb 03, 2011 3:01 pm

Die spatels van action zijn er wel indrukwekkend uit idd. Maar niks is onbreekbaar Razz .

Verder denk ik dat jij wel gelijk voor het groffe geschut gaat Ruben. Je wil beginnen met twee paddles en twee borstels! Mijn ervaring, zeker als jonge spanko is het ook goed werkt om gewoon rustig een verzameling aan te leggen. Je koopt wat je probeert wat, zoekt uit wat bij je past en dan koop je nog iets.
En ik weet niet of de Hema paddle nou zo geschikt is voor beginners.

Grtz

isis
Terug naar boven Ga naar beneden
annemiek
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
annemiek


Aantal berichten : 231

Starters set Empty
BerichtOnderwerp: Re: Starters set   Starters set I_icon_minitimedo feb 03, 2011 5:54 pm

Natuurlijk zijn de lepels onbreekbaar tot het tegendeel bewezen is, isis...
Terug naar boven Ga naar beneden
angelica
Overijverige Poster
Overijverige Poster
angelica


Aantal berichten : 565

Starters set Empty
BerichtOnderwerp: Re: Starters set   Starters set I_icon_minitimedo feb 03, 2011 7:55 pm

En als het niet breekt dan kan het nog wel branden.....

Hema paddle...???
Terug naar boven Ga naar beneden
Strafhand
Overijverige Poster
Overijverige Poster



Aantal berichten : 562

Starters set Empty
BerichtOnderwerp: Re: Starters set   Starters set I_icon_minitimedo feb 03, 2011 11:14 pm

Hallo Ruben, je legt in je bericht de nadruk op houten materialen.
Er zijn ook leren spullen die niet zwiepen en zwaaien, zoals de zweep met handje; dit sympathieke en bijna-zachtmoedige instrument is volgens hier te koop voor de helft van de prijs.
http://www.sexspeeltjesshop.nl/zweepjes

Dan is er de paardenwinkel. Ooit kocht ik er eentje met mijn vriendin; beide zagen we er niet uit als enorme paardenfans, want de winkelier vroeg ons: moet ik hem inpakken, of is deze voor onmiddellijk gebruik?
http://www.misspony.nl/shop/19/zwepen.html

misschien krijg je hier deze mevrouw erbij, maar het ding zwiept:
http://www.sexspeeltjesshop.nl/producten/lange_zweep__471.html
.
Er klinkt bezorgdheid door, of je niet te hardhandig van stapel loopt met je arsenaal. Ik denk dat je uit een voorgesprek wel een indruk krijgt en dat je let op lichaamstaal en auditieve signalen. Als je op een moment echt niet meer weet, waar de grens van de sub ligt, dan is er een vreselijk afgezaagde truc: Je gromt, dat de dame zich vanaf nu eens fatsoenlijk moet gedragen en gaat netjes meetellen met iedere klap die ze krijgt en daar een “dank u wel meneer” moet toevoegen. Misschien had ik dit niet moeten schrijven, want de verkeerde personen kunnen meelezen.

Overigens is de haarborstel te gebruiken in een over de knie-houding.
Groet
Rein
Terug naar boven Ga naar beneden
angelica
Overijverige Poster
Overijverige Poster
angelica


Aantal berichten : 565

Starters set Empty
BerichtOnderwerp: Re: Starters set   Starters set I_icon_minitimevr feb 04, 2011 12:46 am

Rein schreef:
Misschien had ik dit niet moeten schrijven, want de verkeerde personen kunnen meelezen.

*grin*
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruben
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Ruben


Aantal berichten : 656

Starters set Empty
BerichtOnderwerp: Re: Starters set   Starters set I_icon_minitimevr feb 04, 2011 1:10 am

Bedankt iedereen voor jullie inbreng. Smile

En ik zal niet te hard van stapel lopen Rein, ik ga rustig beginnen, maar ik hou wel van variatie en experimenteren. Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
TuttiFrutti
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
TuttiFrutti


Aantal berichten : 1407

Starters set Empty
BerichtOnderwerp: Re: Starters set   Starters set I_icon_minitimedo feb 10, 2011 5:06 pm

Een leren riem is ook makkelijk verkrijgbaar en érg leuk vind ik zelf Razz

En verder de Dille&Kamille tips die al voorbij kwamen.. het kleine mattenkloppertje, de pannenkoekenspatel, de badborstel.. Ja, leuke winkel Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
angelica
Overijverige Poster
Overijverige Poster
angelica


Aantal berichten : 565

Starters set Empty
BerichtOnderwerp: Re: Starters set   Starters set I_icon_minitimedo feb 10, 2011 5:17 pm

*geeft tutti een flinke por*

Breng 'm nou niet op ideeën! My ass is on the line here!
Terug naar boven Ga naar beneden
TuttiFrutti
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
TuttiFrutti


Aantal berichten : 1407

Starters set Empty
BerichtOnderwerp: Re: Starters set   Starters set I_icon_minitimedo feb 10, 2011 5:23 pm

Tss! Razz

Ze hébben bij de D&K ook een grote mattenklopper, wees blij dat ik die niet suggereerde Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Starters set Empty
BerichtOnderwerp: Re: Starters set   Starters set I_icon_minitimevr feb 11, 2011 2:05 am

Laughing Subtiel, tutti f. Cool Laughing Laughing Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
angelica
Overijverige Poster
Overijverige Poster
angelica


Aantal berichten : 565

Starters set Empty
BerichtOnderwerp: Re: Starters set   Starters set I_icon_minitimevr feb 11, 2011 2:13 pm

dawn schreef:
Laughing Subtiel, tutti f. Cool Laughing Laughing Laughing

*kuch* heel subtiel ja..... irritated
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Starters set Empty
BerichtOnderwerp: Re: Starters set   Starters set I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Starters set
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Instrumenteel :: Je favoriete instrument-
Ga naar: