Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft

Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

Bonsoir mes chères amis!

Ga naar beneden 
+4
isis
minime
W
puck
8 plaatsers
AuteurBericht
puck
Watje
Watje

Aantal berichten : 4

Bonsoir mes chères  amis! Empty
BerichtOnderwerp: Bonsoir mes chères amis!   Bonsoir mes chères  amis! I_icon_minitimedo feb 21, 2013 3:34 am

Goedenavond lieve vriendinnen en vrienden,

Het is zeer lang geleden dat ik op het Daphne forum schreef. Gelukkig, heb ik jullie weer gevonden, nadat ik langdurig zonder computer zat.
Ik schreef indertijd onder mijn eigen naam, dus nu onder pseudoniem. Tegendraads schreef ik mijn naam met een hoofdletter. Onderwerping of submissie is daar niet van afhankelijk. Eerder van respect en willen leren kennen van de sub, net als ik de ander respecteer en wil leren kennen. Kwetsbaar zijn beiden. De een wat meer, wanneer je je in de schoot, over de knie van de ander zou begeven. Sommige mannen weten helaas niet - of beseffen niet - wat hun beperkingen zijn of hun nood aan ieder vrouwelijke stem. Zonder computer zocht ik verder, telefonisch via zo een commerciële telefoonlijn , hele lieve ervaringen tot zeer enge ervaringen, die niets begrepen van spanking en huiselijke discipline.

Nu grappig genoeg, ben ik niet meer zo zeker van wat ik precies zoek. Een Daddydom spreekt me ook zeer aan.Zoek niet wanneer je niet weet wat voor soort relatie je zoekt. denk ik.

Ik ben hier om uit te zoeken wat ik wil en vooral te zijn onder gelijkgestemden. Dit was geen advertentie. Van alle reacties die ik ooit kreeg op advertenties per computer of telefonisch, waren er enkele eerlijke mannen die reageerden. " Veel ervaring" en dat bleek nihil. Ik heb zelf wel ervaring, echter zou ik nooit als "veel" betitelen.

Een probleempje is dat ik M.S. heb en daardoor bepaalde beperkingen. Op je 51 ste, wil je nog wat, ik wel en dus gaat het geweldig met mijn studie Frans.

Maar ja, weer dat verlangen. Als zovelen met mij sinds ik een kind was..

Hartstikke leuk dat ik jullie weer heb gevonden.

Lieve groet,
puck.
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W

Aantal berichten : 3726

BerichtOnderwerp: Re: Bonsoir mes chères amis!   Bonsoir mes chères  amis! I_icon_minitimedo feb 21, 2013 11:36 am

Welkom, puck. Ik hoop dat je (hier en elders) vindt wat je zoekt!
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
minime
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster

Aantal berichten : 241

BerichtOnderwerp: Re: Bonsoir mes chères amis!   Bonsoir mes chères  amis! I_icon_minitimedo feb 21, 2013 12:15 pm

Chère Puck,

Soyez la bienvenue ici! Je te souhaite bonne chance pendant ta recherche, et j'espère que tu trouves vite la formule qui te va, sinon beaucoup de moments merveilleux à la route!

minime
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis

Aantal berichten : 854

BerichtOnderwerp: Re: Bonsoir mes chères amis!   Bonsoir mes chères  amis! I_icon_minitimevr feb 22, 2013 11:13 am

Welkom (terug)!
Strafhand
Overijverige Poster
Overijverige Poster

Aantal berichten : 562

BerichtOnderwerp: Re: Bonsoir mes chères amis!   Bonsoir mes chères  amis! I_icon_minitimevr feb 22, 2013 9:16 pm

Beste Puck,
Welkom hier.
Je schrijft een bijzondere introductie: zonder computer mensen zoeken. Dat doet me denken aan de tijd van de 1 ½ pagina advertenties in vrij Nederland of de Volkskrant, waarin ooit via een advertentie geprobeerd werd om een spankingvereniging op te richten.
Ik heb nooit gehoord van een commerciële telefoonlijn; dat maakt me nieuwsgierig
Heel vervelend, dat je ook enge ervaringen hebt gehad. Ik strooi wel eens met veiligheidstips voor [beginnende] onderdanigen / subs, maar een griezel kan altijd door de mazen heen sluipen.

Ik hoop dat je aanwezigheid op dit forum helpt verhelderen wat je zoekt.
Het aparte Daddydom forum schijnt uit de lucht te zijn. Maar Fetlife heeft een DDD-groep met 463 leden.

Koester het verlangen!
Groet van Rein

Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Bonsoir mes chères amis!   Bonsoir mes chères  amis! I_icon_minitimeza feb 23, 2013 10:14 am

Hoi Puck,

Veel plezier hier maar!
Dutch Spank Daddy
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Dutch Spank Daddy

Aantal berichten : 630

BerichtOnderwerp: Welkom puck!   Bonsoir mes chères  amis! I_icon_minitimeza feb 23, 2013 1:10 pm

Welkom puck met dit keer inderdaad zoals het eigenlijk hoort een kleine letter.
Je bent overigens echt niet de enige sub/spankee die haar naam met een hoofdletter heeft geschreven en uiteindelijk moet je zelf weten hoe je je naam schrijft.

Hoe ben je op jouw huidige nick uitgekomen?

Daphne is inderdaad zeer lang geleden, maar dit forum is volgens mij wel een waardige opvolger van Daphne.
Je bent hier in ieder geval onder gelijkgestemden.

Veel leesplezier en hopelijk gaat je ook flink veel posten en wat mij betreft zou dat ook in het Frans (en Francais!) mogen.
Het is wat mij betreft een prachtige taal.

Groet,

DSD
http://www.londonspankdaddy.com
minime
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster

Aantal berichten : 241

BerichtOnderwerp: Re: Bonsoir mes chères amis!   Bonsoir mes chères  amis! I_icon_minitimeza feb 23, 2013 2:43 pm

Dutch Spank Daddy schreef:
Welkom puck met dit keer inderdaad zoals het eigenlijk hoort een kleine letter.
Je bent overigens echt niet de enige sub/spankee die haar naam met een hoofdletter heeft geschreven en uiteindelijk moet je zelf weten hoe je je naam schrijft. [...]

Veel leesplezier en hopelijk gaat je ook flink veel posten en wat mij betreft zou dat ook in het Frans (en Francais!) mogen.
Het is wat mij betreft een prachtige taal.

Nu het toch over grote en kleine letters gaat, wil ik er je graag op wijzen dat als je zegt "en français", dat met kleine letter moet, in het Frans wordt de taal met kleine letter aangeduid, enkel de inwoner "un Français" is met grote letter ;-)
Dutch Spank Daddy
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Dutch Spank Daddy

Aantal berichten : 630

BerichtOnderwerp: Hoofdletters en kleine letters   Bonsoir mes chères  amis! I_icon_minitimeza feb 23, 2013 5:19 pm

minime schreef:

Nu het toch over grote en kleine letters gaat, wil ik er je graag op wijzen dat als je zegt "en français", dat met kleine letter moet, in het Frans wordt de taal met kleine letter aangeduid, enkel de inwoner "un Français" is met grote letter ;-)
Daar heb je natuurlijk taalkundig helemaal gelijk in, net zoals taalkundig gezien een eigennaam (en dus ook die van een sub/spankee) met een hoofdletter moet worden geschreven.
Wat hier (grotendeels) op dit forum gebeurt, is dus taalkundig niet correct.
Door het met een hoofdletter te schrijven wilde ik mijn respect voor de Franse taal tot uitdrukking brengen, maar het is inderdaad taalkundig niet correct. Daar zijn we het over eens.
Overigens heeft ABN Amro zich een tijdje De Bank genoemd, terwijl dat natuurlijk taalkundig met een kleine letter b had gemoeten.
Wellicht werd deze bank op dat laatste te vaak gewezen, want die reclameslogan werd na enige tijd weer gedumpt.
De cédille kon ik trouwens niet op mijn toetsenbord vinden.
Die hoef ik in de praktijk ook eigenlijk niet te gebruiken.
http://www.londonspankdaddy.com
puck
Watje
Watje

BerichtOnderwerp: Merci bien, chers amis!    Bonsoir mes chères  amis! I_icon_minitimeza maa 02, 2013 2:14 am

Mjn excuses, dat het even heeft geduurd voordat ik reageer. Druk, druk en druk met het vrijwillig werken en ook met een vriendin, doe kanker heeft en ernstig ziek is. Kanker is een ernstige ziekte. Het is de vraag of zij nog ooit beter gaat worden.
Enorm bedankt voor jullie hartelijke reacties. Very Happy

Merci beaucoup, minime. T'as raison, le français, la langue est écrite avec une minuscule, comme nos noms. J’aime ton nom. Ik zou geen Frans hoeven studeren, wanneer ik het al zo goed zou kunnen. hihihi Merci bien!
Ik weet even niet meer wat of wie ik zoek, maar dat ga ik wel onderzoeken. sunny

Ha die Rein! sunny Advertenties via dag- , week- en opiniebladen zou ik persoonlijk aanbevelen boven deze commerciële telefoonlijn. Voor mannen, ook financieel al in de 1e plaats, en voor vrouwen heel kritisch zijn. Ik ben een sociaal wezen. Dus bij serieuze reacties, wilde ik hen terugbellen, alleen al vanwege de uitbuiting d.m.v. de kosten. Vrouwen mochten gratis telefonisch advertenties plaatsen en mannen niet. Ik heb veel mannen aan de lijn gehad die bijvoorbeeld zeiden " Oh, dus ik mag je in elkaar slaan! " Mad of geraffineerder. Dat waren niet de mannen die ik terug belden. Er waren ook mannen die deden alsof ze wisten wat spanking of billenkoek was. Met enkelen is het tot een echte ontmoeting gekomen. Mijn beste vriendinnen zijn op de hoogte, zover ze het begrijpen of niet, ook omgekeerd, wil ik niet weggestopt moeten worden, in een donker hoekje of erger, later te horen krijgen dat we" rare neigingen" hebben. Dat laatste was een behoorlijke domper.

Ik heb ook ervaring, maar sommige mannen schijnen er helemaal - van wat ik noem wat ervaring - heel veel ervaring van te maken, onderwijl het internet druk bezocht ........ No Dan valt iemand vroeg of later wel door de mand.
Gelukkig is het niet zo dat ik echt traumatische ervaringen heb. Daar heb ik te veel ervaring voor, omdat te verhinderen. Het was echt niet alleen negatief, ik heb ook waardevolle gesprekken gehad, al was het maar van de ene mens naar de ander. Niet meer over mijn telefoonadvertentie.

Bedankt voor het inlichten dat het Daddydom forum niet meer bestaat. . Ik ga me niet aanmelden voor een forum wanneer ik niet zeker weet of ik daar thuis zal horen. Liever een goede ervaring dan een slechte, en ja zo lang blijft het een hernieuwd verlangen.

Dank, tijmen! Very Happy
puck
Watje
Watje

BerichtOnderwerp: Bedankt W, isis en DSD, wennen aan de indeling..    Bonsoir mes chères  amis! I_icon_minitimeza maa 02, 2013 3:37 am

beste isis en W, dank voor jullie welkom. Very Happy
ik moet nog wennen aan de indeling en het overzicht? van het forum.
bedankt! Very Happy

tja, Dutch Spanking Daddy. hoe kom ik aan mijn nick? Ik had vele ooms en tantes in mijn jeugd, waarvan de meesten niet echt, biologische ooms en tantes waren. tante Puck, was een lieverd en lekker eigenwijs bovendien. daarom bewonderde ik haar. zij woonde samen met tante Ans, en toen zij ging trouwen met om Justus uit Suriname. die ik bewonderde als kind, want hij kwam met de boot helemaal uit Suriname, bovendien was hij een onderwijzer en de beste leraar. tante Puck is altijd bij hen blijven wonen. geen idee hoe de verhoudingen lagen.

http://www.encyclo.nl/begrip/Puck
deze link laat zien wat puck allemaal kan betekenen. ík heb die naam gekozen vanwege mijn tante Puck, en ook elf. wat voor mij ook persoonlijk inhoudt dat ik zowel op vrouwen als mannen val. Ik ben mezelf. geen horde-mens.

ook de ing noemde zich, de bank. overigens. ik ga geen reclame maken voor banken. al die banken zijn mis, maar ik denk niet dat je een politiek debat voor ogen had.. ?

lieve groet aan allen.
carlijn
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
carlijn

Aantal berichten : 362

BerichtOnderwerp: Re: Bonsoir mes chères amis!   Bonsoir mes chères  amis! I_icon_minitimezo maa 03, 2013 2:29 am

Welkom hier puck! Smile
puck
Watje
Watje

BerichtOnderwerp: Re: Bonsoir mes chères amis!   Bonsoir mes chères  amis! I_icon_minitimewo maa 06, 2013 10:43 pm

Dank je wel, carlijn. Smile
Marc82nl
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
Marc82nl

Aantal berichten : 225

BerichtOnderwerp: Re: Bonsoir mes chères amis!   Bonsoir mes chères  amis! I_icon_minitimeza maa 09, 2013 10:49 pm

Welkom Smile
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Bonsoir mes chères amis!   Bonsoir mes chères  amis! I_icon_minitime

Bonsoir mes chères amis!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Welkom :: Aangenaam-
Ga naar: