Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Mattenkloppers

Ga naar beneden 
+11
Gert Top
deugnietje
annemiek
King
isis
W
Strafhand
dawn
leentje
elisa
jennifer
15 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Mattenkloppers - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mattenkloppers   Mattenkloppers - Pagina 2 I_icon_minitimezo maa 04, 2012 8:53 pm

Ik twijfel of ie op 3 of op 2 moet staan Razz. Nou moet ik wel zeggen dat ik er minder bang van word sinds ik er elke twee weken mee geslagen word Crying or Very sad
Terug naar boven Ga naar beneden
TuttiFrutti
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
TuttiFrutti


Aantal berichten : 1407

Mattenkloppers - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mattenkloppers   Mattenkloppers - Pagina 2 I_icon_minitimedo maa 08, 2012 1:58 pm

Elke twee weken??? Ik heb echt een hékel aan dat ding.. hij doet zó vreselijk veel pijn..
Terug naar boven Ga naar beneden
imaani
Beginner
Beginner
imaani


Aantal berichten : 49

Mattenkloppers - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mattenkloppers   Mattenkloppers - Pagina 2 I_icon_minitimedi aug 07, 2012 11:45 pm

Vandaag bij de Dille en Kamillie geweest omdat ik allerlei interessante tips had gelezen hier. Naast een grote spatel heb ik ook een schattige kleine (of middelmaat?)mattenklopper gekocht, ik kon het niet laten, mn nieuwsgierigheid won. Ookal schudde mn vriend zn hoofd omdat ie hem niet zag zitten, maar al hangt ie alleen maar aan de muur in de slaapkamer, ik werd er blij van Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
machteld
Meeloper
Meeloper



Aantal berichten : 54

Mattenkloppers - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mattenkloppers   Mattenkloppers - Pagina 2 I_icon_minitimewo aug 08, 2012 12:25 pm

Hahaha wat grappig.

Ik geloof dat ik de mattenklopper het ergste vind om mee te worden geslagen (buiten single tail zwepen). Zowel de rotan als de plastic variant. Het komt denk ik door het enorme oppervlak dat regelmatig op mijn benen kwam. Ik heb er nooit bij stil gestaan dat ik mijn billen meer moest uitsteken..... Rolling Eyes Ik vind het voelen als geslagen worden met heel veel rietjes tegelijk. Om de een of andere reden vind ik ze ook totaal niet spannend. Waarom weet ik eigenlijk ook niet.

imaani: Ik vind het ook leuk om af en toe nieuwe instrumenten te kopen. Vaak hele erge waar de Dominant dan ook verbaasd over is. Ik heb er dan wel spijt van zodra ze gebruikt worden, maar de angst vooraf en het gevoel achteraf maakt dat ik het toch af en toe blijf doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Mattenkloppers - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mattenkloppers   Mattenkloppers - Pagina 2 I_icon_minitimewo aug 08, 2012 2:53 pm

machteld schreef:
de angst vooraf en het gevoel achteraf
Oooooh, wat een mooie kwoot over waar het bij de spanking-fetish om gaat (of althans voor mij om gaat).
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
imaani
Beginner
Beginner
imaani


Aantal berichten : 49

Mattenkloppers - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mattenkloppers   Mattenkloppers - Pagina 2 I_icon_minitimevr aug 10, 2012 6:37 pm

ik dacht laatst ook tijdens de klappen: waarom heb ik bedacht dat ik dit leuk vind?? maar na de tijd had ik een grote grijns op mn gezicht en een heerljik gevoel. toen snapte ik mezelf weer Smile ben benieuwd of ik dat nog denk tijdens de mattenklopper Cool
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Mattenkloppers - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mattenkloppers   Mattenkloppers - Pagina 2 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Mattenkloppers
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Instrumenteel :: Blijf van mijn lijf!-
Ga naar: