Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Wat is nou het pijnlijkst?

Ga naar beneden 
+15
KcirtaP
mint
summerbrat
imaani
Strafhand
Nick
meidje
TuttiFrutti
W
isis
annemiek
Björn
leentje
Ruben
carlijn
19 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Wat is nou het pijnlijkst?
Hout
Wat is nou het pijnlijkst? I_vote_lcap78%Wat is nou het pijnlijkst? I_vote_rcap
 78% [ 36 ]
Leer
Wat is nou het pijnlijkst? I_vote_lcap4%Wat is nou het pijnlijkst? I_vote_rcap
 4% [ 2 ]
Kunststof
Wat is nou het pijnlijkst? I_vote_lcap13%Wat is nou het pijnlijkst? I_vote_rcap
 13% [ 6 ]
Anders (namelijk...)
Wat is nou het pijnlijkst? I_vote_lcap4%Wat is nou het pijnlijkst? I_vote_rcap
 4% [ 2 ]
Totaal aantal stemmen : 46
 

AuteurBericht
carlijn
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
carlijn


Aantal berichten : 362

Wat is nou het pijnlijkst? Empty
BerichtOnderwerp: Wat is nou het pijnlijkst?   Wat is nou het pijnlijkst? I_icon_minitimedi dec 06, 2011 9:51 pm

Gewoon even beniewd, ik hoor namelijk van iedereen altijd wat anders. Waarschijnlijk omdat het gewoon heel persoonlijk is, maar ben toch gewoon benieuwd wat iedereen hier vindt Smile

groetjess carlijn
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruben
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Ruben


Aantal berichten : 656

Wat is nou het pijnlijkst? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat is nou het pijnlijkst?   Wat is nou het pijnlijkst? I_icon_minitimedi dec 06, 2011 10:25 pm

Het hangt ook een beetje af van waar het in verwerkt is Smile
Een grote paddle van zwaar hout doet de meeste "schade" per klap.
Maar een tawse die op net de juiste manier venijnig is gemaakt komt ook heel er hard aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Wat is nou het pijnlijkst? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat is nou het pijnlijkst?   Wat is nou het pijnlijkst? I_icon_minitimedi dec 06, 2011 10:30 pm

Hout is gewoon het pijnlijkst. Waarschijnlijk omdat het niet mee veert. Een tawse is m.i. een stuk beter te verdragen evenals een rietje (mits gebruikt door een deskundige Dom). \Wat mij betreft is alles beter dan hout!!!! Klein hout, licht hout of zwaar hout, allemaal heel naar!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Björn
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 433

Wat is nou het pijnlijkst? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat is nou het pijnlijkst?   Wat is nou het pijnlijkst? I_icon_minitimedi dec 06, 2011 10:43 pm

Wat leentje zegt herken ik van de meeste meiden.
Terug naar boven Ga naar beneden
annemiek
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
annemiek


Aantal berichten : 231

Wat is nou het pijnlijkst? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat is nou het pijnlijkst?   Wat is nou het pijnlijkst? I_icon_minitimedi dec 06, 2011 10:59 pm

Algemeen gezien ben ik het met leentje eens: hout is voor mij het pijnlijkst.
Er is echter één uitzondering, en dat is de tawse.

Nu ben ik normaal gezien fan van leer, maar de dikte en de zwaarte van het leer maakt denk ik ook wel uit.

Mijn dominant heeft een tawse die verschrikkelijk veel pijn doet. Het is een heel ander soortige pijn dan hout: er is veel minder kracht voor nodig voor een goed resultaat. De pijn voelt alsof er een stukje huid meekomt: alsof het afgescheurd wordt. Natuurlijk is dat niet zo.

Ik weet niet waarom deze tawse me zo veel pijn doet, terwijl ik normaal geziet leer goed kan verdragen.

Iemand een wetenschappelijke verklaring?
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Wat is nou het pijnlijkst? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat is nou het pijnlijkst?   Wat is nou het pijnlijkst? I_icon_minitimedi dec 06, 2011 11:21 pm

Ik heb hout gestemd, omdat hout gewoon veel pijnlijker is als leer. Het veert niet mee, het doet gruwelijk pijn. Een rietje vind ik ook wel pijn doen maar daar zitten meestal nog wat tussenpozen tussen de klappen door dus daarom kan ik het beter verdragen. Met hout kun je ook heel snel op elkaar slaan en dat doet pijn!

Ik vind hout slechter te verdragen dan leer met een uitzondering: tawse! Ik vind een tawse gewoon eng en ik weet niet precies waarom...Het is zon rare enge pijn die erg brand en erg diep gaat en je blijft zon klap ook lang voelen. Dus...hout is minder goed te verdragen dan leer, maar als ik moet kiezen tussen hout en tawse heb ik toch liever hout....

Ook ik ben erg benieuwd naar de verklaring daarvoor....

Groetjes,

isis


Laatst aangepast door isis op wo dec 07, 2011 11:17 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Wat is nou het pijnlijkst? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat is nou het pijnlijkst?   Wat is nou het pijnlijkst? I_icon_minitimedi dec 06, 2011 11:59 pm

Ha isis, je schreef elders:

isis schreef:
Hmmmm ik vind het allebei niks, maar met het verschil dat ik hout niks vind maar wel redelijk kan handelen, en dat ik leer echt eng vind.
Bij dat "echt eng" (ik! ik! Twisted Evil) gaat het dus niet over de pijn, maar meer over het psychologische effect?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Wat is nou het pijnlijkst? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat is nou het pijnlijkst?   Wat is nou het pijnlijkst? I_icon_minitimewo dec 07, 2011 12:58 am

Haha ja idd W. Het gaat niet echt over de pijn maar vooral hoe bang ik ben voor die dingen....ik vind het gewoon heel eng als er iemand achter me staat met zo'n ding. Dan ga ik al bijna huilen van angst. En die staat van zijn zal er hoogstwaarschijnlijk ook voor zorgen dat de pijn anders binnen komt.
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Wat is nou het pijnlijkst? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat is nou het pijnlijkst?   Wat is nou het pijnlijkst? I_icon_minitimewo dec 07, 2011 1:34 am

isis schreef:
Dan ga ik al bijna huilen van angst.
Mmmmmmm... Twisted Evil Dat zeg je alleen maar om mij een plezier te doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Wat is nou het pijnlijkst? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat is nou het pijnlijkst?   Wat is nou het pijnlijkst? I_icon_minitimewo dec 07, 2011 1:37 am

W schreef:
isis schreef:
Dan ga ik al bijna huilen van angst.
Mmmmmmm... Twisted Evil Dat zeg je alleen maar om mij een plezier te doen.


Was t maar zon feest....
Terug naar boven Ga naar beneden
TuttiFrutti
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
TuttiFrutti


Aantal berichten : 1407

Wat is nou het pijnlijkst? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat is nou het pijnlijkst?   Wat is nou het pijnlijkst? I_icon_minitimedo dec 08, 2011 10:05 am

Ik heb ook op hout gestemd, hoewel ik geen ervaring met kunststof heb. Hout is echt vreselijk, leer is gewoon lekker. Dat van die tawse weet ik niet, mijn D. wil nooit een tawse gebruiken omdat die geen pijn doen zegt hij.... Nou ja, na jullie verhalen laat ik hem maar liever in die waan Rolling Eyes

Ik ben echt heel heel bang voor zijn houten instrumenten, en dat zijn er nogal wat.. Maar ik denk dat ik het rietje nog steeds wel het aller engst vind.. Hoewel paddles tegenwoordig ook erg dicht in die buurt komen..
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Wat is nou het pijnlijkst? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat is nou het pijnlijkst?   Wat is nou het pijnlijkst? I_icon_minitimedo dec 08, 2011 1:51 pm

Dus. Dus! De drie dingen die ik in huis moet halen, voor je-weet-maar-nooit:

1. hout
2. tawse
3. rietje

Goed om te weten, dank jullie wel dames! Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
carlijn
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
carlijn


Aantal berichten : 362

Wat is nou het pijnlijkst? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat is nou het pijnlijkst?   Wat is nou het pijnlijkst? I_icon_minitimedo dec 08, 2011 10:57 pm

Hahaha bedankt allemaal! Dat is wel duidelijk lijkt me :p
Terug naar boven Ga naar beneden
meidje
Meeloper
Meeloper
meidje


Aantal berichten : 67

Wat is nou het pijnlijkst? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat is nou het pijnlijkst?   Wat is nou het pijnlijkst? I_icon_minitimeza dec 10, 2011 7:41 pm

isis schreef:

Ik vind hout slechter te verdragen dan leer met een uitzondering: tawse!

absolutely agreed!!!!
I really can't stand the tawse.
it's just bad.

I hate the feel of it, I hate the look of it, I hate the position I have to get into for it.
we're enemies for life!

btw, for me "hout" is not at all the worst, as I enjoy it a lot. my favourite toy is the hairbrush.
I don't know why, but it's much harder for me to deal with leather. and rubber is almost unbearable for me!
that is only used for punishment - just like the tawse!
(but I must admit, that after a few experiences and the fact that even the thought of the tawse had me breaking down completely, I hardly ever got it anymore.....)
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
Nick


Aantal berichten : 249

Wat is nou het pijnlijkst? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat is nou het pijnlijkst?   Wat is nou het pijnlijkst? I_icon_minitimezo dec 11, 2011 12:30 pm

Hout is inderdaad érg pijnlijk. Het buigt niet of nauwelijks mee, en zeker als het wat dikker is dan heeft het dus heel veel impact. Dat maakt ze geschikt als strafinstrument maar het is dan wel meteen heel serieus.

Leer vind ik zelf wat lastiger te gebruiken omdat het minder goed te controleren is. Voor je het weet zit het op de zijkant van de billen of op het bovenbeen (of erger nog, op de onderrug).

En bij het rietje sta ik nog steeds elke keer doodsangsten uit dat ik wel goed mik, want ik moet er niet aan dénken dat ik daarmee op iemands stuitje, nieren of ruggengraat mep. Shocked
Terug naar boven Ga naar beneden
Strafhand
Overijverige Poster
Overijverige Poster



Aantal berichten : 562

Wat is nou het pijnlijkst? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat is nou het pijnlijkst?   Wat is nou het pijnlijkst? I_icon_minitimezo dec 11, 2011 8:59 pm

Nick schreef:
Leer vind ik zelf wat lastiger te gebruiken omdat het minder goed te controleren is. Voor je het weet zit het op de zijkant van de billen of op het bovenbeen (of erger nog, op de onderrug).

En bij het rietje sta ik nog steeds elke keer doodsangsten uit dat ik wel goed mik, want ik moet er niet aan dénken dat ik daarmee op iemands stuitje, nieren of ruggengraat mep. Shocked

Hallo Nick,
Ik probeer zo meteen hierop te reageren in een andere draad.
Rein
Terug naar boven Ga naar beneden
imaani
Beginner
Beginner
imaani


Aantal berichten : 49

Wat is nou het pijnlijkst? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat is nou het pijnlijkst?   Wat is nou het pijnlijkst? I_icon_minitimezo aug 12, 2012 4:42 pm

Ik heb nog niet genoeg ervaring om te kunnen stemmen maar ik herinner me dat ik vroeger een keer ben geslagen met een plastic borstel en dat ik daar hele nare blauwe plekken van kreeg die lang bleven zitten. Op onervaren billen welliswaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
summerbrat
Meeloper
Meeloper
summerbrat


Aantal berichten : 58

Wat is nou het pijnlijkst? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat is nou het pijnlijkst?   Wat is nou het pijnlijkst? I_icon_minitimevr okt 11, 2013 8:49 pm

Weet je wat ik het allerpijnlijkste vindt ( en ik dacht dat dat nooit zo zou zijn, maar ik heb hem hier al meer voorbij zien komen ) de tawse echt ik vindt hem vreselijk... haarborstel, paddle of rietje is te doen maar over de knie met de tawse AU ! En op de een of andere manier hoort het bij zijn standaard spank summerbrat arsenaal Rolling Eyes  dus krijg ik hem iedere keer Sad  En ik ben toch echt heeeeel lief Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
mint
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
mint


Aantal berichten : 117

Wat is nou het pijnlijkst? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat is nou het pijnlijkst?   Wat is nou het pijnlijkst? I_icon_minitimewo feb 03, 2016 12:54 pm

Waar kan je eigenlijk een tawse kopen? Behalve via ebay... Niet zulle goede ervaringen met attributen die daar worden verkocht. Is er in Nederland een webwinkel voor?

Ik ben wel nieuwsgierig naar een tawse. Ga ik waarschijnlijk spijt van krijjgen....
Terug naar boven Ga naar beneden
https://roseacademy.nl/
KcirtaP
Watje
Watje



Aantal berichten : 13

Wat is nou het pijnlijkst? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat is nou het pijnlijkst?   Wat is nou het pijnlijkst? I_icon_minitimewo feb 03, 2016 2:29 pm

mint schreef:
Waar kan je eigenlijk een tawse kopen? Behalve via ebay... Niet zulle goede ervaringen met attributen die daar worden verkocht. Is er in Nederland een webwinkel voor?

Ik ben wel nieuwsgierig naar een tawse. Ga ik waarschijnlijk spijt van krijjgen....

In Nederland? Misschien Christine le Duc?
Of niet-lief.nl (MET streepje)
Zelf erg goede ervaring met thelondontanners.com
Kost wel wat maar dan heb je wel topkwaliteit in handen.
Tip: Om verzendkosten enzo te spreiden kan je inventariseren of er meer mensen tegelijk wat willen bestellen.
Alles laten afleveren op 1 adres en dan zelf binnen Nederland doorsturen.
Terug naar boven Ga naar beneden
mint
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
mint


Aantal berichten : 117

Wat is nou het pijnlijkst? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat is nou het pijnlijkst?   Wat is nou het pijnlijkst? I_icon_minitimewo feb 03, 2016 3:20 pm

Thelondontanners bestaan niet meer. Een tijd geleden las ik dat ze met pensioen zijn. Maar ik heb in dat soort bedrijven meer vertrouwen qua kwaliteit dan cristine le duc. (Al kan ik het daar ook gewoon niet vinden). Ik ga eens kijken bij niet lief. Thnx voor de tip.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://roseacademy.nl/
KcirtaP
Watje
Watje



Aantal berichten : 13

Wat is nou het pijnlijkst? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat is nou het pijnlijkst?   Wat is nou het pijnlijkst? I_icon_minitimewo feb 03, 2016 3:30 pm

Klopt dat Ian er mee gestopt is. (Thelondontanners) Maar Nick is door hem opgelied en zet het werk voort, zelfde website. Nu ook trouwens een mooie tawse in de aanbieding daar Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Wat is nou het pijnlijkst? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat is nou het pijnlijkst?   Wat is nou het pijnlijkst? I_icon_minitimewo feb 03, 2016 5:11 pm

Die van ons komt van kinky4all in Amerika. Ik weet dat B_ ook een hele mooie heeft, wie weet heeft hij een gouden tip als hij dit leest.

*port B_
Terug naar boven Ga naar beneden
mint
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
mint


Aantal berichten : 117

Wat is nou het pijnlijkst? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat is nou het pijnlijkst?   Wat is nou het pijnlijkst? I_icon_minitimewo feb 03, 2016 5:31 pm

Goed om te weten! En dat is idd een mooie! Ook nog eens kijken bij kinky4all en meer tips zijn inderdaad altijd welkom! Thnx!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://roseacademy.nl/
Björn
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 433

Wat is nou het pijnlijkst? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat is nou het pijnlijkst?   Wat is nou het pijnlijkst? I_icon_minitimema feb 08, 2016 3:19 am

isis schreef:
Die van ons komt van kinky4all in Amerika. Ik weet dat B_ ook een hele mooie heeft, wie weet heeft hij een gouden tip als hij dit leest.

*port B_

*reageert verschrikt op por.

Kap es met m'n FL identiteit hier bekend maken :'). Maarreh, die mooie tawse van mij, die komt van ebay. Staan ze regelmatig op voor een pond of 25-50. Prima ding moet ik zeggen, met een mooi authentiek leerluchtje. Van die namaakdingen van Christine le Duc zou ik mooi laten voor wat het is, dat heeft toch niet het sfeertje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Wat is nou het pijnlijkst? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat is nou het pijnlijkst?   Wat is nou het pijnlijkst? I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Wat is nou het pijnlijkst?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Instrumenteel :: Blijf van mijn lijf!-
Ga naar: