Op Valentijnsdag horen de dames van dit forum een feestelijke spanking te krijgen, met liefde gegeven.
Laatst aangepast door Gert Top op di feb 14, 2012 11:56 pm; in totaal 1 keer bewerkt
leentje Obsessieve Poster
Aantal berichten : 1398
Onderwerp: Re: Valentijnsdag wo feb 15, 2012 12:52 am
Klopt. Tot mijn vreugde heb ik er (onverwacht) één mogen ontvangen. Weliswaar niet met het handje van de afbeelding, maar (en dat is eigenlijk wel zo feestelijk) met een echte hand. Ik zat, geblesseerd met een verzwikte enkel, thuis. In joggingbroek op de bank met een kop koffie naar Animal planet te kijken. Toen de bel ging dacht ik dat het de postbode was met een pakje voor de buren. Ik keek dan ook verbaast dat toen ik open deed niet de postbode voor de deur stond maar V........Een echte Valentine surprise.
isis Overijverige Poster
Aantal berichten : 854
Onderwerp: Re: Valentijnsdag wo feb 15, 2012 11:14 am
Weeee, dat zijn de leukste momenten!! Leuk voor je leentje, ik hoop dat je ervan genoten hebt.
Groetjes,
isis
Dutch Spank Daddy Overijverige Poster
Aantal berichten : 630
Onderwerp: S.I.R. Heart Attack Paddle do aug 09, 2012 7:56 pm
Gert Top schreef:
Op Valentijnsdag horen de dames van dit forum een feestelijke spanking te krijgen, met liefde gegeven.
Ja, en dan natuurlijk ook met een feestelijk Valentijnsgeschenk:
Bij Valentijnsdag hoort nu eenmaal iets met een hartje.
Ik ben er nu in augustus natuurlijk belachelijk vroeg bij, maar als ik dit pas op Valentijnsdag post, is het voor geïnteresseerden natuurlijk veel te laat om nog te bestellen.
De S.I.R. Heart Attack Paddle heeft hele goede recencies.