Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Meisjeskleding

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Stefan
Beginner
Beginner



Aantal berichten : 30

Meisjeskleding Empty
BerichtOnderwerp: Meisjeskleding   Meisjeskleding I_icon_minitimedi dec 27, 2011 6:35 pm

Ondanks dat ik een jongen ben lijkt me billenkoek krijgen in meisjeskleren heel fijn...
Of gewoon shoppen en alle winkels afgaan voor een leuk rokje zonder te hoeven nadenken wat mensen ervan vinden.
Alleen volgens mij zijn er maar weinig meiden die het leuk vinden een jongen zo te zien volgens mij?
Daarom zeg ik het ook maar tegen niemand, naja behalve hier ;P
Iemand idee wat ik hiermee aanmoet? :S



Laatst aangepast door Stefan op za mei 19, 2012 9:20 pm; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
maantje
Meeloper
Meeloper
maantje


Aantal berichten : 80

Meisjeskleding Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meisjeskleding   Meisjeskleding I_icon_minitimewo dec 28, 2011 12:07 am

Heel veel ervaring heb ik er niet mee. Maar wel iets.

En je bent zeker niet de enige die deze fantasie heeft of een soortgelijke.

Maar mag ik eigenlijk iets anders vragen.
Hoe oud ben?
Terug naar boven Ga naar beneden
Stefan
Beginner
Beginner



Aantal berichten : 30

Meisjeskleding Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meisjeskleding   Meisjeskleding I_icon_minitimewo dec 28, 2011 12:31 am

maantje schreef:
Heel veel ervaring heb ik er niet mee. Maar wel iets.

En je bent zeker niet de enige die deze fantasie heeft of een soortgelijke.

Maar mag ik eigenlijk iets anders vragen.
Hoe oud ben?

Ik ben 20 jaar, bijna 21
En van buiten lijk ik gewoon een normale jongen , sterker nog dat ben ik ook Razz
Maar soms heb ik dan van die momenten dat ik liefst even een meisje zou willen zijn.
Enige wat ik dan vaak op internet tegen kom is meer richting travestie, en zo wil ik echt niet zijn. Heb al een hekel aan dat woord eigenlijk, en ook het beeld dat ik daarbij krijg.
Als ik bijv. in het zwembad ben een een meisje zie zwemmen in een badpak, dan heb ik soms zoiets van "dat wil ik ook".
Of als ik dan bij de v&d loop en allemaal leuke rokjes zie hangen. Waarom hebben meiden zoveel keus, en ben je als jongen verplicht (naja, bijna verplicht).... om een broek te dragen. Uiteraard ben je vrij in de keuze, maar naar school gaan in rokje lijkt me toch niet verstandig Razz






Laatst aangepast door Stefan op za mei 19, 2012 3:51 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
maantje
Meeloper
Meeloper
maantje


Aantal berichten : 80

Meisjeskleding Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meisjeskleding   Meisjeskleding I_icon_minitimewo dec 28, 2011 1:11 am

Ik ben 29.
Maar de reden waarom ik het vroeg is omdat ik naast dit forum ook actief ben op SamariuM.
En toen ik jouw verhaal las moet ik daaraan denken ik weet zeker dat je daar gelijk gestemde zult vinden en als je van chatten houdt kan je aan een paar mensen voorstellen.

De reden waarom ik vroeg hoe oud je was is omdat SamariuM een leeftijdgrens kent. Sama is voor "jongeren" van 16 tot 34.
Verder is het een forum, website en chat voor mensen met een interesse in bdsm. En ik ook via iemand die ik van Sama ken hier.
Sama is iets groter op gezet dan de klaproos maar ik voel me er erg welkom.

Hmm nu hou ik wel een hele pleidooi over een andere fora hoop dat me dat vergeven wordt.
Maar mocht je iets willen weten zit veel op de klaproos chat. En soms op de sama chat maar moet je me vaak eerst even porren Wink sunny
Terug naar boven Ga naar beneden
Stefan
Beginner
Beginner



Aantal berichten : 30

Meisjeskleding Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meisjeskleding   Meisjeskleding I_icon_minitimewo dec 28, 2011 1:19 am

Klinkt heel erg interessant, denk dat ik zo gelijk eens ga kijken....


Laatst aangepast door Stefan op za mei 19, 2012 3:49 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
maantje
Meeloper
Meeloper
maantje


Aantal berichten : 80

Meisjeskleding Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meisjeskleding   Meisjeskleding I_icon_minitimewo dec 28, 2011 1:24 am

Ik zit op de irc server bondage op #klaproos
Terug naar boven Ga naar beneden
Stefan
Beginner
Beginner



Aantal berichten : 30

Meisjeskleding Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meisjeskleding   Meisjeskleding I_icon_minitimeza jul 06, 2013 12:09 am

Na een lange afwezigheid toch nog eens aangemeld op dit forum Smile
Van de week weer een keertje over de knie geweest. (auw wat deed dat zeer).

En daarna moest ik een turnpakje aan en schoonmaken. In de huiskamer vond ik dat niet erg om te stoffen, maar moest ook de ramen op het balkon wassen. Degene waar ik dit deed woonde op de 2e verdieping van een flat, dus kostte wel wat moeite om over de drempel te stappen (letterlijk en figuurlijk).

Maar na even stond ik dus in een turnpakje de ramen te wassen.
Durfde niet naar beneden te kijken, want daar was een parkeerplaats. Maar eigenlijk vond ik het ook wel fijn om gewoon even een meisje te zijn Smile

Als er iemand anders hier op het forum nog een schoonmaak meisje nodig heeft hoor ik het graag Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Meisjeskleding Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meisjeskleding   Meisjeskleding I_icon_minitimezo jul 07, 2013 12:25 am

Klinkt als een hele leuke ervaring Stefan. Wat fijn voor je Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Stefan
Beginner
Beginner



Aantal berichten : 30

Meisjeskleding Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meisjeskleding   Meisjeskleding I_icon_minitimezo jul 07, 2013 1:47 am

Kreeg vandaag een mailtje dat ik de volgende keer voor straf 50 slagen met de haarborstel krijg Sad

"ik sla je eerst 100 met de hand en 50 met de borstel want als je thuis ben moet je het nog voelen ,dan leer ik je wat een stout meisje voelt"

Dus of het nog steeds zo fijn is als ik daar eenmaal over de knie lig vraag ik me af. Maar achteraf zal het vast fijn zijn en erg goed helpen om op het balkon wat klusjes te doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stefan
Beginner
Beginner



Aantal berichten : 30

Meisjeskleding Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meisjeskleding   Meisjeskleding I_icon_minitimema mei 29, 2017 4:17 pm

Na jarenlange afwezigheid dacht ik vanochtend ineens weer aan dit forum. Ik kan bijna niet geloven dat de tijd zo snel is gegaan.
Mijn fantasieen zijn nooit weggegaan. En ben best wel een aantal keer over de knie gegaan in de afgelopen jaren. Helaas niet zo heel erg vaak, maar best wel een aantal keer.

Mijn belangrijkste drempel die ik overwonnen heb is dat ik nu al ruim 2.5 jaar altijd in een meiden badpak ga zwemmen (overal, ook gewoon in het Tikibad, center parks, waterparken of gewoon als ik wekelijks banen ga zwemmen). Ik heb geleerd dat het niemand wat uitmaakt en mensen nauwelijks aandacht schenken zolang je maar zelfverzekerd overkomt. Stiekem fantaseer ik dan nog wel over dat ik vernederd en spanking krijg in mijn badpak. Een paar maanden geleden was ik bij het waterpark van Walibi in Belgie en heb daar zelfs gewoon in het restaurant van het zwembad een hamburger gegeten.
Ik ben blij dat ik hierbij mezelf heb durven leren zijn.

Ook heb ik enkele malen al een rokje met maillot gedragen als ik ergens ging wandelen. En als ik op reis ben en zeker weet dat ik geen bekenden tegenkom, dan durf ik het zelfs soms weleens gewoon in de stad.

Al sinds een tijdje woon ik niet meer in Nederland, maar in de USA. Maar ook hier (ondanks de vaak niet zo ruimdenkende Amerikanen) heb ik al erg vaak gewoon in een badpak gezwommen.

Toch blijf ik vaak fantaseren!

En denk ik van "had ik maar"....

Tijdens mijn city trips in Europa droeg ik soms de hele dag een rokje. Tijdens mijn laatste trip voordat ik hierheen verhuisde fantaseerde ik vaak om enkel 1 oude broek mee te nemen, en die in een kluisje op een treinstation of gewoon in de prullenbak achter te laten, om mezelf te dwingen gewoon een rokje te dragen zoals meiden dat doen.

Meerdere malen heb ik overwogen dit te combineren met spanking, of iemand mijn kleren in bewaring te geven, maar heb dit nooit echt gedaan.

Inmiddels woon ik samen met mijn vriendin. Die is helaas niet echt dominant. Ze doet het wel voor mij, maar niet van nature.
Ook meiden kleding vind ze prima, zolang het maar niet te vaak is of als ze er niet bij is.

Dit doet me vaak wat pijn. Ik zwem al jaren in een badpak overal, tenzei ik met haar ergens heen ga. Dat is de enige uitzondering waarop ze mijn zwembroek geeft.
Ik mag denk niet klagen, want ik kan gewoon mijn badpak dragen als ze er niet bij is en begrijp dat ze zich er niet prettig bij voelt in het openbaar.
Maar aan de andere kant is dit wie ik ben, en ik kan daar niet voor weglopen of het negeren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Meisjeskleding Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meisjeskleding   Meisjeskleding I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Meisjeskleding
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Persoonlijk :: Wat is jouw fetish?-
Ga naar: