Onderwerp: Imnya stelt zich voor vr aug 12, 2011 12:56 am
Hallo allemaal,
Ik ben Imnya, een 20 jaar jonge studente die nu sinds kort weer vrijgezel is. Als sinds ik vrij jong was ben ik bezig met spanking en ik heb mij ondertussen dan ook vrij goed ingelezen en ook hier lees ik stiekem al een tijdje mee en nu heb ik eindelijk de moed gevonden om me aan te melden en mee te praten.
Ik heb enige ervaring maar nog lang niet genoeg naar mijn zin en uiteindelijk hoop ik iemand te vinden waarmee ik deze mooie hobby kan delen. In de tussentijd hoop hier veel leuke mensen te leren kennen en gewoon lekker gezellig te kunnen kletsen!
Groetjes, Imnya
leentje Obsessieve Poster
Aantal berichten : 1398
Onderwerp: Re: Imnya stelt zich voor vr aug 12, 2011 11:23 am
Welkom Imniya. Ik zie dat je je naam met een hoofdletter schrijft, betekent dit dat je dominante gevoelens hebt? Of ben je sub? Of weet je het misschien zelfs nog niet. In ieder geval zijn er hier veel mensen van jouw leeftijd, ik hoop dus dat je vindt wat je zoekt.
Strafhand Overijverige Poster
Aantal berichten : 562
Onderwerp: Re: Imnya stelt zich voor vr aug 12, 2011 12:34 pm
Hallo Imnya Welkom op deze site. Ik hoop dat je leuke en nuttige teksten kunt opdoen; als je ons iets wilt vragen, doe dat dan gerust. Een vraag van mij: in welke richting gaan je verlangens? Met groet Rein
Imnya Watje
Aantal berichten : 4
Onderwerp: Re: Imnya stelt zich voor vr aug 12, 2011 1:20 pm
Oh haha, nee ik ben een sub. Ik schrijf mijn naam met een hoofdletter omdat ik heb geleerd dat in het Nederlands alle namen met een hoofdletter zijn. Het ziet er ook mooier uit vind ik. Het is hier toch ook niet gebruikelijk om alles als 'J/je' te schrijven? Dat leest zo onprettig..
Mijn verlangens richten zich voornamelijk op seksuele/erotische spankings als dat is wat je bedoeld Rein.
leentje Obsessieve Poster
Aantal berichten : 1398
Onderwerp: Re: Imnya stelt zich voor vr aug 12, 2011 5:13 pm