Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Vloerbedekking

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Vloerbedekking Empty
BerichtOnderwerp: Vloerbedekking   Vloerbedekking I_icon_minitimevr jul 01, 2011 1:55 pm

Als je otk ligt kijk je van nature naar de vloer, toch? Hebben jullie als je fantaseert daarbij een bepaald type vloerbedekking in je hoofd? Of zijn die fantasieën niet dermate specifiek? (Parket, zeil, vaste vloerbedekking, planken, kleed, wat heb je zoal?)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
TuttiFrutti
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
TuttiFrutti


Aantal berichten : 1407

Vloerbedekking Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vloerbedekking   Vloerbedekking I_icon_minitimevr jul 01, 2011 2:07 pm

Hahaha Laughing

Ik kijk eigenlijk nooit naar de vloer.. als ik otk lig, ligt mijn bovenlijf doorgaans op de bank. Dan verstop ik mijn hoofd zo mogelijk diep in een kussen ofwel om niet te laten merken dat ik heel erg moet lachen en het geen indruk maakt, ofwel omdat ik moet huilen omdat het juist wél indruk maakt..

Ik heb ook best wel eens over de knie gelegen terwijl hij op een stoel zat en dan kun je dus in feite naar de vloer kijken, maar eigenlijk is me de vloer nog nóóit opgevallen.. Ofwel omdat ik te druk was met niet willen ondergaan wat ik op dat moment kreeg door te proberen los te komen, ofwel omdat ik te druk was met ondergaan wat ik op dat moment kreeg..

Maar ik zal er in het vervolg op letten!
Terug naar boven Ga naar beneden
annemiek
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
annemiek


Aantal berichten : 231

Vloerbedekking Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vloerbedekking   Vloerbedekking I_icon_minitimevr jul 01, 2011 3:04 pm

Voorkeuren? Parket wellicht.

Wat mij opvalt is dat ik thuis best wat beter mag stofzuigen en dat de kieren tussen de laminaatdelen bij mij begeleider thuis steeds verder uitzetten.
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Vloerbedekking Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vloerbedekking   Vloerbedekking I_icon_minitimevr jul 01, 2011 10:39 pm

Ah, ik vraag me af hoe het komt dat je tijdens een spanking tijd hebt om daaraan te denken.

Of is het net zoiets als dat ik in de tandartsstoel ook altijd héél aandacht het logo van die grote lamp boven me aan het bestuderen ben.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Vloerbedekking Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vloerbedekking   Vloerbedekking I_icon_minitimeza jul 02, 2011 12:52 am

Meestal kijk ik meer naar zijn schoenen, tot mijn verbazing zijn ze vaak keurig gepoetst. Maar als ik naar de grond kijk dan ziek ik ook elk pluisje, kruimeltje of wat dan ook. Is het dan bij mij thuis dan denk ik ineens heel erg aan het feit dat ik toch erg nodig zou moeten zuigen. Eigenlijk meteen........ 'kom schiet eens op' denk ik dan.
Maar gelukkig ben ik meestal in staat dat allemaal te blokken Rolling Eyes
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Vloerbedekking Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vloerbedekking   Vloerbedekking I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Vloerbedekking
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Persoonlijk :: Wat is jouw fetish?-
Ga naar: