Onderwerp: Imnya stelt zich voor vr aug 12, 2011 12:56 am
Hallo allemaal,
Ik ben Imnya, een 20 jaar jonge studente die nu sinds kort weer vrijgezel is. Als sinds ik vrij jong was ben ik bezig met spanking en ik heb mij ondertussen dan ook vrij goed ingelezen en ook hier lees ik stiekem al een tijdje mee en nu heb ik eindelijk de moed gevonden om me aan te melden en mee te praten.
Ik heb enige ervaring maar nog lang niet genoeg naar mijn zin en uiteindelijk hoop ik iemand te vinden waarmee ik deze mooie hobby kan delen. In de tussentijd hoop hier veel leuke mensen te leren kennen en gewoon lekker gezellig te kunnen kletsen!
Groetjes, Imnya
leentje Obsessieve Poster
Aantal berichten : 1398
Onderwerp: Re: Imnya stelt zich voor vr aug 12, 2011 11:23 am
Welkom Imniya. Ik zie dat je je naam met een hoofdletter schrijft, betekent dit dat je dominante gevoelens hebt? Of ben je sub? Of weet je het misschien zelfs nog niet. In ieder geval zijn er hier veel mensen van jouw leeftijd, ik hoop dus dat je vindt wat je zoekt.
Strafhand Overijverige Poster
Aantal berichten : 562
Onderwerp: Re: Imnya stelt zich voor vr aug 12, 2011 12:34 pm
Hallo Imnya Welkom op deze site. Ik hoop dat je leuke en nuttige teksten kunt opdoen; als je ons iets wilt vragen, doe dat dan gerust. Een vraag van mij: in welke richting gaan je verlangens? Met groet Rein
Imnya Watje
Aantal berichten : 4
Onderwerp: Re: Imnya stelt zich voor vr aug 12, 2011 1:20 pm
Oh haha, nee ik ben een sub. Ik schrijf mijn naam met een hoofdletter omdat ik heb geleerd dat in het Nederlands alle namen met een hoofdletter zijn. Het ziet er ook mooier uit vind ik. Het is hier toch ook niet gebruikelijk om alles als 'J/je' te schrijven? Dat leest zo onprettig..
Mijn verlangens richten zich voornamelijk op seksuele/erotische spankings als dat is wat je bedoeld Rein.
leentje Obsessieve Poster
Aantal berichten : 1398
Onderwerp: Re: Imnya stelt zich voor vr aug 12, 2011 5:13 pm
Je mag je naam spellen zoals je wilt. Het is alleen voor het gemak dat Doms en hoofdletter gebruiken en subs en kleine letter. Dan weet je meteen wat wie is, dat is eigenlijk alles. Maar het is geen forumregel, het is dus niet verplicht. Doe dus vooral wat goed voelt voor jou.
W Ridder in de Orde van de klaproos
Aantal berichten : 3726
Onderwerp: Re: Imnya stelt zich voor vr aug 12, 2011 5:20 pm
Ja, doe vooral wat je wil, dat doe ik ook altijd.
Maar waar komt de naam "imnya" vandaan? Heb je daar een verhaal bij? Misschien iets in het Engels als "I'm nya" of zo?
Marc82nl Gewaardeerd Poster
Aantal berichten : 225
Onderwerp: Re: Imnya stelt zich voor za aug 13, 2011 12:34 am
Welkom, hopelijk vermaak je je hier een beetje
TuttiFrutti Obsessieve Poster
Aantal berichten : 1407
Onderwerp: Re: Imnya stelt zich voor za aug 13, 2011 8:20 pm
Welkom Imnya
Amber Beginner
Aantal berichten : 46
Onderwerp: Re: Imnya stelt zich voor zo aug 14, 2011 3:35 pm
Hoi Imnya, welkom op het forum
dawn Ridder in de Orde van de klaproos
Aantal berichten : 3086
Onderwerp: Re: Imnya stelt zich voor di aug 16, 2011 12:05 am
Hee Imnya,
Welkom op Klaproos!
Nog altijd postuum jaloers op iedereen die er al zo jong "bij is", wens ik je veel plezier op het forum!
Hoop dat je hier vindt wat je zoekt. En... vragen staat altijd vrij!
dawn
Nick Gewaardeerd Poster
Aantal berichten : 249
Onderwerp: Re: Imnya stelt zich voor di aug 16, 2011 5:42 pm
Welkom Imnya!
Imnya Watje
Aantal berichten : 4
Onderwerp: Re: Imnya stelt zich voor ma aug 22, 2011 7:55 pm
Dank jullie wel allemaal. Mijn naam betekend eigenlijk helemaal niets. Heb in een crea bui gewoon wat letters achter elkaar geplakt en dit kwam eruit.