Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Omgaan met emoties

Ga naar beneden 
+4
elisa
leentje
whiteangel
sarah
8 plaatsers
AuteurBericht
sarah
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
sarah


Aantal berichten : 309

Omgaan met emoties Empty
BerichtOnderwerp: Omgaan met emoties   Omgaan met emoties I_icon_minitimevr aug 26, 2011 12:36 am

Ik kan me zo voorstellen, dat het op drift raken, dwz het niet kunnen omgaan met emoties, een zekere kans op billenkoek opleveren.
Voor mezelf is dat de beste reden om zo eens wat te verdienen. Helaas ben ik best wel rustig, wat emoties betreft. Ik zou best wel eens middels een pak op de billen willen ervaren, als ik op drift geraakt zou zijn. Ik kan nog weleens brutaal/provocerend zijn. Levert geheid wat op. Maar dit is iets anders dan je emoties kunnen hanteren.

Hoe is dat zo bij jullie?
Ontvang/Geef je zelf snel een pak op de billen om reden van:
- boos zijn?
- teleurgesteld zijn?
- vast zitten in huilbui?
- etc.
Terug naar boven Ga naar beneden
whiteangel
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
whiteangel


Aantal berichten : 170

Omgaan met emoties Empty
BerichtOnderwerp: Re: Omgaan met emoties   Omgaan met emoties I_icon_minitimevr aug 26, 2011 12:21 pm

Nou ik ben niet snel driftig, ben namelijk ook heel rustig.. Maar ik kan weleens heel vervelend zijn.. Je weet wel dan voel je het gewoon kriebelen in je buik Twisted Evil .. Dan ga ik hem lopen uitdagen en als hij daar even geen zin in heeft, ga ik gewoon door.. Gevolg een paar beste tikken op mijn billen.. Nou dan stop ik wel even hoor..
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Omgaan met emoties Empty
BerichtOnderwerp: Re: Omgaan met emoties   Omgaan met emoties I_icon_minitimevr aug 26, 2011 1:05 pm

Tegenwoordig overkomt me dat niet meer. Vroeger wel, en eigenlijk loste dat niet veel op. Als ik echt emotioneel ben helpt me stevig beet houden en uit laten huilen of woede laten spuien beter. Daarna helpt een stevige preek over onaanvaardbaar gedrag en zo en een stevig pak slaag weer wel erg goed.
Terug naar boven Ga naar beneden
elisa
Overijverige Poster
Overijverige Poster
elisa


Aantal berichten : 717

Omgaan met emoties Empty
BerichtOnderwerp: Re: Omgaan met emoties   Omgaan met emoties I_icon_minitimevr sep 02, 2011 12:34 pm

Meestal als ik heel emotioneel ben zit daar voornamelijk achter dat ik gewoon veel moeier ben dan goed voor me is, en dat ik dan door het minste geringste erg heftig kan reageren. Ook heb ik dan de neiging om op een vervelende manier plagerig te worden. Een stevig pak slaag op een liefdevolle manier gegeven kan me dan een stuk rustiger maken en helpen om makkelijker te slapen en zo in het geheel goed op te knappen.
Natuurlijk is hier niet altijd de mogelijkheid toe, maar als het even kan...
Terug naar boven Ga naar beneden
wenneke
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
wenneke


Aantal berichten : 274

Omgaan met emoties Empty
BerichtOnderwerp: Re: Omgaan met emoties   Omgaan met emoties I_icon_minitimevr okt 14, 2011 11:49 pm

als ik veel stress heb van van alles. dan wordt ik altijd heel chagerijnig en dat gaat zich bij mij uiten in nogal aggresieve reacties naar (hoe kan het ook anders) mijn lieve echtgenoot. hij hoeft maar 1 ding verkeerd te zeggen, of soms is 1 blik al genoeg en ik schiet uit mijn slof. later heb ik daar dan wel spijt van, maar mijn man doet er ook niet zo veel aan, dus is een makkelijk doelwit.
het zou voor mij wel goed zijn denk ik als hij me daarvoor over de knie zou leggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
TuttiFrutti
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
TuttiFrutti


Aantal berichten : 1407

Omgaan met emoties Empty
BerichtOnderwerp: Re: Omgaan met emoties   Omgaan met emoties I_icon_minitimedo okt 20, 2011 7:28 pm

Als ik écht boos ben, ben ik richting mijn Dom niet altijd meer voor rede vatbaar.. Dus dan kan hij op zn kop gaan staan, maar niks zal me zover krijgen dat ik het accepteer dat hij me er straf voor geeft.. Ik kan dan ook héél onredelijk naar hem zijn, maar op dat moment zelf helpt niks. Ik zou best willen dat hij me dan een keer tóch direct straf geeft, maar ben bang dat ik dan alleen maar bozer word..
Als het relevant is om er toch nog straf voor te geven, doet hij dat als ik weer bedaard ben. En dan voel ik me ook éxtra snel heel erg schuldig..
Terug naar boven Ga naar beneden
myrna
Beginner
Beginner



Aantal berichten : 37

Omgaan met emoties Empty
BerichtOnderwerp: Re: Omgaan met emoties   Omgaan met emoties I_icon_minitimewo feb 08, 2012 11:55 pm

xxx


Laatst aangepast door myrna op di dec 18, 2012 5:49 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.huiselijkediscipline.messageboard.nl/
minime
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 241

Omgaan met emoties Empty
BerichtOnderwerp: Re: Omgaan met emoties   Omgaan met emoties I_icon_minitimedi maa 27, 2012 8:46 am

Ik kan me soms zonder reden heel erg ongedurig en "ambetant" voelen, dan kan ik echt niets verdragen en reageer ik alles af op mijn vriend, waar ik me onmiddellijk heel erg schuldig om voel, waardoor ik soms letterlijk begin te stampvoeten om mijn eigen gedrag, dat ik toch niet kan tegenhouden omdat ik te ongedurig ben...
Op zo'n moment moet hij dan ook niet afkomen met een knuffel, die duw ik gewoon weg, want dan ben ik echt gewoon te ongedurig om te blijven staan terwijl hij me in z'n armen neemt en dan ga ik me dus wel meteen ook weer slecht voelen omdat ik hem wegduw, terwijl hij probeert me te helpen. Meestal als ik dat heb, duurt dat een paar dagen, en gaat dat daarna weer over, vaak na eens goed te hebben gesport of me eens goed te hebben kunnen afreageren. Ik heb het nog niet meegemaakt dat ik op het moment zelf (als ik mijn vriend aan het wegduwen ben) een spanking kreeg, maar wel al erna, als ik me dus nog steeds zo ongedurig voel, maar mezelf al weer voldoende onder controle heb om dat niet op hem af te reageren (maar hij kent me goed genoeg om toch te merken hoe ik me voel). En dan hielp dat enorm, achteraf voelde ik me veel beter. Dus ik denk dat het wel goed zou zijn als hij op het moment zelf me ook eens gewoon over de knie trok (al zal ik dat dan nooit zomaar laten gebeuren, ik zal flink tegenwerken...) en me een goed pak slaag gaf tot mijn weerstand weg is...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Omgaan met emoties Empty
BerichtOnderwerp: Re: Omgaan met emoties   Omgaan met emoties I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Omgaan met emoties
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» emoties in een emotioneel zware tijd

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Algemeen :: Wat billen betreft-
Ga naar: