Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 treinspotters

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Gast
Gast




treinspotters Empty
BerichtOnderwerp: treinspotters   treinspotters I_icon_minitimeza feb 16, 2013 3:01 pm

Vroeger was er op de route van school naar huis ergens zo'n heel klein stationnetje.
Zo'n stationnetje waar bijna niemand komt en de treinen voorbij razen.
In die tijd zat ik daar regelmatig met een klasgenootje, sigaretje roken ofzo en dan was daar zelden iemand.
Het lijkt mij super om daar nu naartoe te gaan met een meisje en haar vlak voordat er een trein komt over mijn knie te leggen en haar een pak op haar billen geven zodat iedereen in de trein die naar buiten kijkt het meteen ziet.
Zo zitten er in een paar tellen misschien wel een paar honderd mensen tegelijk aan billenkoek te denken of praten er zelfs over in de trein, zo bereik je veel publiek zonder dat iemand je volgens mij herkent!
Terug naar boven Ga naar beneden
carlijn
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
carlijn


Aantal berichten : 362

treinspotters Empty
BerichtOnderwerp: Re: treinspotters   treinspotters I_icon_minitimema feb 18, 2013 12:50 am

Wel een beetje balen als de trein tóch stopt haha Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Dutch Spank Daddy
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Dutch Spank Daddy


Aantal berichten : 630

treinspotters Empty
BerichtOnderwerp: Vroegah   treinspotters I_icon_minitimema feb 18, 2013 10:38 am

tijmen1 schreef:
Vroeger was er op de route van school naar huis ergens zo'n heel klein stationnetje.
Zo'n stationnetje waar bijna niemand komt en de treinen voorbij razen.

Zo iets? treinspotters L

Ja, 'vroegah', das war einmal...
Cor Kouwenaar - Vroegah schreef:

Vroegah was alles beter, was een onderbroek geen veter.
Kwam het bier gewoon per meter.
Vroegah was alles beter, maar dat komt nu nooit meer terug.
Dat soort stationnetjes bestaat volgens mij al lang niet meer. Allemaal wegbezuinigd en opgeheven.

tijmen schreef:

Het lijkt mij super om daar nu naartoe te gaan met een meisje en haar vlak voordat er een trein komt over mijn knie te leggen en haar een pak op haar billen geven zodat iedereen in de trein die naar buiten kijkt het meteen ziet.
Zo zitten er in een paar tellen misschien wel een paar honderd mensen tegelijk aan billenkoek te denken of praten er zelfs over in de trein, zo bereik je veel publiek zonder dat iemand je volgens mij herkent!
Zoals gezegd heb je dergelijke stationnetjes volgens mij al lang niet meer in Nederland.
Maar ook overigens zijn de tijden wel veranderd.
Het grootste deel van die paar honderd mensen die dat ziet, zal wel een mobiele telefoon hebben.
En van dat grootste deel zal weer een kleiner deel het verkeerd interpreteren en het opvatten als iets waar 112 voor gebeld dient te worden. Het hoeft er trouwens maar eentje te zijn.
treinspotters 112_daar_pak_je_ook_daders_
Mede door al die moderne communicatiemiddelen is de response tijd van bromsnor enorm verbeterd.
En voor je het weet lig je er dan als Dominant zo een beetje lullig bij.
treinspotters Politie-handboeien-arrestat

En dan mogen het subje en jij vervolgens gaan uitleggen dat het niet was wat men dacht dat het was, maar dat er sprake was van 'mutual consent'.
Dat zal dan uiteindelijk wel geloofd worden, maar dan blijf je nog een probleem houden.
Denk bijvoorbeeld maar aan die SM'ers die het wel aardig vinden om een ontvoeringsfantasie in praktijk te brengen.
Loopt ook (bijna) altijd verkeerd af. Omstanders die het verkeerd interpreteren, bromsnor die vervolgens onnodig moet worden ingezet, gezeur over wie vervolgens voor de kosten daarvan moet opdraaien etc. etc.

En zelfs als het niet tot dit scenario mocht komen, dan lijkt mij de kans gering dat je niet herkend zult worden.
Bijna overal staan bewakingscamera's.
Ik sluit niet uit dat de trein ook een camera aan boord heeft die voortdurend alles opneemt voor het geval het tot een ongeluk mocht komen. Dan staat de toedracht daarvan wat beter vast. Wist je dat in Rusland bijna elke automobilist om die reden een camera aan boord heeft?

Kortom, weinig tot niets van wat zich in de openbare ruimte afspeelt wordt niet geregistreerd.

Het lijkt mij het beste om het maar bij een fantasie te laten.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.londonspankdaddy.com
Dutch Spank Daddy
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Dutch Spank Daddy


Aantal berichten : 630

treinspotters Empty
BerichtOnderwerp: Treinspotters en 'moonen'.   treinspotters I_icon_minitimedi feb 19, 2013 10:25 am

tijmen1 schreef:

Het lijkt mij super om daar nu naartoe te gaan met een meisje en haar vlak voordat er een trein komt over mijn knie te leggen en haar een pak op haar billen geven zodat iedereen in de trein die naar buiten kijkt het meteen ziet.
Zo zitten er in een paar tellen misschien wel een paar honderd mensen tegelijk aan billenkoek te denken of praten er zelfs over in de trein, zo bereik je veel publiek zonder dat iemand je volgens mij herkent!
Dit is in feite een 'billenkoekvariant' op 'moonen' en dan meer in het bijzonder op het jaarlijkse moonen in California.
Citaat :
In de Amerikaanse plaats Laguna Niguel is het nu al ruim 30 jaar de gewoonte om begin juli op één specifieke plaats massaal te moonen in het zicht van treinreizigers. Een en ander wordt oogluikend door de plaatselijke overheid toegestaan, al worden er in toenemende mate regels gesteld om uitwassen tegen te gaan.

treinspotters 1treinspotters Moon_amtrak6treinspotters M7686j-b78980482z.120120714150500000gvr1938l3.1

Dailymotion.com schreef:

LAGUNA NIGUEL, CALIFORNIA - The 30th annual 'mooning' of the trains might be the beginning of the end for the unique tradition. Last year's event drew crowds of up to 10,000 people which caused massive problems, prohibiting police to monitor the event.
https://www.dailymotion.com/video/xg2jzi_the-30th-annual-mooning-of-the-amtrak-trains-in-laguna-niguel_people#.USMmM7vdWBg

Het dateert van ruim dertig jaar geleden en dat was dus nog het staartje van het vrije en blije jaren zeventig tijdperk.
Ik denk dat het anno nu wat lastiger zou zijn om met een dergelijk ritueel te beginnen en dat aan dit inmiddels meer dan dertig jaar oude ritueel geleidelijk aan wel een einde zal worden gemaakt: 'verstoring van de openbare orde, in strijd met de goede zeden etc. etc.'. Het zijn nu 'andere tijden'.

Die Amtrak trein schijnt op die dag bomvol te zitten met mensen die niet een bepaalde reisbestemming hebben, maar komen voor 'sightseeing'. Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.londonspankdaddy.com
Gast
Gast




treinspotters Empty
BerichtOnderwerp: Re: treinspotters   treinspotters I_icon_minitimeza feb 23, 2013 10:03 am

carlijn schreef:
Wel een beetje balen als de trein tóch stopt haha Razz

Dat zou inderdaad een beetje jammer zijn Very Happy, mag je heel wat uitleggen Very Happy

Maar het hoeft allemaal niet heel uitgebreid, de broek mag aan blijven, dan is het geeneens naakt, dus volgens mij ook niet heel aanstootgevend ofzo.
En zolang het er niet uit ziet alsof je iemand helemaal bont en blauw slaat maar speels op de billen tikt, zal toch niemand 112 bellen lijkt me?
Een trein rijd ook wel met een behoorlijk tempo langs dat soort stationnetjes, dus ik denk dat de meeste mensen die naar buiten kijken goed kunnen zien dat iemand billenkoek krijgt, en hopelijk ook dat het geen ernst is, dan gaat dat wel goed misschien.

@ Dutch Spank Daddy,

Het zou goed kunnen dat alles geregistreerd word, maar iemand over je knie leggen en een paar klappen geven, daar zul je niet zoveel problemen mee krijgen volgens mij.
Een fake ontvoering is denk ik wel wat meer shocking dan een spanking. Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Dutch Spank Daddy
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Dutch Spank Daddy


Aantal berichten : 630

treinspotters Empty
BerichtOnderwerp: Spanken in het openbaar.   treinspotters I_icon_minitimeza feb 23, 2013 12:52 pm

tijmen1 schreef:

Het zou goed kunnen dat alles geregistreerd word, maar iemand over je knie leggen en een paar klappen geven, daar zul je niet zoveel problemen mee krijgen volgens mij.
Een fake ontvoering is denk ik wel wat meer shocking dan een spanking. Very Happy

Zoals jezelf aangeeft rijdt zo'n trein er wel met een behoorlijk tempo langs zodat de mensen ook weer niet goed kunnen zien wat er precies aan de hand is, dat het maar een spelletje is en er sprake is van 'mutual consent'.
Al die nuances missen ze dus.
Ze zien alleen dat er iets gebeurt dat op hen ongebruikelijk overkomt en lijkt op geweld door een man tegen een vrouw.
En dan is het niet zo'n grote stap om 112 te bellen.
Ik zou toch maar oppassen met spanken in het openbaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.londonspankdaddy.com
Gast
Gast




treinspotters Empty
BerichtOnderwerp: Re: treinspotters   treinspotters I_icon_minitimezo maa 17, 2013 9:59 am

Misschien is het inderdaad wijs om deze fantasie maar een fantasie te laten, hoe leuk het mij ook lijkt.

Maar ik weet wel zo'n stationnetje te vinden waar ik vroeger naar school ging, die er uitermate geschikt voor zou zijn, met weinig publiek en haltepunten, maar waar wel veel volle treinen langs komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





treinspotters Empty
BerichtOnderwerp: Re: treinspotters   treinspotters I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
treinspotters
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Persoonlijk :: Leven in Fantasia-
Ga naar: