Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Nog een draak...

Ga naar beneden 
+4
carlijn
Ruben
Jimvdberg
dawn
8 plaatsers
AuteurBericht
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Nog een draak... Empty
BerichtOnderwerp: Nog een draak...   Nog een draak... I_icon_minitimezo nov 13, 2011 7:50 pm

...maar wel een grappige!

https://www.dailymotion.com/video/xldx_frontier-gal_shortfilms?ralg=behavior-meta2[/dailymotion]
Terug naar boven Ga naar beneden
Jimvdberg
Meeloper
Meeloper
Jimvdberg


Aantal berichten : 89

Nog een draak... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nog een draak...   Nog een draak... I_icon_minitimezo nov 13, 2011 8:26 pm

leuk filmpje Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruben
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Ruben


Aantal berichten : 656

Nog een draak... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nog een draak...   Nog een draak... I_icon_minitimezo nov 13, 2011 8:26 pm

Dat is een hele leuke ja, en heel grappig. Vooral hoe het kind zo dichtbij staat toe te kijken, dit lees je vaak in van die verhalen van hoe mensen op hele jonge leeftijd intresse kregen in spanking omdat ze het zagen. Razz
Hij lijkt ook best hard te slaan trouwens, die actrice zal het zeker wel gevoeld hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
carlijn
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
carlijn


Aantal berichten : 362

Nog een draak... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nog een draak...   Nog een draak... I_icon_minitimezo nov 13, 2011 8:43 pm

hahahah die ogen van dat meisje roflol
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruben
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Ruben


Aantal berichten : 656

Nog een draak... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nog een draak...   Nog een draak... I_icon_minitimezo nov 13, 2011 8:46 pm

Zeg dat wel, je wéét gewoon dat die later ook spanko is geworden. Wink
Wel leuk ook dat ze erbij zegt dat spanking liefde is. Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
meidje
Meeloper
Meeloper
meidje


Aantal berichten : 67

Nog een draak... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nog een draak...   Nog een draak... I_icon_minitimezo nov 13, 2011 9:07 pm

...uuuuh....goodness, I wish I was her!!!!!! Nog een draak... Smilie_girl_243
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Nog een draak... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nog een draak...   Nog een draak... I_icon_minitimezo nov 13, 2011 9:19 pm

Hoe romantisch!! En hoe irreeel en eigenlijk verschrikkelijk slecht voor de ontwikkeling van dat kind
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Nog een draak... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nog een draak...   Nog een draak... I_icon_minitimezo nov 13, 2011 10:57 pm

Ik vind het al redelijk zorgelijk dat dat kind zegt: "You spank her, that means you love her"... Want wáár zou ze dat eerder gehoord hebben?! Neutral
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc82nl
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
Marc82nl


Aantal berichten : 225

Nog een draak... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nog een draak...   Nog een draak... I_icon_minitimezo nov 13, 2011 11:34 pm

Hehe, best hard en lang in beeld ook voor een mainstream spanking Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
wenneke
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
wenneke


Aantal berichten : 274

Nog een draak... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nog een draak...   Nog een draak... I_icon_minitimezo nov 13, 2011 11:50 pm

deze was nog beter dan de eerste Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
meidje
Meeloper
Meeloper
meidje


Aantal berichten : 67

Nog een draak... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nog een draak...   Nog een draak... I_icon_minitimema nov 14, 2011 12:33 am

dawn schreef:
Ik vind het al redelijk zorgelijk dat dat kind zegt: "You spank her, that means you love her"... Want wáár zou ze dat eerder gehoord hebben?! Neutral

weeeeell.....I'm not sure if I should say that, but that is exactly what triggers me. (not the child saying that, but the meaning of the words...)

it's exactly what I (personally) look for in spanking. I know it's strange, but I feel loved and cherished, when I get spanked.
today I know that. when I was younger and had "vanilla" relationships I was always missing something I couldn't put into words.
finally I found out.
a man who doesn't care to spank me, doesn't love me enough. that's at least how it feels.
I don't know what went wrong with me, but I can't help it.

it's the deepest kind of love I am able to perceive.
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Nog een draak... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nog een draak...   Nog een draak... I_icon_minitimema nov 14, 2011 1:03 am

Dat gevoel wat jezelf betreft, herken ik me heel erg in. Maar uit de mond van dat kind... Nee nee nee!
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Nog een draak... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nog een draak...   Nog een draak... I_icon_minitimema nov 14, 2011 1:42 am

Idd, ik vond dat nogal een grote turn off, dat kind in de scene. Die oogjes en dan die freaky opmerking. Bah
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Nog een draak... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nog een draak...   Nog een draak... I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Nog een draak...
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Media :: Je favoriete 'mainstream' film of tv serie fragment-
Ga naar: