Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Registreren mIRC

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Amber
Beginner
Beginner



Aantal berichten : 46

Registreren mIRC Empty
BerichtOnderwerp: Registreren mIRC   Registreren mIRC I_icon_minitimedo jan 12, 2012 7:33 pm

Ik moet me opeens daadwerkelijk gaan registreren. Twee opties, exit en registreren... klopt dit? Of kan ik nog iets doen waardoor ik me niet hoef te registreren?
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Registreren mIRC Empty
BerichtOnderwerp: Re: Registreren mIRC   Registreren mIRC I_icon_minitimedo jan 12, 2012 7:42 pm

Gewoon ff rustig wachten dan komt er vanzelf een knopje continue bij
Terug naar boven Ga naar beneden
TuttiFrutti
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
TuttiFrutti


Aantal berichten : 1407

Registreren mIRC Empty
BerichtOnderwerp: Re: Registreren mIRC   Registreren mIRC I_icon_minitimedo jan 12, 2012 7:53 pm

En zo niet, even afsluiten en opnieuw openen, dat werkt ook. Of een ander programma ervoor gebruiken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amber
Beginner
Beginner



Aantal berichten : 46

Registreren mIRC Empty
BerichtOnderwerp: Re: Registreren mIRC   Registreren mIRC I_icon_minitimedo jan 12, 2012 7:58 pm

"continue" komt er dus niet bij zoals eerst altijd wel na een aantal seconden... en aagezien ik computernoob ben, wat voor ander programma kan ik ervoor gebruiken?
Terug naar boven Ga naar beneden
TuttiFrutti
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
TuttiFrutti


Aantal berichten : 1407

Registreren mIRC Empty
BerichtOnderwerp: Re: Registreren mIRC   Registreren mIRC I_icon_minitimedo jan 12, 2012 8:09 pm

Helpt even afsluiten en opnieuw openen ook niet dan? Ik heb het ook wel eens dat er alleen Exit en Register staat, en dan werkt dat wel.. Ander programmaatje staat in het andere topic over de chat, ik heb het ook nog niet geprobeerd maar Nick weet er meer van geloof ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amber
Beginner
Beginner



Aantal berichten : 46

Registreren mIRC Empty
BerichtOnderwerp: Re: Registreren mIRC   Registreren mIRC I_icon_minitimedo jan 12, 2012 8:18 pm

Hielp niet maar na mijn computer opnieuw op te hebben gestart wel, bedankt Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
TuttiFrutti
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
TuttiFrutti


Aantal berichten : 1407

Registreren mIRC Empty
BerichtOnderwerp: Re: Registreren mIRC   Registreren mIRC I_icon_minitimedo jan 12, 2012 9:15 pm

Ohw wat omslachtig zeg.. Maar wel fijn dat het gelukt is Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Registreren mIRC Empty
BerichtOnderwerp: Re: Registreren mIRC   Registreren mIRC I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Registreren mIRC
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Handleiding chatten via mIRC
» Handleiding mIRC mobiel

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Servicebalie :: Helpdesk-
Ga naar: