Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Mijn arts

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
angelica
Overijverige Poster
Overijverige Poster
angelica


Aantal berichten : 565

Mijn arts Empty
BerichtOnderwerp: Mijn arts   Mijn arts I_icon_minitimewo feb 02, 2011 5:18 pm

Als we het toch over fantasieën hebben....

Ik zou wel eens door een van mijn artsen onderhanden genomen willen worden
Zo van: Jongedame, je hebt weer iets gedaan wat niet goed voor je is. Misschien leer je het op deze manier wel af.
Dat ik dan op of over de behandeltafel lig en hij me dan eens flink straft...

Gelukkig is het maar een fantasie Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
mickey
Eeuwige wat
mickey


Aantal berichten : 220

Mijn arts Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn arts   Mijn arts I_icon_minitimewo feb 02, 2011 5:58 pm

Ik heb een dokter die heel goed kan preken, maar ik ben wel blij dat het ook bij zo'n preek in de trant van... "je weet toch inmiddels dat je eerder moet komen als je hier last van hebt" blijft hoor Rolling Eyes Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Mijn arts Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn arts   Mijn arts I_icon_minitimedo feb 03, 2011 3:03 pm

ha dat heb ik ook de laatste tijd met mijn fysiotherapeut. Ik moet oefeningen doen op zon gek bankje...en dan lig ik daar op mijn buik terwijl die man om me heen loopt en me onderhoud over het belang van het regelmatig doen van mijn oefeningen....... Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Strafhand
Overijverige Poster
Overijverige Poster



Aantal berichten : 562

Mijn arts Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn arts   Mijn arts I_icon_minitimedo feb 03, 2011 10:17 pm

angelica schreef:
Als we het toch over fantasieën hebben....

Ik zou wel eens door een van mijn artsen onderhanden genomen willen worden
Zo van: Jongedame, je hebt weer iets gedaan wat niet goed voor je is. Misschien leer je het op deze manier wel af.
Dat ik dan op of over de behandeltafel lig en hij me dan eens flink straft...

Gelukkig is het maar een fantasie Wink

Bij mij gaat die fantasie iets anders: in deze artsenpractijk doet een vrouw dienst op maandag en vrijdag. Laat dat nu net de dagen zijn, dat ik wel eens ziek ben, als ik dat al ben. De overige dagen werk ik, dus dat komt goed uit.
Ik raak met deze aardige mevrouw na beluistering van mijn klacht over pakweg moeilijke longen in gesprek over diverse zaken, onder andere over SM en spanking. Ze belt me een week later op met het verzoek voor een uitgebreider consult. Dan blijkt ze aan het eind van de middag meer informatie van mij te willen krijgen. Een omgekeerd consult lijkt het wel. Het overige personeel verlaat het pand. Het is uiteindelijk de bedoeling, dat zij degene is die op de behandeltafel ligt. Dit is een zo ingewikkelde route in mijn fantasie, dat ik als een roos in slaap val.
groet
Rein

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Mijn arts Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn arts   Mijn arts I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Mijn arts
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Kat in mijn rok
» Kom over mijn knie!
» mijn fantasie
» Mijn allereerste spankingervaring....
» mijn naam is Jim

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Persoonlijk :: Leven in Fantasia-
Ga naar: