Hallo allemaal ik ben Wendy 24 jaar en heel gezellig en leuk meisje. (meestal dan ) ik ben sinds augustus getrouwd met Gert-Jan van 26, die ik probeer over te halen wat dominanter te worden (zonder succes vooralsnog) ik hoop hier gezellig te kunnen praten met gelijkgestemde.
verder heb ik nog 2 hondjes (bordercollies) een zwart vrouwtje van 7 en mijn knappe bruine vent van 1, waar ik mee sport (behendigheid) en ook wedstrijden mee loop/ga lopen.
als jullie nog wat van me willen weten vraag het gerust.
groetjes wendy
Laatst aangepast door wenneke op za okt 15, 2011 9:59 pm; in totaal 1 keer bewerkt
W Ridder in de Orde van de klaproos
Aantal berichten : 3726
Onderwerp: Re: hallo vr okt 14, 2011 2:52 pm
Welkom wendy!
Ken je het huiselijke discipline forum al? Wat je schrijft klinkt of je in HD geïnteresseerd zou kunnen zijn. Zie: http://huiselijkediscipline.messageboard.nl/forum/
En heb je al praktijk ervaring met dominatie/submissie? Of gaat het tot nog toe alleen om fantasieën?
En hoe lang ben je al in dit soort dingen geïnteresseerd?
Strafhand Overijverige Poster
Aantal berichten : 562
Onderwerp: Re: hallo vr okt 14, 2011 10:23 pm
Hallo Wendy, Welkom hier! Als je bepaalde dingen wilt weten, vraag dan maar gerust ons de oren van het hoofd of het hemd van het lijf. Met groet Rein PS: bordercollies lijken me grappige dieren
wenneke Gewaardeerd Poster
Aantal berichten : 274
Onderwerp: Re: hallo vr okt 14, 2011 11:10 pm
ik kan me niet herinneren hoe lang ik al geintereseerd ben in spanking. al sinds mijn puberteit vond ik plaatjes hiervan al boeiend.
verder heb ik nog geen ervaring hiermee. behalve dan de paar keer dat mijn lieve echtgenoot me een paar klappen gegeven heeft
ik ben de website helemaal aan het verslinden. en ben op het moment bezig met de verhalen te lezen. die ik dus echt geweldig vindt.
@ rein: if it isn't a bordercollie it just isn't a dog. ze zijn echt gewoon geweldig. ik zou geen ander ras meer willen.
carlijn Gewaardeerd Poster
Aantal berichten : 362
Onderwerp: Re: hallo za okt 15, 2011 11:46 pm
welkom wendy! ik hoop dat je je echtnoot gaat overtuigen
Onderwerp: Re: hallo zo okt 16, 2011 12:29 am
volgens mij is ie wel een beetje aan het lezen tenminste hij zei van wel en uit sommige dingen die hij tegen me zei vanmorgen kon ik ook wel opmaken dat hij aan het lezen is
volgens mij vindt hij het wel een spannende gedachte om mij voor straf over de knie te leggen. alleen nu moet het nog ten uitvoer brengen
W Ridder in de Orde van de klaproos
Aantal berichten : 3726
Onderwerp: Re: hallo zo okt 16, 2011 12:30 am
wenneke schreef:
volgens mij is ie wel een beetje aan het lezen
Is hij ook hier aan het lezen!?
wenneke schreef:
volgens mij vindt hij het wel een spannende gedachte om mij voor straf over de knie te leggen.
Misschien het een keertje zoiets voorstellen als jullie seks hebben? Dan zijn je billen tenslotte toch al bloot...
Laatst aangepast door W op zo okt 16, 2011 12:33 am; in totaal 2 keer bewerkt
Onderwerp: Re: hallo zo okt 16, 2011 12:31 am
dat weet ik dus niet. of hij hier ook aan het lezen is. dat denk ik eigenlijk nog niet. maar misschien als ik hem erop atendeer
dawn Ridder in de Orde van de klaproos
Aantal berichten : 3086
Onderwerp: Re: hallo ma okt 17, 2011 1:17 pm
Welkom, wendy.
Fijn dat je de verhalen hier spannend vindt. Ik hoop dat je ook antwoorden op je vragen vindt. En anders kun je ze altijd nog stellen, zodat wij allemaal ons zegje kunnen doen.
Veel lees- en schrijfplezier op Klaproos - en succes met het overhalen van Manlief.
dawn
TuttiFrutti Obsessieve Poster
Aantal berichten : 1407
Onderwerp: Re: hallo do okt 20, 2011 7:23 pm
Welkom wenneke! En succes met het overhalen van je man