Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 "In de ban van zijn wil" van Paul Gérard

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
reintoch
Watje
Watje
reintoch


Aantal berichten : 11

"In de ban van zijn wil" van Paul Gérard Empty
BerichtOnderwerp: "In de ban van zijn wil" van Paul Gérard   "In de ban van zijn wil" van Paul Gérard I_icon_minitimedi aug 21, 2012 1:01 pm

In eigen beheer door Paul uitgegeven: In de Ban van zijn Wil
een boek met veel spannende spanking

"In de ban van zijn wil" van Paul Gérard Indeban

“In de ban van zijn wil”

een erotische roman over macht en onmacht, overgave en onderwerping, gehoorzaamheid en straf

Zijn stem klonk zacht, maar gebiedend.
“Ik wil dat je een aantal dingen weet. Als je hier komt ben je naakt. Je kleedt je in de hal uit, net als nu, of ik er nu ben of niet. Er zal voor jou slechts één gedachte zijn: ‘Wat verlangt hij van mij'. Zonder het te vragen: je mag niet raden, je moet weten, je moet één zijn met mijn wil.
Maar altijd als je fouten maakt of ongehoorzaam bent, zal ik je straffen.”
Hij zweeg en het werd stil in de kamer. Ze wist dat ze weg moest gaan. Dadelijk zou hij het haar vragen, dan zou ze opstaan, haar kleren aantrekken en definitief vertrekken. Anders was ze verloren.
Maar ze zat daar in de stoel, naakt, en met haar benen nog steeds lichtjes gespreid. Ze keek naar hem op, met iets dat meer was dan angst.
Toen hij tenslotte vroeg: “Wil je dat?” kwam het voor haar als een verlossing.
“Ik ben van jou,” fluisterde ze.

te koop in 4 edities:

paperback: € 15
gebonden de luxe: € 19,50
epub: € 3
mobi: € 3
Allen inclusief verzendkosten (in Nederland)
de gebonden de luxe: inclusief epub en mobi

korting bij het bestellen van boeken van Henk Voogel!

Bestellen bij: Erobird Winkel
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.smverhalen.nl
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

"In de ban van zijn wil" van Paul Gérard Empty
BerichtOnderwerp: Re: "In de ban van zijn wil" van Paul Gérard   "In de ban van zijn wil" van Paul Gérard I_icon_minitimedi aug 21, 2012 6:08 pm

Klinkt goed
Terug naar boven Ga naar beneden
Dutch Spank Daddy
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Dutch Spank Daddy


Aantal berichten : 630

"In de ban van zijn wil" van Paul Gérard Empty
BerichtOnderwerp: In de ban van zijn wil   "In de ban van zijn wil" van Paul Gérard I_icon_minitimedi aug 21, 2012 10:03 pm

Klinkt inderdaad interessant.
Ben jij de schrijver?

Het is niet ongebruikelijk dat schrijvers meer dan een pseudoniem of 'nickname' gebruiken.
Daar is mijns inziens helemaal niets mis mee.
Elk pseudoniem kan immers weer precies de stemming aangeven die de schrijver dan heeft.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.londonspankdaddy.com
reintoch
Watje
Watje
reintoch


Aantal berichten : 11

"In de ban van zijn wil" van Paul Gérard Empty
BerichtOnderwerp: wie ik ben   "In de ban van zijn wil" van Paul Gérard I_icon_minitimedi aug 21, 2012 11:01 pm

Als ik dat was, zou ik het niet zeggen, toch?
Dat is nou het prettige van het internet, dat je je achter je alias mag verstoppen.
Wie ik ben?
Ahhh, mijn faam is me nog niet vooruitgesneld, of wordt ik ook hier gevreesd om mijn beruchte gekommaneuk (hmm is dat wel goed Nederlands?)? Vrees niet, dat zal ik hier nooit doen Twisted Evil
Ik ben dus de webmaster van www.smverhalen.nl en Paul heeft mij vorig jaar gevraagd om ook de Erobird website onderhanden te nemen (uit de nalatenschap van Henk Voogel). Daar voerde het opzetten van de webwinkel van Erobird weer uit voort. En aangezien ik lid was van jullie site vroeg Paul me om zijn boek wat te promoten.
Vandaar....
Maar ehhh waarom vraag je het eigenlijk? Wink
als je liever met de Paul zelf te maken wilt hebben.... Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.smverhalen.nl
Dutch Spank Daddy
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Dutch Spank Daddy


Aantal berichten : 630

"In de ban van zijn wil" van Paul Gérard Empty
BerichtOnderwerp: Aliassen, pseudoniemen, heteroniemen en nicknames   "In de ban van zijn wil" van Paul Gérard I_icon_minitimewo aug 22, 2012 10:00 am

reintoch schreef:
Als ik dat was, zou ik het niet zeggen, toch?
Dat is nou het prettige van het internet, dat je je achter je alias mag verstoppen.
Waarom niet?
Er zijn zoveel schrijvers die gebruik maken van pseudoniemen en soms ook een heteroniem en daar geen geheim van maken.
Neem bijvoorbeeld nou een Arnon Grunberg.
In de VPRO gids schrijft hij onder de naam Yasha (zijn tweede voornaam).
Het boek 'De geschiedenis van mijn kaalheid' heeft hij onder het heteroniem Marek van der Jagt geschreven.
Arnon Grunberg en Marek van der Jagt zijn ook wel eens met elkaar in discussie gegaan.
Of neem anders een Fernando Pessoa.
Hij stond bekend als de schrijver die zich over vele tientallen pseudoniemen, waaronder heteroniemen, verdeeld heeft.
Niets mis mee dus. Het kan en mag en gebeurde ook al voor het internettijdperk.
reintoch schreef:

Wie ik ben?
Ahhh, mijn faam is me nog niet vooruitgesneld, of wordt ik ook hier gevreesd om mijn beruchte gekommaneuk (hmm is dat wel goed Nederlands?)? Vrees niet, dat zal ik hier nooit doen Twisted Evil
Wat mij betreft is er ook niets mis met kommaneuken.
NRC-columnist J.L. Heldring is het woord 'kommaneuker' als een geuzennaam gaan beschouwen.
Overigens wel aardig die anekdotes waaruit blijkt hoe een verkeerd geplaatste komma, of het ontbreken daarvan, een wereld van verschil kan maken.
reintoch schreef:

Ik ben dus de webmaster van www.smverhalen.nl en Paul heeft mij vorig jaar gevraagd om ook de Erobird website onderhanden te nemen (uit de nalatenschap van Henk Voogel). Daar voerde het opzetten van de webwinkel van Erobird weer uit voort. En aangezien ik lid was van jullie site vroeg Paul me om zijn boek wat te promoten.
Vandaar....
Maar ehhh waarom vraag je het eigenlijk? Wink
als je liever met de Paul zelf te maken wilt hebben.... Sad
Dank voor de toelichting.
Ik vroeg het zuiver uit belangstelling, net als bijvoorbeeld op een bepaald moment mensen zich ook zuiver uit belangstelling zijn gaan afvragen of Arnon Grunberg en Marek van der Jagt niet een en dezelfde persoon zijn.

Wellicht kun je Paul vragen of hij ook lid van deze site wil worden.
Hij schrijft best goed en wat mij betreft geldt ook voor deze site: 'hoe meer zielen hoe meer vreugd'.
Jouw bijdragen en die van hem zullen vast op prijs worden gesteld.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.londonspankdaddy.com
Gesponsorde inhoud





"In de ban van zijn wil" van Paul Gérard Empty
BerichtOnderwerp: Re: "In de ban van zijn wil" van Paul Gérard   "In de ban van zijn wil" van Paul Gérard I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
"In de ban van zijn wil" van Paul Gérard
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» verschenen: "Haremslavin" van Paul Gérard

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Media :: Boeken, artikelen, etc. die de fantasie prikkelen...-
Ga naar: