Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Op de nrc site vandaag

Ga naar beneden 
+3
TuttiFrutti
wenneke
W
7 plaatsers
AuteurBericht
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Op de nrc site vandaag Empty
BerichtOnderwerp: Op de nrc site vandaag   Op de nrc site vandaag I_icon_minitimedo nov 03, 2011 3:56 pm

Ik heb echt drie keer moeten kijken of ik toch niet per ongeluk op een spanking site was. Zeer schokkend, want echte mishandeling.

http://www.nrcnext.nl/blog/2011/11/03/dochter-texaanse-rechter-lekt-mishandelingsvideo/
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Op de nrc site vandaag Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op de nrc site vandaag   Op de nrc site vandaag I_icon_minitimedo nov 03, 2011 4:38 pm

Nog veel erger, hoe de perp erover praat:

http://www.kztv10.com/full-coverage/video-claims-to-show-aransas-county-judge-hit-daughter/#!prettyPhoto/0/
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
wenneke
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
wenneke


Aantal berichten : 274

Op de nrc site vandaag Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op de nrc site vandaag   Op de nrc site vandaag I_icon_minitimevr nov 04, 2011 12:17 am

Shocked ......... Shocked
Terug naar boven Ga naar beneden
TuttiFrutti
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
TuttiFrutti


Aantal berichten : 1407

Op de nrc site vandaag Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op de nrc site vandaag   Op de nrc site vandaag I_icon_minitimevr nov 04, 2011 2:18 pm

Gatdarre zeg, ik vind de psychische mishandeling misschien wel nóg erger, voor zover mogelijk, dan de lichamelijke. Bah, echt misselijkmakend Neutral
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Op de nrc site vandaag Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op de nrc site vandaag   Op de nrc site vandaag I_icon_minitimevr nov 04, 2011 2:33 pm

Ow srry, ik had dit net gepost maar zag dat W me al voor is geweest.
Maar: wat is dit onsmakelijk zeg. Die man is gek. En het ergste is nog dat hij er niet voor gestraft wordt.
Ik snap niet goed hoe mensen onze mooie hobby op deze manier toe kunnen passen.
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Op de nrc site vandaag Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op de nrc site vandaag   Op de nrc site vandaag I_icon_minitimevr nov 04, 2011 5:16 pm

Ik ben het helemaal met jullie eens. Ik hoop dan ook dat deze actie zijn carriere grondig kapotmaakt. Want dat verdient hij, vind ik.

Maar ik vind het ook opvallend hoeveel de dingen die hij zegt en doet lijken op wat er gebeurt in van die filmpjes die wel prikkelend bedoeld zijn. Dat is een beetje eng, eigenlijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Op de nrc site vandaag Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op de nrc site vandaag   Op de nrc site vandaag I_icon_minitimevr nov 04, 2011 6:03 pm

Dat bedoel ik. Het lijkt precies op de wat wij doen..hij gebruikt ook alle dingen die ons triggeren, zijn vrouw trouwens ook ''bent over and take it like a woman''.
Ik dacht ook echt...waarom spanken jullie elkaar niet als je er zo op kickt...want dat idee krijg ik er een beetje bij...Heel eng.
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Op de nrc site vandaag Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op de nrc site vandaag   Op de nrc site vandaag I_icon_minitimevr nov 04, 2011 6:25 pm

Mijn idee is juist dat hij er niet op kickt, maar dat hij het gebruikt als een uitlaatklep voor zijn frustraties. Dat hij het niet erg vindt om haar emotioneel kapot te maken omdat hij zelf emotioneel kapot is.


Maar nu een confrontende vraag: vinden jullie dit filmpje uitsluitend afschuwelijk, of toch ook wel heel ver weg zeer tegen je zin in ergens toch ook een beetje triggerend?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
TuttiFrutti
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
TuttiFrutti


Aantal berichten : 1407

Op de nrc site vandaag Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op de nrc site vandaag   Op de nrc site vandaag I_icon_minitimevr nov 04, 2011 7:17 pm

Eerlijk gezegd: nee. De dingen die hij zegt klinken zó liefdeloos, zó vol afschuw richting zijn kind, ik word er echt alleen maar kots en kots misselijk van. Wat moet zij zich vreselijk ongewenst voelen. Ik moet er niet aan denken me zo te voelen in mn D/s relatie..

En mja, ik ben een gróót fan van de riem, eerlijk is eerlijk, maar wat ik al zei, ik vind de psychische mishandeling nóg erger dan de lichamelijke.. Maar ik moet er ook niet aan denken om zó in elkaar gemept te worden met een riem.. Echt, alleen maar eng. Bah..
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Op de nrc site vandaag Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op de nrc site vandaag   Op de nrc site vandaag I_icon_minitimevr nov 04, 2011 7:35 pm

TuttiFrutti schreef:
Wat moet zij zich vreselijk ongewenst voelen.
Zoals ik al zei, ik ben ergens heel tevreden dat zij hem nu ongenadig heeft teruggepakt door dit filmpje het internet rond te laten gaan. Het ergste wat ik weet is als bij dit soort dingen een schone schijn opgehouden wordt. Dat je het doet is al erg genoeg, maar dat het stiekem gebeurt is heel heel erg verkeerd.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
TuttiFrutti
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
TuttiFrutti


Aantal berichten : 1407

Op de nrc site vandaag Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op de nrc site vandaag   Op de nrc site vandaag I_icon_minitimevr nov 04, 2011 7:58 pm

Wat me ook ziek maakt is het idee dat ze dit kennelijk heel wat vaker heeft moeten ondergaan, en daar een zekere consistentie in gevonden heeft waardoor ze het heeft kunnen filmen. En dat kleine zusje dat in het begin de kamer uitgestuurd wordt, hoe oud zal dat nu zijn? Zal zij hetzelfde meemaken nu? Ze mogen wel héél gauw gaan kijken of die niet beter af is ergens anders te wonen dan bij haar ouders..
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc82nl
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
Marc82nl


Aantal berichten : 225

Op de nrc site vandaag Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op de nrc site vandaag   Op de nrc site vandaag I_icon_minitimevr nov 04, 2011 8:14 pm

Hmm, waar is mn post? Naja.

Ot: Inderdaad echt triest. Verborgen leed...zoals dat helaas wel vaker voorkomt. Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Op de nrc site vandaag Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op de nrc site vandaag   Op de nrc site vandaag I_icon_minitimevr nov 04, 2011 11:04 pm

TuttiFrutti schreef:
En dat kleine zusje dat in het begin de kamer uitgestuurd wordt,
Volgens mij zijn die ouders inmiddels gescheiden, en is er een gevecht over het toewijzen van dat kind gaande. En heeft de oudste dochter dus besloten de moeder hierbij te helpen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Op de nrc site vandaag Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op de nrc site vandaag   Op de nrc site vandaag I_icon_minitimeza nov 05, 2011 12:02 am

W schreef:

Maar ik vind het ook opvallend hoeveel de dingen die hij zegt en doet lijken op wat er gebeurt in van die filmpjes die wel prikkelend bedoeld zijn. Dat is een beetje eng, eigenlijk.

Ik denk eigenlijk dat het andersom is: dat wij dingen zeggen die bij zo'n soort situatie horen, omdat wij dat triggerend vinden. Niet dat iemand die echt straf uitdeelt, zoals deze liefhebbende vader..., expres dingen zegt die hij als opwindend ervaart dan wel in spankingfilmpjes heeft gezien. Wij zijn tenslotte degene met de straffantasieën, dus wij vinden woorden die bij straf horen triggerend. Maar dan wel in fantasie, zodat we door een filmpje als dit toch geschokt zijn. Maar deze vent zegt die dingen omdat hij dat op dat moment méént, niet omdat hij een spannende fantasie aan het uitleven is.

Ik was verontwaardigd bij het zien van dit filmpje. Maar het allerstomste en -raarste vond ik het moment dat de moeder die riem heeft afgepakt en dat hij die tevergeefs probeert terug te pakken. Dan verdwijnt hij uit beeld en hoor je hem mompelen: "I'm going to get another one." Tssssssss. Neutral
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Op de nrc site vandaag Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op de nrc site vandaag   Op de nrc site vandaag I_icon_minitimema nov 07, 2011 1:33 am

Dat is waar dawn. Ik heb alleen nog nooit gezien dat deze woorden ed in het echt gebruikt werden. Wij zijn tenslotte wel degene met straffantasien maar ook wel van een manier van straffen die in het echt niet gebruikt wordt.
Ik heb nl zelf nog nooit gezien dat iemand zo gedisciplineerd zijn kind straft.
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Op de nrc site vandaag Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op de nrc site vandaag   Op de nrc site vandaag I_icon_minitimema nov 07, 2011 12:50 pm

Vind je dit gedisciplineerd? Ik vind het eerder onhandig en onmachtig (hoewel die vent volgens mij wel lijdt aan machtswellust). Bij gedisciplineerde straf stel ik me meer een situatie voor waarbij alles even rustig en afgemeten gebeurt en waarbij het slachtoffer er niet over peinst tegen te stribbelen zoals deze jongedame doet, maar zich gedwee schikt. In een r/l strafscenario misschien wel nog sicker, dus.
Terug naar boven Ga naar beneden
mint
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
mint


Aantal berichten : 117

Op de nrc site vandaag Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op de nrc site vandaag   Op de nrc site vandaag I_icon_minitimeza feb 13, 2016 11:06 pm

Ik vind het vooral sick dat die moeder dit toestaan en niet ingrijpt. Sterker nog ze gooit olie op het vuur door haar dochter af te vallen. "Ze heeft er zelf voor gekozen, was haar beslissing." Bizar dit.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://roseacademy.nl/
Gesponsorde inhoud





Op de nrc site vandaag Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op de nrc site vandaag   Op de nrc site vandaag I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Op de nrc site vandaag
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» christelijke DD site
» handige site
» Mooie site!
» Daphne site
» Mijn nieuwe site!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Media :: Je favoriete spanking film(pje)-
Ga naar: