Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Ik wil jou graag ontmoeten … En jij?

Ga naar beneden 
AuteurBericht
john246
Watje
Watje



Aantal berichten : 1

Ik wil jou graag ontmoeten … En jij? Empty
BerichtOnderwerp: Ik wil jou graag ontmoeten … En jij?   Ik wil jou graag ontmoeten … En jij? I_icon_minitimevr sep 28, 2012 12:16 pm

In je eigen omgeving loopt je niet met je, in mijn geval dominante gevoelens, te koop.
Misschien dat jij dat zelfde ervaar en is dit een reden voor jou om deze advertentie goed te lezen, misschien nog een keer om vervolgens een mailtje te sturen.

Wie ben ik?
Een Nederlandse zakenman, slank, goedverzorgd, 170 cm., vier en vijftig jaar jong, blauwe ogen, donkerblond met grijze haren en werkzaam in de reclame wereld. Ik ben iemand die goed kan luisteren, gevoelig en romantisch, eerlijk en sociaal. Sta open voor die ander. Mensen in mijn omgeving vinden mij een open boek. Ik heb een grenzeloos vertrouwen in die ander, waardoor ik nog wel eens op de koffie ben gekomen. Als laatste wil ik vermelden dat ik elke dag geniet van het leven. Zowel wat mijn werk betreft als in mijn vrije tijd.

Ik woon in Brugge, West Vlaanderen. Het zou mooi zijn als jij ook in deze omgeving woont. Maar Zeeland is voor mij ook geen enkel probleem.

Wie ben jij?
Jij bent een vrouw die, als je bovenstaand hebt gelezen, wel een beetje kunt nagaan naar wie ik op zoek ben. Graag zou ik in jou die eigenschappen ontdekken die aansluiten op de mijne.
Wil jij graag iemand ontmoeten die jou misschien begeleidt met … Je daarvoor beloont, maar ook straft. Niet schroomt om je over de knie te leggen voor een flink pak slaag. Maar misschien heb je helemaal geen begeleiding nodig, maar heb je
voor je gemoedsrust zo nu en dan behoefte aan een harde hand. Ik kan het niet voor je invullen.

Ik hoop dat deze oproep jou die eerste indruk geeft om te reageren met een berichtje. Wil jij me laten weten wie jij bent en wat jou bezighoudt? Stuur dan een mailtje. Ik kijk er naar uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ik wil jou graag ontmoeten … En jij?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» 6 spanks en 3 bier graag!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Meetingpoint :: Contact-
Ga naar: