... kennis te maken. Ik ben SM Lover, een 53 jarige liefhebber van bdsm. Met name van spanking/billenkoek en huiselijke discipline. Een zaligheid waarvan ik volledig kan genieten en waar ik me dagelijks mee bezig kan houden, als het aan mij ligt.
Ik ben getrouwd met een dame van 49, welke regelmatig billenkoek krijgt, en woon sinds een jaar in het Bourgondische Zeeuws Vlaanderen. In de omgeving van Hulst ontvang ik, van alle leeftijden, dames en heren die behoefte hebben aan een pak op hun billen (of zij die meer willen). Voor info hierover kun je me persoonlijk mailen!
Ik speel ruim 32 jaar mee in de bdsm scene, uiteraard met ups en downs. Ik speel graag met beginners en verleg eveneens graag grenzen en dan met name de jouwe ;-)). Mijn grenzen heb ik nog niet ontmoet behalve op het gebied van dieren, kinderen of uitwerpselen. Dat is voor mij absoluut not done!!!
Ik hoop hier nog veel te kunnen leren en spanking/bdsm liefhebbers te leren kennen, ook in real life. Tevens hoop ik een bijdrage te kunnen leveren aan deze groep!
Groetjes en hopelijk tot ziens/schrijfs ...
SM Lover.