Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 hoe

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
luca1
Watje
Watje



Aantal berichten : 4

hoe Empty
BerichtOnderwerp: hoe   hoe I_icon_minitimewo maa 20, 2013 5:03 pm

Ik ben net lid van dit forum en begeef me dan ook met wat schroom tussen alle ervaren forumleden hier.
In mijn voorstelberichtje gaf ik al aan dat het spanken erg opwindend vind. Vooral die twee keer dat ik een vriendin mocht corrigeren proefde naar meer!!! Alleen is het geen onderwerp om een kaartje voor op het prikbord bij de supermarkt te hangen........ Hebben jullie tips hoe ik in contact zou kunnen komen met iemand om daar een vertrouwensband mee op te bouwen en die geregeld op haar verplichtingen te wijzen??
groetjes,
Luc
Terug naar boven Ga naar beneden
carlijn
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
carlijn


Aantal berichten : 362

hoe Empty
BerichtOnderwerp: Re: hoe   hoe I_icon_minitimevr apr 12, 2013 2:59 pm

hoi Luc,

Als ik jou was zou ik gewoon het internet gaan afspeuren. Je kunt bijvoorbeeld eens op fetlife rondkijken, of een advertentie plaatsen. Er zijn trouwens ook genoeg andere site waar je een advertentie kan plaatsen, of advertenties van anderen kunt lezen.

Het is nooit echt makkelijk om iemand te vinden met dezelfde interesses en met wie het ook nog persoonlijk klikt, maar wie niet waagt wie niet wint Wink Succes in elk geval!

Groetjes carlijn Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Björn
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 433

hoe Empty
BerichtOnderwerp: Re: hoe   hoe I_icon_minitimevr apr 12, 2013 9:31 pm

Yeah, wat carlijn zegt. Tot nu toe heb ik de meeste contacten gevonden via contactadvertenties. Schrijf gewoon een leuk verhaaltje, kom als een normaal persoon over (niks schrikt mensen sneller af als een complete pervert...) en heb wat geduld. Op een gegeven moment kom je wel in contact met iemand waarmee je iets kan beginnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

hoe Empty
BerichtOnderwerp: Re: hoe   hoe I_icon_minitimeza apr 13, 2013 1:44 pm

Contactadvertenties, lid worden van wat groepen op fetlife, wat feestjes en munches afgaan. En vooral een flinke dosis geduld Wink

Grtz

isis
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





hoe Empty
BerichtOnderwerp: Re: hoe   hoe I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
hoe
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Persoonlijk :: Vraagbaak-
Ga naar: