Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Spoorloos

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Björn
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 433

Spoorloos Empty
BerichtOnderwerp: Spoorloos   Spoorloos I_icon_minitimema jul 30, 2012 2:40 am

In het algemeen ben ik - zoals er zovele Dominanten zijn - iemand die er van houdt de vruchten van mijn harde werk in de vorm van allerlei verkleuringen te kunnen zien. Nu kan echter de situatie voordoen dat dit echt niet wenselijk is. Iets waar ik best een keer rekening mee wil houden. Vraag aan jullie is dan ook: "Welk meptuig doet wel pijn, maar laat geen striemen of plekken achter?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Dutch Spank Daddy
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Dutch Spank Daddy


Aantal berichten : 630

Spoorloos Empty
BerichtOnderwerp: Pijn zonder striemen of plekken. De oplossing.   Spoorloos I_icon_minitimema jul 30, 2012 2:42 pm

Björn schreef:
Vraag aan jullie is dan ook: "Welk meptuig doet wel pijn, maar laat geen striemen of plekken achter?"

Een heel erg actuele vraag nu het hartje zomer is en veel spankees graag een deel van hun vrije tijd willen doorbrengen op het strand gekleed in bikinibroekje of gewoon helemaal niets.
Zoiets bijvoorbeeld:Spoorloos Nude-beach-7

Er bestaat dan immers een (nagenoeg) onbelemmerd uitzicht op de blote billen en veel (maar niet alle!) spankees willen liever niet laten zien dat deze gestriemd zijn tengevolge van een recente tuchtiging, hoezeer deze ook verdiend was.

Het anwoord op deze vraag is onder andere te vinden in Taken in Hand.

A beginners' guide to spankings schreef:

Spanking without leaving marks

If the woman has been spanked often, spanking may not leave bruises. But if she has not, it may well do. If you want the spanking not to leave any bruises, and the woman has not been spanked much before, then you will want to start softly and experiment. You might want to try a leather paddle, a wet towel, a broad leather strap, a multi-tail whip (known to Americans as a “flogger”) with multiple strip (not square) tails of suede, or perhaps a bushy or rod birch, instead of hand spanking.

A single switch can, like other thin implements, do some minor damage (or even kill, if it ruptures a kidney), but the rod birch (a bundle of light switches (saplings) tied together with string or strong tape) makes a series of lighter impacts over a wider area, and is unlikely to cause serious injury. A bushy birch (a bundle of light twigs tied together with string or strong tape) makes far more impacts in number, over a far wider area, but because each impact is much lighter, it is much less likely to bruise or cause any other significant injury (though it may well leave tiny cuts). If you want not to leave cuts, doing it on clothed skin can help. Be sure you know what you are doing before making your own birch. For example, you need to know that you should never use evergreen twigs—fir, spruce, yew, etc.—as they are dangerous because of the toxins they contain. A birch is more of a seasonal implement, requiring more young, green, sap-filled twigs or saplings as opposed to old, dry ones, and it needs to be used fresh.

Een hele eenvoudige en goedkope oplossing is om een stuk PVC buis te gebruiken.
In elke doe het zelf winkel te verkrijgen.
Doet heel erg zeer, maar laat in principe geen striemen of plekken achter.

Een andere maar duurdere oplossing is om een "lexan paddle" (een soort hard plastic) te gebruiken. Die doet nog meer pijn dan de houten paddle maar laat geen andere sporen achter dan de tijdelijke roodheid. Daarvoor moet je naar de speciaalzaak gaan.

Spoorloos Preview?page=328229&filename=LordRemisWolf+-+Lexan+Paddle++*For+Sale*+-+small

Je had ze indertijd kunnen bestellen bij CANE-IAC.
Ik las dat Ruben toen voor The Timothy Clear Acrylic Paddle 20" X 2" heeft gekozen.
Hij kan vast wel laten weten in welke mate die paddle sporen achterlaat.
Ik vind het wel mooi design, erg 'basic' en vanuit de gedachte gemaakt: 'Less is more'.
Een tijdloos ontwerp.

Wellicht moet er op korte termijn weer eens een nieuwe actie "verzendkosten drukken bij gezamenlijke bestelling bij cane-iac" komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.londonspankdaddy.com
Ruben
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Ruben


Aantal berichten : 656

Spoorloos Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spoorloos   Spoorloos I_icon_minitimedi jul 31, 2012 12:49 pm

Het probleem is een beetje dat als je echt stevig aan het straffen bent en lang en hard doorslaat zo'n beetj alles sporen achter laat. De lexan laat geen wond spoortjes achter zoals een cane of switch, maar kan billen wel gewoon helemaal blauw maken. In mijn ervaring kan je met de tawse het meeste pijn doen met de minste markering, maar de mensen die ik tot nu toe heb geslagen markeerden sowieso nooit zo sterk wat je ook deed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dutch Spank Daddy
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Dutch Spank Daddy


Aantal berichten : 630

Spoorloos Empty
BerichtOnderwerp: Sporen   Spoorloos I_icon_minitimedi jul 31, 2012 2:59 pm

Ik ben het helemaal met Ruben eens.
Helemaal geen enkel spoor achterlaten is bijna onmogelijk.

Overigens, wat sporen betreft: wellicht verbeeld ik het mij maar en zie ik gewoon wat ik heel erg graag wil zien, maar heeft dat volledig blote meisje op dat foto'tje van @VisitBlanes.com dat ik ter illustratie bij mijn posting van 30 juli 2012 te 12.42 uur had geplaatst niet een rode gloed op haar billen? Very Happy

Zouden haar billen door de zon rood verbrand zijn of door de harde hand van een eventuele Dom rood zijn geslagen?
Vanzelfsprekend hoop ik dat laatste, ook omdat dat veel gezonder is.
Rood verbranden door de zon is namelijk helemaal niet zo gezond.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.londonspankdaddy.com
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Spoorloos Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spoorloos   Spoorloos I_icon_minitimedi jul 31, 2012 8:36 pm

Moeilijk..Ik denk dat idd bijna alles wel sporen achterlaat bij een goede straf. De tawse trekt idd redelijk snel weg. En verder zou je kunnen proberen om gewoon binnen bepaalde lijnen te slaan? Als het bv om zwemmen gaat, gewoon binnen het bikinibroekje slaan.

Grtz

isis
Terug naar boven Ga naar beneden
Dutch Spank Daddy
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Dutch Spank Daddy


Aantal berichten : 630

Spoorloos Empty
BerichtOnderwerp: Binnen de lijntjes blijven   Spoorloos I_icon_minitimedi jul 31, 2012 9:49 pm

isis schreef:
En verder zou je kunnen proberen om gewoon binnen bepaalde lijnen te slaan? Als het bv om zwemmen gaat, gewoon binnen het bikinibroekje slaan.

Ja, of de sub moet gewoon zo'n 'vintage' jaren dertig badkostuum dragen als hier afgebeeld.
Spoorloos 4194412077_7d6edf44e9

Bijna alles is cyclisch in het leven.
Bijna alles van 'vroegah' komt dus wel weer een keertje terug, zij het in een net iets andere vorm..
Een variant op dit badkostuum kunnen we dus vast ook wel weer een keertje verwachten.
Het biedt de Dominant wat meer speelruimte.

Overigens zie ik een subje toch het liefst tijdens het zwemmen als op het door mij geposte foto'tje: 'Less is more'.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.londonspankdaddy.com
Björn
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 433

Spoorloos Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spoorloos   Spoorloos I_icon_minitimedi jul 31, 2012 11:10 pm

isis schreef:
Moeilijk..Ik denk dat idd bijna alles wel sporen achterlaat bij een goede straf. De tawse trekt idd redelijk snel weg. En verder zou je kunnen proberen om gewoon binnen bepaalde lijnen te slaan? Als het bv om zwemmen gaat, gewoon binnen het bikinibroekje slaan.

Grtz

isis

Leuke suggestie, maar voor een echt pak slaag weinig werkzaam vrees ik. richten kan ik wel, maar je weet hoe badkleding eruit ziet natuurlijk Wink.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kythana
Beginner
Beginner
Kythana


Aantal berichten : 31

Spoorloos Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spoorloos   Spoorloos I_icon_minitimezo apr 15, 2018 11:02 am

Ikzelf heb een leuk badpak voor spankee’s die zich niet willen laten kennen... ik heb er 1 met broekspijpjes. Zo’n 15cm onder de plooi tussen bil en dij. De D moet dan idd wat kunnen richten, maar de kans dat je betrapt wordt met rode billen of striemen, is zeker kleiner.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Spoorloos Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spoorloos   Spoorloos I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Spoorloos
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Instrumenteel :: Slagtechniek-
Ga naar: