Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Wel gelachen!

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast




Wel gelachen! Empty
BerichtOnderwerp: Wel gelachen!   Wel gelachen! I_icon_minitimema jun 03, 2013 4:37 pm

Eigenlijk hebben we er naderhand wel om gelachen maar we schrokken toen het gebeurde wel even toe ik mijn spankee over de knie had en haar er dusdanig van langs gaf dat zij wel op mijn knie bijna danste en zich behoorlijk verweerde en hevig spartelde en je moet weten dat mijn spankee een kontje lijkt te bezitten van gewapend beton.
Ik voer een spanking bijna altijd uit op het bed of een bank, moet je spankee een langere tijd liggen dan is dit wel aangenaam voor haar behalve dan mijn harde handen op haar billen en dus verweerde zij zich ook deze keer heftig en wist het voor elkaar te krijgen dat we samen met matras en al van het bed vielen en we schrokken even maar barsten samen in een slappe lach uit, haar straf heeft ze niet ontlopen trouwens maar het was best wel lachen!
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Wel gelachen!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Deel je ervaringen :: Miskleun-
Ga naar: