Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Boek over spanking: the spanking collection van Abel en Haron

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Strafhand
Overijverige Poster
Overijverige Poster



Aantal berichten : 562

Boek over spanking: the spanking collection van Abel en Haron Empty
BerichtOnderwerp: Boek over spanking: the spanking collection van Abel en Haron   Boek over spanking: the spanking collection van Abel en Haron I_icon_minitimevr maa 02, 2012 1:09 pm

Beste mensen,
Ik had beloofd een korte recensie te schrijven over het boek “the spanking collection’ onder redactie van Abel en Haron. Het betreft diverse schrijvers, die meestal beschrijven, hoe een dame diverse regels overtreedt. De korte verhalen betreffen fictie.
http://www.lulu.com/product/paperback/the-spanking-collection/16444574

Het eerste verhaal “scholarship girl’ valt op, omdat een leerlinge is betrapt bij een diefstal; ze moet echter 3 weken wachten op het vonnis “wel of geen straf”. Die 3 weken geeft haar de tijd om terug te denken aan haar wandaad en haar mogelijke straf: het spaans rietje. Een besluit hiertoe mag alleen door het bestuur worden genomen en dat vergadert eens per maand! Dus ze heeft alle ruimte tot reflexie en andersoortig gepeins!
Ook andere verhalen maken gebruik van leuke schrijverstechnieken, zoals de befaamde Pandora Blake, waarbij ik het woordenboek wel nodig had.
Ik probeer er een plaatje bij te plakken, maar dat zal wel niet lukken. Nee, verder dan een verwijzing kom ik niet. En die werkt niet.

Dus te reserveren bij de bieb onder het motto: ‘ik bestudeer parafilie!’
Groet
Rein
PS: andere aardige auteurs van boeken voor op de verst weggelegen boekenplank: Erica Scott, Fiona Locke, Niki Flynn [is dezelfde], Peter Jones. Heeft iemand andere tips?
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Boek over spanking: the spanking collection van Abel en Haron
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Boek Erica Scott
» Boek van Fiona Locke
» invloed van het boek `vijftig tinten grijs`
» richten met spaans rietje of cane
» Hormonen en spanking

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Media :: Boeken, artikelen, etc. die de fantasie prikkelen...-
Ga naar: