Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Kyle Johnson

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Madelief
Watje
Watje
Madelief


Aantal berichten : 15

Kyle Johnson Empty
BerichtOnderwerp: Kyle Johnson   Kyle Johnson I_icon_minitimeza maa 02, 2013 10:35 pm

Ik weet niet of jullie hem kennen, onze meneer Kyle. Hij is erg bekend op Spankingtube en hij heeft een eigen spanking-bedrijf, Disciplinarian Arts.

Er zijn een aantal filmpjes die ik tenenkrommend vind, sowieso vind ik de filmpjes vaak slecht in elkaar zitten - maar de situaties zijn erg leuk. Kleine plagerijtjes en dergelijke zijn vaak de aanleiding. De onzorgvuldige vrouw bijvoorbeeld, zijn vrouw (gespeeld) laat een glas water over zijn toetsenbord vallen en zij krijgt daarvoor een pak slaag, zijn vriendin heeft gespijbeld, dat soort dingen.

Ik vind het leuk Smile


Ik kan hier de link niet plaatsen van de filmpjes helaas, maar als je op Spankingtube zoekt kom je veel van hem tegen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Kyle Johnson Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kyle Johnson   Kyle Johnson I_icon_minitimezo maa 03, 2013 8:47 pm

Gezien je zo'n Kyle Johnson fan bent Wink

Filmpje

www. sendspace. com/file/dcd1ux
Terug naar boven Ga naar beneden
Madelief
Watje
Watje
Madelief


Aantal berichten : 15

Kyle Johnson Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kyle Johnson   Kyle Johnson I_icon_minitimedi maa 05, 2013 12:17 am

Een fan is een groot woord hoor, maar ik vind het wel bewonderingswaardig dat iemand van zijn leeftijd al zo'n bedrijf op heeft gezet.

Hij zou trouwens geen boyfriend-material voor mij zijn, maar als 'bezorgde beste vriend' zou ik het niet erg vinden Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Kyle Johnson Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kyle Johnson   Kyle Johnson I_icon_minitimedi maa 05, 2013 5:21 am

Geen BF-material , want hij is niet a) streng genoeg Razz b) een te papperig gezicht c) misschien ook sub ??

Why oh whyyy affraid (ik ben niet bang maar vind dit zo'n coole emoticon hahaha)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Kyle Johnson Empty
BerichtOnderwerp: Kyle   Kyle Johnson I_icon_minitimezo maa 10, 2013 7:52 am

Dit deel ik zeker met je, Madelief!

Ik ken ook zijn filmpjes, en hij heeft ondertussen al heel wat verschillende dames onder handen gehad.
Hij heeft ook filmpjes waarin hij 3 meiden om beurten billenkoek geeft, of zelfs samen met Katherine iemand klappen geeft, daar kan ik alleen maar over fantaseren!
En ook al zijn niet alle filmpjes even goed, het is wel heel knap dat hij het doet en volgens mij ook aardig aan de weg timmert! cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Madelief
Watje
Watje
Madelief


Aantal berichten : 15

Kyle Johnson Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kyle Johnson   Kyle Johnson I_icon_minitimewo mei 01, 2013 3:00 pm

BlackSpanker schreef:
Geen BF-material , want hij is niet a) streng genoeg Razz b) een te papperig gezicht c) misschien ook sub ??

Why oh whyyy affraid (ik ben niet bang maar vind dit zo'n coole emoticon hahaha)
Het is niet zo dat hij niet streng genoeg is, want volgens mij heeft hij daar geen moeite mee Wink ik denk alleen niet dat ik me niet voldoende aangetrokken zou voelen tot hem om een relatie met hem te hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Kyle Johnson Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kyle Johnson   Kyle Johnson I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Kyle Johnson
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Media :: Je favoriete spanking film(pje)-
Ga naar: