Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Spannende plekken

Ga naar beneden 
+20
sietzetwist
isis
Ruben
sirius
Delftse Studente
TuttiFrutti
deugnietje
leentje
elisa
dawn
Dutch Spank Daddy
Strafhand
yun
zofia nina
peter1z
tomaatje
Simon
myrna
W
fleur
24 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Spannende plekken - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spannende plekken   Spannende plekken - Pagina 2 I_icon_minitimedi maa 09, 2010 2:36 pm

Ik was er eentje van DSD en elsa en iris ook Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Spannende plekken - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spannende plekken   Spannende plekken - Pagina 2 I_icon_minitimedi maa 09, 2010 3:15 pm

Dutch Spank Daddy schreef:
Was dat in Club Paradise in Amsterdam?
Jup.

Dutch Spank Daddy schreef:
Wat jij beschrijft lijkt mij niet echt een bezoekje aan een "normale" sauna. Shocked
Oh, had ik die indruk gewekt? Nee, dit was een sekssauna.

Niet echt iets wat heel erg mijn ding is, maar héél soms (misschien eens per jaar) kijk er eens rond. En afgelopen zondag dus met iets om naar te kijken Rolling Eyes
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
Dutch Spank Daddy
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Dutch Spank Daddy


Aantal berichten : 630

Spannende plekken - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spannende plekken   Spannende plekken - Pagina 2 I_icon_minitimedi maa 09, 2010 8:28 pm

leentje schreef:
Ik was er eentje van DSD en elsa en iris ook Wink

Je had het over vier of vijf meisjes Very Happy
Hierboven noem je er drie.
Wie was dan nummer vier (en eventueel nummer vijf)?

Hadden jullie recent een groepsspanking gehad, hoe reageerden de andere sauna gangers en doen jullie dat wel vaker of zelfs expres door met rood geslagen billen naar een sauna te gaan?

Deden dat overigens maar meer meisjes en vrouwen Very Happy
Op die manier raakt spanken wat makkelijker ingeburgerd.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.londonspankdaddy.com
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Spannende plekken - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spannende plekken   Spannende plekken - Pagina 2 I_icon_minitimedi maa 09, 2010 9:07 pm

Je bent wel nieuwsgierig DSD. nina en nienke waren er ook nog bij.

We hebben het inderdaad een paar keer gedaan. De eerste keer waren we met een grote groep op vakantie en hadden er heeeel toevallig een paar van ons wat plekjes en striemen. Bij een wat oudere man in die sauna vielen zo ongeveer de ogen uit zijn hoofd. We dachten eigenlijk dat het wel meeviel met de sporen, maar door de warmte was alles weer mooi opgekleurd Embarassed
Victor vond het verhaal zo leuk dat we het sauna bezoek nog een paar keer herhaald hebben, maar die keren heeft hij onze billen vooraf een beetje bijgekleurd.

Niemand in de sauna heeft er verbaal commentaar op gegeven, maar af en toe wierp er wel iemand een blik op. Natuurlijk gingen we heel discreet te werk en was het alleen te zien tussen het verlaten van een badje en het weer aantrekken van een badjas Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Dutch Spank Daddy
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Dutch Spank Daddy


Aantal berichten : 630

Spannende plekken - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spannende plekken   Spannende plekken - Pagina 2 I_icon_minitimedi maa 09, 2010 9:32 pm

leentje schreef:
Je bent wel nieuwsgierig DSD. nina en nienke waren er ook nog bij.
)

Nee, niet nieuwsgierig. Ik toon slechts een warme, oprechte belangstelling. Smile

Wat leuk trouwens, eigenlijk een soort Daphne feestje, maar dan in de sauna.

"alleen te zien tussen het verlaten van een badje en het weer aantrekken van een badjas" Nou, dat biedt de oplettende kijker echt wel voldoende gelegenheid voor een grondig sporen onderzoek.


Laatst aangepast door Dutch Spank Daddy op di maa 09, 2010 10:33 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.londonspankdaddy.com
Strafhand
Overijverige Poster
Overijverige Poster



Aantal berichten : 562

Spannende plekken - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spannende plekken   Spannende plekken - Pagina 2 I_icon_minitimedi maa 09, 2010 9:43 pm

leentje schreef:

Natuurlijk gingen we heel discreet te werk en was het alleen te zien tussen het verlaten van een badje en het weer aantrekken van een badjas Smile
Hier blijkt maar weer, hoe jammerlijk de opkomende gewoonte is om met badjassen aan te lopen in de sauna.
Rein
Terug naar boven Ga naar beneden
deugnietje
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
deugnietje


Aantal berichten : 211

Spannende plekken - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: bushokje!   Spannende plekken - Pagina 2 I_icon_minitimewo mei 05, 2010 12:23 am

Mijn vriend heeft me een keer in een bushokje over de knie gelegd! Dat was spannend omdat het langs een drukke weg was. Welliswaar s'avonds maar toch reden er nog genoeg auto's . Ongetwijfeld hebben sommige passanten het geklets gezien
Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Spannende plekken - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spannende plekken   Spannende plekken - Pagina 2 I_icon_minitimedo mei 06, 2010 9:59 pm

En kwam de bus voor het pak slaag klaar was, deugnietje? Laughing

Bij de weg: welkom hier! Ga je je wellicht ook nog voorstellen? Dat is altijd wel leuk om te lezen, wie een nieuwkomer is.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
deugnietje
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
deugnietje


Aantal berichten : 211

Spannende plekken - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: bushokje!   Spannende plekken - Pagina 2 I_icon_minitimedo mei 13, 2010 11:27 am

hahaha, nee de bus, die hebben we gemist Smile maar het had zomaar kunnen gebeuren natuurlijk.
Goed plan om me even voor te stellen bij welkom hier, ik zal er eens goed voor gaan zitten!
Terug naar boven Ga naar beneden
TuttiFrutti
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
TuttiFrutti


Aantal berichten : 1407

Spannende plekken - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spannende plekken   Spannende plekken - Pagina 2 I_icon_minitimeza maa 12, 2011 4:18 pm

Oeh leuk topic Very Happy

Spannende plaatsen die ik meegemaakt heb.. Twee keer in een park.. Dat vond ik best engig, als de dood dat iemand het zou horen, of erger nog.. zien. En één keer op straat in Den Haag. Het was dus laat en donker en ik werd ineens bij iemand het portiek ingeduwd.. En ondanks dat het laat was, was ik als de dood dat die mensen precies hun deur open zouden doen of zo Shocked En laatst in de auto bij het station.. op klaarlichte dag. Klein stationnetje, en de trein was net geweest en alle mensen die eruit gelopen waren, waren alweer weg, maar toch.. best spannend clown
Terug naar boven Ga naar beneden
Delftse Studente
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
Delftse Studente


Aantal berichten : 101

Spannende plekken - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spannende plekken   Spannende plekken - Pagina 2 I_icon_minitimedi mei 19, 2015 4:46 pm

Ik heb vorige week op de "wipzolder" van mijn studentenvereniging "gespeeld". Dat was heel erg spannend. bounce
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Spannende plekken - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spannende plekken   Spannende plekken - Pagina 2 I_icon_minitimema mei 25, 2015 4:50 pm

Op de  –wat?

Als je nou op de billen had gehad in Wippolder, had me dat niet verbaasd, met al die Delftenaren hier.  Misschien is de wipzolder in Wippolder…
Terug naar boven Ga naar beneden
Delftse Studente
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
Delftse Studente


Aantal berichten : 101

Spannende plekken - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spannende plekken   Spannende plekken - Pagina 2 I_icon_minitimedi mei 26, 2015 2:08 am

Frieslandstel schreef:
Op de  –wat?

Als je nou op de billen had gehad in Wippolder, had me dat niet verbaasd, met al die Delftenaren hier.  Misschien is de wipzolder in Wippolder…

Iedere studentenvereniging heeft zo'n vaste plek waar mensen in het geheim de liefde bedrijven, wij noemen die plek gewoonweg de Wipzolder en hebben er mooie romantische lampjes en een matras neergezet. Wel zo handig.

En blijkbaar woon ik in de Wippolder dus ben ik ook daar gespankt haha. albino
Terug naar boven Ga naar beneden
sirius
Watje
Watje



Aantal berichten : 6

Spannende plekken - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spannende plekken   Spannende plekken - Pagina 2 I_icon_minitimedo mei 28, 2015 10:05 pm

Op een berg in Schotland, in de zomer. Was niet bedoeld als spannende plek: we waren die ochtend vroeg vertrokken uit het hotel om die berg te beklimmen en waren onderweg niemand tegengekomen, dus het leek veilig. Alleen maar schapen, die graasden bij de top en nieuwsgierig op ons (het lawaai?) afkwamen. Maar we werden gestoord door een ander stel wandelaars die blijkbaar vlak achter ons aan waren gekomen. Ze kunnen niet veel gehoord hebben want het was nogal winderig, maar wel wat gezien, althans ze keken erg vreemd ... Embarassed
We zijn maar gauw via een ander pad teruggegaan naar het dorp.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Spannende plekken - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spannende plekken   Spannende plekken - Pagina 2 I_icon_minitimeza mei 30, 2015 8:01 pm

In onze tijd hadden de studenten geen tijd voor wipzolders. De studentenhuizen stonden bovendien van kelder tot zolder vol met boeken en daar deden ze iets mee wat de mensen ’studeren’ noemden. Al overdrijf ik misschien een beetje...
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruben
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Ruben


Aantal berichten : 656

Spannende plekken - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spannende plekken   Spannende plekken - Pagina 2 I_icon_minitimezo mei 31, 2015 12:41 pm

Frieslandstel schreef:
In onze tijd hadden de studenten geen tijd voor wipzolders. De studentenhuizen stonden bovendien van kelder tot zolder vol met boeken en daar deden ze iets mee wat de mensen ’studeren’ noemden. Al overdrijf ik misschien een beetje...

Beetje selectief geheugen daar denk ik. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Spannende plekken - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spannende plekken   Spannende plekken - Pagina 2 I_icon_minitimema jun 01, 2015 11:39 am

Word wel steeds gelukkiger dat ik nooit in een studentenhuis gewoond heb door dit soort feitjes.. scratch
Terug naar boven Ga naar beneden
Delftse Studente
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
Delftse Studente


Aantal berichten : 101

Spannende plekken - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spannende plekken   Spannende plekken - Pagina 2 I_icon_minitimema jun 01, 2015 1:28 pm

Studentenhuis ≠Studentenvereniging

Het één woon je in, het ander kom je om vrienden te maken en te zuipen enzo.
Terug naar boven Ga naar beneden
sietzetwist
Beginner
Beginner



Aantal berichten : 37

Spannende plekken - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spannende plekken   Spannende plekken - Pagina 2 I_icon_minitimewo dec 30, 2015 9:57 pm

Ik lees al die mensen die buiten ervaringen (of andere openbare plekken) hebben gehad als locatie. Maar vraag me af: is dat lang geleden? Zou je dat nu nog doen?

Vroeger als je 'gesnapt' wordt (ook al minimaliseer je de kans daarop) was (zo stel ik me voor) het ergste dat er een zijn broek op moet tillen en je beiden met het schaamrood op de kaken afdruipt.
Tegenwoordig, in het mobiele tijdperk, ben je toch al gauw bang dat een foto of zelfs filmpje op facebook op dumpert uitkomt? Voor je het weet wordt je gedeeld en 'getagd'.

Volgens mij zijn er maar weinigen onder ons die met onze 'tik' te koop lopen (wat niet direct betekent dat er schaamte is, ook gewoon praktische overwegingen). Die anonimiteit brengt je tegenwoordig wel meer in gevaar dan vroeger, dus zou je het nu nog steeds doen?
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Spannende plekken - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spannende plekken   Spannende plekken - Pagina 2 I_icon_minitimedo dec 31, 2015 2:26 am

Ik zou op openbare plekken inderdaad me niet zo snel 'blootgeven'. Niet alleen omdat het op internet geplaatst kan worden, maar ook omdat ik niet vind dat je andere mensen bloot moet stellen aan dit soort dingen. Je gaat tenslotte ook geen seks op straat hebben. Op spanking minded plaatsen zou ik het nu nog net zo snel doen als vroeger, ondanks de mobieltjes. Je moet er toch maar op vertrouwen dat mensen elkaars privacy respecteren.

Grtz

isis
Terug naar boven Ga naar beneden
minime
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 241

Spannende plekken - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spannende plekken   Spannende plekken - Pagina 2 I_icon_minitimedo dec 31, 2015 11:11 am

Wij doen het alleen op een openbare locatie als we heel zeker zijn dat er niemand anders is. Daarbij moet ik dan vooral op zijn oordeel vertrouwen, wat soms best moeilijk is, iets met controle uit handen moeten geven en zo... Maar wel heel spannend Embarassed Tot nu toe is het ook altijd goed gegaan, zelfs die keer toen ik in het bos aan een boom vastgebonden stond en er plots iemand op zo'n 20 meter van ons passeerde... Blijkbaar liep daar een pad dat we niet gezien hadden, we dachten nog wel dat we diep genoeg in het bos waren doorgedrongen Razz Maar die persoon keek niet echt om zich heen en heeft ons dus ook niet gezien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Björn
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 433

Spannende plekken - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spannende plekken   Spannende plekken - Pagina 2 I_icon_minitimedo dec 31, 2015 3:23 pm

isis schreef:
Niet alleen omdat het op internet geplaatst kan worden, maar ook omdat ik niet vind dat je andere mensen bloot moet stellen aan dit soort dingen. Je gaat tenslotte ook geen seks op straat hebben.

Dat is een nuance die ik wel een beetje mis in deze hele discussie. Kijk, ik zal niet beweren dat je de handjes bij je moet houden als je op straat bent. Laten we wel wezen, welke spanko heeft niet een keer zn meisje een steegje ingetrokken een als voorproefje twee petsen verkocht?

In een (op je 26e) ver verleden heb ik wel eens een pak slaag verkocht in een bos hier in de buurt. Als ik daar op terugkijk ben ik echter niet al te trots op die actie. Je hoort anderen hier gewoon niet aan bloot te stellen.

Citaat :
Op spanking minded plaatsen zou ik het nu nog net zo snel doen als vroeger

Om maar even op de privacykwestie in te haken, dat er mobieltjes zijn is voor mij niet echt een reden om het niet te doen. Het feit dat ik me nogal bekeken voel door alle aanwezigen wel.
Terug naar boven Ga naar beneden
gralin
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
gralin


Aantal berichten : 150

Spannende plekken - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spannende plekken   Spannende plekken - Pagina 2 I_icon_minitimevr jan 01, 2016 11:46 am

In het verleden heb ik ook wel eens een paar tikken of zelfs heel pak slaag ontvangen midden in het bos. We hebben toen wel echt goed gekeken of er niemand in de buurt was, maar zeker weten doe je dat natuurlijk nooit.

Ik wil niemand choqueren, dus zou er nu niet zo heel snel voor kiezen om iets in het openbaar te doen. Je weet nooit wie er voorbij komt, het kunnen ook bekenden zijn. Ga dan maar even uitleggen waar je in hemelsnaam mee bezig bent Razz
Laat het voor mij maar lekker bij huiselijke sfeer, heerlijk veilig!
Terug naar boven Ga naar beneden
*kim*
Meeloper
Meeloper



Aantal berichten : 81

Spannende plekken - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spannende plekken   Spannende plekken - Pagina 2 I_icon_minitimedo maa 29, 2018 5:05 pm

IK heb nog geen spannende plekken meegemaakt dan alleen zijn studeer/werkkamer.
Het lijkt me best spannend om een keer een pak slaag op een openbare ruimte te krijgen maar het idee betrapt te worden. brrrr.
En net wat gralin zegt tegenwoordig met social media moet je goed uitkijken, dus mijn voorkeur gaat toch wel uit naar de huiselijke setting.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Spannende plekken - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spannende plekken   Spannende plekken - Pagina 2 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Spannende plekken
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Blauwe plekken, striemen, kneuzingen en hoe kom ik ervan af
» hoe lang blijven blauwe plekken/ striemen gemiddeld zitten?
» Spoorloos

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Deel je ervaringen :: Je spannendste ervaring-
Ga naar: