Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Spankingbench

Ga naar beneden 
+2
isis
Nick
6 plaatsers
AuteurBericht
Nick
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
Nick


Aantal berichten : 249

Spankingbench Empty
BerichtOnderwerp: Spankingbench   Spankingbench I_icon_minitimezo feb 13, 2011 5:36 pm

Wat ik al een hele tijd zou willen doen, is een spankingbench of bankje maken. Nou is een basic bankje snel gemaakt (vier poten en een bovenkant, daar schuimrubber op en een leren dekje, plus wat houtjes voor de stevigheid) maar hoe leg je dat dan uit aan bezoekende familie en vrienden? Welke onschuldige look kan ik eraan geven of welk nepdoel kan ik pretenderen dat het heeft?

Als je ze hoog en niet zo breed maakt, kun je nog doen of het een barkruk is - maar ik heb geen bar in huis.

Ze zijn ook te koop (zie bv. deze maar dat is helemáál niet uit te leggen natuurlijk.

Iemand suggesties?
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Spankingbench Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spankingbench   Spankingbench I_icon_minitimezo feb 13, 2011 7:21 pm

Je zou kunnen zeggen dat je een cursus massage aan het volgen bent...
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
Nick


Aantal berichten : 249

Spankingbench Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spankingbench   Spankingbench I_icon_minitimezo feb 13, 2011 7:26 pm

Goed idee, alleen had ik zelf in gedachten dat de dame met haar benen omlaag gebogen ligt, zodat de billen strakker gespannen zijn.. en dat is niet echt logisch bij een massagetafel. Maar hm misschien kan ik het benendeel omklapbaar maken! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Spankingbench Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spankingbench   Spankingbench I_icon_minitimezo feb 13, 2011 8:03 pm

Er is vast wel een nieuw en onbekend soort massage te bedenken waarbij een onorthodoxe houding strikt noodzakelijk is!
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Spankingbench Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spankingbench   Spankingbench I_icon_minitimezo feb 13, 2011 9:28 pm

Bengaalse bekkenmassage bijvoorbeeld?
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
Nick


Aantal berichten : 249

Spankingbench Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spankingbench   Spankingbench I_icon_minitimezo feb 13, 2011 11:07 pm

Oh wat vind ik nou: een koffietafel die in spankingbench verandert!

Wel wat ombouwgedoe maar zo heb je wel alles bij de hand én kunnen je ouders zonder problemen op de koffie.
Terug naar boven Ga naar beneden
TuttiFrutti
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
TuttiFrutti


Aantal berichten : 1407

Spankingbench Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spankingbench   Spankingbench I_icon_minitimezo feb 13, 2011 11:08 pm

Daar herken ik én geen koffietafel én geen spankingbench in..
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
Nick


Aantal berichten : 249

Spankingbench Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spankingbench   Spankingbench I_icon_minitimezo feb 13, 2011 11:09 pm

Even doorklikken op de "in action" link, dan zie je hoe het ding wordt omgebouwd. Hoewel de spankingbench meer wegheeft van een evenwichtsbalk met links en rechts steunen voor je ledematen, dat dan weer wel.

Maar een bench als deze is niet uit te leggen vrees ik:
Spankingbench 1sb4

(edit: huh, plaatje invoegen werkt niet? Nou ja, deze dan: http://bp3.blogger.com/_VUJsDG7Zo84/Rv-nsL4eL1I/AAAAAAAAD-8/dUv7Tq4I6Qc/s1600-h/1sb4.jpg )
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Spankingbench Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spankingbench   Spankingbench I_icon_minitimezo feb 13, 2011 11:15 pm

Heb je niet een aparte ruimte waar al je visite niet zomaar komt waar je dat geval kan neerzetten als hij niet in gebruik is? Ik denk aan een slaapkamer, een rommelzolder, een voorraadkelder...
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
Nick


Aantal berichten : 249

Spankingbench Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spankingbench   Spankingbench I_icon_minitimezo feb 13, 2011 11:22 pm

Soms zijn de simpelste oplossingen de beste ja Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Strafhand
Overijverige Poster
Overijverige Poster



Aantal berichten : 562

Spankingbench Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spankingbench   Spankingbench I_icon_minitimema feb 14, 2011 6:18 pm

Hallo Nick,
Ik stel mezelf al een tijd dezelfde vraag. Het geval dat je bij aanklikken krijgt is nogal prijzig en ik zou daarmee de trein in moeten, want bezorgen doen ze niet.

Ik vind ook nog wat goedkopere banken, onder andere via:
http://en.wikipedia.org/wiki/Erotic_spanking
Deze website levert een forse encyclopedische kennis voor onze spankingwetenschap.

Terug naar de bank: Zeer interessant lijkt me dit zelfbouwpakket, snel op te bouwen en af te breken:
http://www.tbbbb.com/spanking_bench.html
Maar je moet geen twee linkerhanden hebben!
Groet
Rein
Terug naar boven Ga naar beneden
Dutch Spank Daddy
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Dutch Spank Daddy


Aantal berichten : 630

Spankingbench Empty
BerichtOnderwerp: Spanking bench   Spankingbench I_icon_minitimedi jun 05, 2012 1:51 pm

Nou, dat je voor die spanking bench waar Rein op ons attendeert geen twee linkerhanden zou mogen hebben, dat valt volgens mij wel mee. Volgens de instructie kan het apparaat binnen 160 seconden worden opgezet en binnen 105 seconden weer worden afgebroken. Niet al te ingewikkeld dus.

Een hele 'basic' uitvoering van een spanking bench is deze:

Spankingbench 1323623_s

Als je er dan gelijk twee van maakt of koopt (Ikea, Praxis, Gamma etc. etc.) dan kun je er een tafelblad op laten rusten .
Geen enkele vanilla zal zich realiseren dat jouw sub daar ook af en toe op moet "rusten".

Zo'n dubbele uitvoering is ook wel handig als je meer dan een spankee hebt. Ideaal voor simultaan spanken.

Overigens is het meeste meubilair in huis ook wel bruikbaar als spanking bench.
Wat te denken bijvoorbeeld van de eetkamertafel? Sub over het tafelblad gebogen, handen aan de overzijde van het tafelblad vastgebonden en de enkels aan de tafelpoten.

Of gebogen over de leunstoel?
Spankingbench 351_caned_over_chair_arm
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.londonspankdaddy.com
Gesponsorde inhoud





Spankingbench Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spankingbench   Spankingbench I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Spankingbench
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Instrumenteel :: Knutseldefrutsel-
Ga naar: