Ik ben Ruud, een man van begin 50, sportief en vrolijk.
Al mijn hele leven voorstander van billenkoek voor stoute meisjes en heb het zelf ook uitgedeeld aan deugnieten die het nodig hadden . Ben ook veel op het internet te vinden en heb inmiddels een hele verzameling , niet van deugnieten , maar wel van filmpjes, plaatjes en brieven van meiden die vroeger over de knie gingen. Wonderlijk genoeg ben ik nu pas lid geworden van deze prachtige site.
Ik laat van me horen!
W Ridder in de Orde van de klaproos
Aantal berichten : 3726
Onderwerp: Re: Ruud zo nov 25, 2012 6:30 pm
Hallo Ruud, welkom! Ik zie uit naar je bijdragen.
Dutch Spank Daddy Overijverige Poster
Aantal berichten : 630
Onderwerp: Welkom! zo nov 25, 2012 7:19 pm
Welkom Ruud,
We hopen zeker meer van jou op deze site te horen. Wellicht kun jij dan ook meer vertellen over het 'uitdelen'. Ben jij ook een soort 'begeleider' geweest? Dat is best wel dankbaar werk, is mijn ervaring tenminste.
Hoe heb je Klaproos ontdekt en hoe komt het dat je nu pas lid bent geworden? Beter laat dan nooit natuurlijk.
Groet,
DSD
Ruud Watje
Aantal berichten : 17
Onderwerp: Re voorstellen zo nov 25, 2012 8:29 pm
Ik heb inderdaad een ondeugend meisje van 20 begeleid met studie en priveleven. Het is een supermooie combinatie om te kunnen helpen en klaar te staan en af en toe een flink pak billenkoek te geven! Meisjes hebben het vaak nodig he... Je kunt zo een prachtige 'relatie' hebben, heel bijzonder en dankbaar ja. Tsja ik heb Klaproos ontdekt via een startpagina. Een prachtige site is dit zeg!