Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Uitzending spuiten en slikken 'huiselijke discipline'

Ga naar beneden 
+2
Björn
isis
6 plaatsers
AuteurBericht
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Uitzending spuiten en slikken 'huiselijke discipline' Empty
BerichtOnderwerp: Uitzending spuiten en slikken 'huiselijke discipline'   Uitzending spuiten en slikken 'huiselijke discipline' I_icon_minitimewo maa 28, 2012 12:59 am

Hallo allemaal,

Zoals velen van jullie wel zullen weten heeft BNN de afgelopen tijd via verschillende fora en websites mensen benaderd om te praten over huiselijke discipline. Zij wilden hier graag aandacht aan besteden in het programma spuiten en slikken. Verschillende mensen hebben hun best gedaan om hun visie over 24/7, TPE en huiselijke discipline relaties te delen. Op 11 maart was het dan zover en is de uitzending uitgezonden. Puppysjors van Fetlife was uitgenodigd om in het programma aan te schuiven. Aangezien de BNN mevrouw ook met mensen van dit forum gesproken heeft en zich ingelezen had op de huiselijke discipline site nam ik aan dat ze toch wel genoeg informatie hadden om het onderwerp goed neer te zetten, ik was ook erg benieuwd naar wat ze ervan gebakken hadden.
Afgelopen weekend heb ik de uitzending gekeken. Ik moet zeggen dat ik erg teleurgesteld ben. Het topic werd aangekondigd als huiselijke discipline, relaties waarin de man de baas in huis is. Vervolgens volgde er een interview met puppysjors die vertelde over haar TPE relatie met haar Dominant/verloofde. Opzich een leuk interview en interessant, als ze het maar hadden benoemd als een TPE BDSM relatie en niet als huiselijke discipline. Ik was hier al bang voor maar ik moet helaas toch concluderen dat we er aan beeldvorming niet echt op vooruit zijn gegaan door deze actie. Kijk en oordeel zelf, ik ben heel benieuwd naar jullie mening.

http://spuitenenslikken.bnn.nl/video/6f6b0dff70d362cb1979fbcd5eda446b
Terug naar boven Ga naar beneden
Björn
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 433

Uitzending spuiten en slikken 'huiselijke discipline' Empty
BerichtOnderwerp: Re: Uitzending spuiten en slikken 'huiselijke discipline'   Uitzending spuiten en slikken 'huiselijke discipline' I_icon_minitimewo maa 28, 2012 1:28 am

Dat was nogal een teleurstelling vanuit het spanko-perspectief. Erg jammer dat alle Ds-relatievormen op 1 hoop zijn gegooid. Ik kon met niet bepaald herkennen in de relatie die omschreven werd.
Terug naar boven Ga naar beneden
saar
Watje
Watje
saar


Aantal berichten : 13

Uitzending spuiten en slikken 'huiselijke discipline' Empty
BerichtOnderwerp: Re: Uitzending spuiten en slikken 'huiselijke discipline'   Uitzending spuiten en slikken 'huiselijke discipline' I_icon_minitimewo maa 28, 2012 1:37 pm

idd, erg teleurstellend. Ik kan me ook helemaal niet vinden in wat ze beschreef.


Laatst aangepast door saar op do jan 17, 2013 4:31 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Uitzending spuiten en slikken 'huiselijke discipline' Empty
BerichtOnderwerp: Re: Uitzending spuiten en slikken 'huiselijke discipline'   Uitzending spuiten en slikken 'huiselijke discipline' I_icon_minitimevr maa 30, 2012 12:27 pm

Ik wist ook dat het eraan kwam want puppysjors staat in mijn FetLife-vriendjeslijst, en ze was aan het stressen over wat ze aanmoet.

Maar was het die BNN-lui specifiek om HD te doen? Dat had ik er niet uitgehaald. Misschien dat ze daar óók naar hebben zitten kijken tijdens hun research, maar waarom zouden ze specifiek dát uit de BDSM de aandacht geven?

Ik denk juist omdat puppysjors zo'n extreem tiepje is, met piercings en neonhaar en laserogen, dat ze daardóór juist voor een sensatiezoekend programma als S&S is uitgekozen. Eerlijk gezegd vond ik het programma afschuwelijk (ik hou helemaal niet van dat hijgerigdoen over seks), en was dat stukje met puppysjors nog wel aardig.

Wat betreft de HD binnen de BDSM, ik denk dat maar een deel van mensen die iets met BDSM hebben ook iets met spanking hebben (misschien iets van twee derde, waarbij ik dan iets van een kwart echt als "spanko" zou willen aanduiden?), en dat binnen spanking ook maar een deel echt into HD is (misschien: op zijn beurt ook iets van een kwart?) Dus dan hebben we het maar over een klein deel van de BDSM gemeenschap.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Uitzending spuiten en slikken 'huiselijke discipline' Empty
BerichtOnderwerp: Re: Uitzending spuiten en slikken 'huiselijke discipline'   Uitzending spuiten en slikken 'huiselijke discipline' I_icon_minitimevr maa 30, 2012 1:08 pm

Het interview met Puppysjors werd aangekondigd als een interview over HD. En dat is het gewoon niet. En uiteraard begrijp ik wel waarom ze Puppysjors gevraagd hebben, is perfect voor het programma natuurlijk, maar zoals gezegd Wink. Ik herkende me niet echt in het verhaal en dat is zonduh.
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Uitzending spuiten en slikken 'huiselijke discipline' Empty
BerichtOnderwerp: Re: Uitzending spuiten en slikken 'huiselijke discipline'   Uitzending spuiten en slikken 'huiselijke discipline' I_icon_minitimevr maa 30, 2012 1:44 pm

isis schreef:
Het interview met Puppysjors werd aangekondigd als een interview over HD.
Ah, dat had ik gemist. Was dat in de uitzending zelf, of op de fora daarvóór. Want als het in de uitzending was dan was daar volgens mij niet heel erg de nadruk op gelegd.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
annemiek
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
annemiek


Aantal berichten : 231

Uitzending spuiten en slikken 'huiselijke discipline' Empty
BerichtOnderwerp: Re: Uitzending spuiten en slikken 'huiselijke discipline'   Uitzending spuiten en slikken 'huiselijke discipline' I_icon_minitimevr maa 30, 2012 4:23 pm

Ik heb ook even contact gehad met de meneer. Hij gaf aan dat hij geinteresseerd was in TPE, in de machtsverhouding en vrijwillige onderdanigheid in een relatie. Hij vond dat interessant. Hij was zeer duidelijk dat hij niet bedoelde straf en spanking. Dat de term HD gevallen is is begrijpelijk, want je kunt niet verwachten van een buitenstaander dat hij alle termen recht heeft. Echter, hij wist wat hij wilde in zijn programma en dat was geen spanking, maar een onconventionele machtsverhouding. dat is hem gelukt, naar mijn mening.

Dat wij ons er niet in kunnen vinden is dan toch prima? Als hij een item had gedaan over voetenfetish had ik me er ook niet in herkend.

Respect voor puppysjors.
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Uitzending spuiten en slikken 'huiselijke discipline' Empty
BerichtOnderwerp: Re: Uitzending spuiten en slikken 'huiselijke discipline'   Uitzending spuiten en slikken 'huiselijke discipline' I_icon_minitimevr maa 30, 2012 5:08 pm

Er is zeker helemaal niks mis mee. Overigens heb ik gesproken met een mevrouw die het wel heel duidelijk over huiselijke discipline en spanking heeft gehad. Vandaar misschien de verwarring. En ik vind er helemaal niks mis mee het voldeed alleen totaal niet aan de verwachtingen die ik opgebouwd had.

Terug naar boven Ga naar beneden
Björn
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 433

Uitzending spuiten en slikken 'huiselijke discipline' Empty
BerichtOnderwerp: Re: Uitzending spuiten en slikken 'huiselijke discipline'   Uitzending spuiten en slikken 'huiselijke discipline' I_icon_minitimeza maa 31, 2012 2:52 am

Ik heb een beetje hetzelfde als isis leute. Mij is een beetje de impressie gewekt dat het over HD specifiek zou gaan. Misschien is er door de vanillabril het onderscheid verloren gegaan met TPE?
Terug naar boven Ga naar beneden
myrna
Beginner
Beginner



Aantal berichten : 37

Uitzending spuiten en slikken 'huiselijke discipline' Empty
BerichtOnderwerp: Re: Uitzending spuiten en slikken 'huiselijke discipline'   Uitzending spuiten en slikken 'huiselijke discipline' I_icon_minitimeza maa 31, 2012 4:48 pm

xxx
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.huiselijkediscipline.messageboard.nl/
Gesponsorde inhoud





Uitzending spuiten en slikken 'huiselijke discipline' Empty
BerichtOnderwerp: Re: Uitzending spuiten en slikken 'huiselijke discipline'   Uitzending spuiten en slikken 'huiselijke discipline' I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Uitzending spuiten en slikken 'huiselijke discipline'
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» spuiten en slikken woordenboek
» Discipline
» Discipline
» Discipline
» Op zoek naar discipline?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Media :: Je favoriete 'mainstream' film of tv serie fragment-
Ga naar: