Noujha zeg, heb ik een heel verhaal lopen typen, klik op verzenden en dan moet ik opeens opnieuw inloggen en is alles weg.
Maar wat ik nou allemaal zoal typte was dat het leuk is dat er plaatjes bij staan. Dan ziet iedereen meteen waar je het over hebt.
Het is inderdaad ook wel leuk om het van beide kanten te lezen en omdat het nogal uitgestorven is (zelfs op internet) zal ik hier maar even een bijdrage leveren.
Angelmaker
Hij ziet er wel leuk en niet heel erg pijnlijk uit. Hij doet echter wel heel erg veel pijn. Doordat hij twee van die split dingen heeft voelt het een beetje als een tawse maar dan pijnlijker. Je ziet het niet op het plaatje maar hij heeft twee flappen waardoor de klap net iets harder aankomt. De pijn voel je vooral oppervlakkig en het prikt echt ontzettend erg. Daarna ga je het wel langzamerhand inwendig voelen.
Ouch
Dit ding ziet er gewoon echt uit door de gaatjes en de kleur zwart. Hij komt zwaar aan en het geluid wat hij maakt bij het meppen klinkt ook heel zwaar. Je voelt het dan ook vooral inwendig, beetje zoals een paddle ofzo. Het voelt ook een beetje alsof je hard op de grond valt met je billen of ergens tegenaan stoot. Het prikt niet en het brandt in eerste instantie ook niet maar hoe meer je mept hoe meer het brandt. Je voelt de klap vooral aan één kant van je billen, de kant waar het uiteinde neer komt. Dat kan natuurlijk komen door hoe je mept, als je goed mept kan het wellicht zo zijn dat je het op beide billen voelt.
Mr Otk
Het ziet er geinig uit, beetje als een roe en dat doet me denken aan Sinterklaas. Dit ding prikt/steekt vooral, beetje te vergelijken met een dunne cane. Omdat dit ding een beetje zwak is voelde ik wel dat er "zachtjes en voorzichtig" werd gemept. Het was dan ook niet echt pijnlijk maar ik geloof wel dat het pijnlijk kan zijn als je er harder mee mept, wat in feite niet gaat omdat het dan allemaal gaat breken. Weer het bewijs dat je meptuig niet moet gebruiken maar moet verzamelen of als decoratie moet gebruiken!
Ik hoop dat het allemaal een beetje duidelijk is. Ik ben namelijk niet zo'n held in dingen uitleggen/beschrijven.
Dan ga ik nou maar eens m'n bed opzoeken...