Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Blauwe plekken, striemen, kneuzingen en hoe kom ik ervan af

Ga naar beneden 
+5
isis
celine
dawn
elisa
leentje
9 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Blauwe plekken, striemen, kneuzingen en hoe kom ik ervan af Empty
BerichtOnderwerp: Blauwe plekken, striemen, kneuzingen en hoe kom ik ervan af   Blauwe plekken, striemen, kneuzingen en hoe kom ik ervan af I_icon_minitimevr maa 19, 2010 3:46 pm

Hoewel ik altijd trots ben op mijn plekken en striemen, wil ik toch snel mijn zachte roze velletje weer terug. op de een of andere manier wil ik mijn volgende spanking weer met mooie zachte billetjes ontvangen.
Ik scrub en smeer dus ook met veel enthousiasme.

Ik kwam op het internet de volgende tips tegen:
-smeer blauwe plekken en kneuzingen in met gesmolten chocola, doe er wat overheen en laat het een nacht zitten rofl
-De bekende vitamine E en K crèmes
-het groene deel van watermeloen op de plek leggen
-insmeren met cacao boter:terrific:
-insmeren met azijn en er hard op drukken (schijnt doorbloeding te stimuleren)
-masseer de plekken met een mix van zout en boter
-smeer in met tandpasta en laat een nacht intrekken
-arnica gel, spray, zalf
- anti cellulitis lotion met caffeine
-en natuurlijk ijs

Je kunt natuurlijk ook gewoon geduldig wachten tot het vanzelf weer wegtrekt.
goodluck
Terug naar boven Ga naar beneden
elisa
Overijverige Poster
Overijverige Poster
elisa


Aantal berichten : 717

Blauwe plekken, striemen, kneuzingen en hoe kom ik ervan af Empty
BerichtOnderwerp: Re: Blauwe plekken, striemen, kneuzingen en hoe kom ik ervan af   Blauwe plekken, striemen, kneuzingen en hoe kom ik ervan af I_icon_minitimedi maa 30, 2010 1:45 am

Ik heb de meeste daarvan nog niet geprobeerd eigenlijk.
Iets anders wat ik wel gehoord heb dat zou moeten werken is multivitamine bijslikken. Maar hoe en waarom dat je van blauwe plekken af zou helpen???

Zijstraatje Arnica:
Aangezien ik vorige week mijn Nederlandse tube arnica niet kon vinden (arniflor van VSM) en meneer er op stond dat ik ging smeren heb ik hier een andere tube gekocht.
Nou moet ik toegeven dat ik in Nederland nauwelijks smeerde omdat ik die groene, nauwelijks intrekkende creme maar niets vond. Tot mijn verbazing heb ik hier nu inmiddels al een heerlijke goed intrekkende creme gevonden. En daarnaast een heerlijke gel die ook nog eens verkoelend werkt (met grapefruitolie en menthol, niet op opengeslagen plekjes smeren dus).

Wordt er in Nederland ook zoiets verkocht???
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Blauwe plekken, striemen, kneuzingen en hoe kom ik ervan af Empty
BerichtOnderwerp: Re: Blauwe plekken, striemen, kneuzingen en hoe kom ik ervan af   Blauwe plekken, striemen, kneuzingen en hoe kom ik ervan af I_icon_minitimedi maa 30, 2010 8:28 am

Welk merk heb je nu?
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Blauwe plekken, striemen, kneuzingen en hoe kom ik ervan af Empty
BerichtOnderwerp: Re: Blauwe plekken, striemen, kneuzingen en hoe kom ik ervan af   Blauwe plekken, striemen, kneuzingen en hoe kom ik ervan af I_icon_minitimedi maa 30, 2010 10:40 am

Mijn ervaring is, dat ze in de Engelse drugstores veel meer en veel doeltreffender spullen verkopen dan hier! (Om van de Duitse apotheken maar niet te spreken, trouwens.) Als je verkouden bent, als je hoofdpijn hebt, als je je teen gekneusd hebt en dus vast ook als je beurse billen hebt... Sommige dingen zijn wel paardenmiddelen, maar wel effectief. En allemaal heel heel handig zonder recept te verkrijgen...

Een enkele keer verschijnt zo'n product een paar jaar later dan ook in Nederland. Zoals de verkoelende strips die je op je voorhoofd kunt plakken bij migraine. Die heb je hier nu ook. Geeft echt verlichting! bom
Terug naar boven Ga naar beneden
elisa
Overijverige Poster
Overijverige Poster
elisa


Aantal berichten : 717

Blauwe plekken, striemen, kneuzingen en hoe kom ik ervan af Empty
BerichtOnderwerp: Re: Blauwe plekken, striemen, kneuzingen en hoe kom ik ervan af   Blauwe plekken, striemen, kneuzingen en hoe kom ik ervan af I_icon_minitimedi maa 30, 2010 12:32 pm

Ik heb nu een creme van healthaid, inderdaad van de apotheek. Ze hebben ook Vitamine E-olie, helaas plakt die heel erg wat het vervelend smeren maakt. Die moet dus steeds aangelengd met een andere olie.
En de gel is van nelsons, te krijgen bij de bekende drogisten en health-stores. In het tempo waarin ik nu smeer ga ik vast hun creme ook nog een keer proberen.

En vertel Dawn, wat is het merk van jouw verkoelingsstrips? Het klinkt alsof ik die ook wel eens wil proberen.
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Blauwe plekken, striemen, kneuzingen en hoe kom ik ervan af Empty
BerichtOnderwerp: Re: Blauwe plekken, striemen, kneuzingen en hoe kom ik ervan af   Blauwe plekken, striemen, kneuzingen en hoe kom ik ervan af I_icon_minitimedi maa 30, 2010 1:17 pm

Ze heten Kool 'n' Soothe en ik vind ze wel prettig. Het gaat er niet van over, maar geeft wel rust en verlichting en dat helpt ook omdat je je dan kunt ontspannen. In Nederland heten ze Be Cool of tegenwoordig Cura Cool.
Terug naar boven Ga naar beneden
celine
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 164

Blauwe plekken, striemen, kneuzingen en hoe kom ik ervan af Empty
BerichtOnderwerp: blauwe plekken   Blauwe plekken, striemen, kneuzingen en hoe kom ik ervan af I_icon_minitimedo apr 01, 2010 12:27 am

Jeetje, al die smurrie op je billen.
Nee , laat voor mijn part de striemen dan maar staan.
Ik heb trouwens zelden blauwe plekken, omdat ik een taaie huid heb, en zelfs striemen na een paar dagen verdwijnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
elisa
Overijverige Poster
Overijverige Poster
elisa


Aantal berichten : 717

Blauwe plekken, striemen, kneuzingen en hoe kom ik ervan af Empty
BerichtOnderwerp: Re: Blauwe plekken, striemen, kneuzingen en hoe kom ik ervan af   Blauwe plekken, striemen, kneuzingen en hoe kom ik ervan af I_icon_minitimedo apr 01, 2010 12:38 am

Vooral zorgen dat je lieve man niet op een cursus 'slaan met mijn andere hand' gaat celine. Ik was ook al een jaar nauwelijks meer blauw...
Maar op het moment is Arnica even geen overbodige luxe...
Terug naar boven Ga naar beneden
celine
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 164

Blauwe plekken, striemen, kneuzingen en hoe kom ik ervan af Empty
BerichtOnderwerp: blauwe plekken   Blauwe plekken, striemen, kneuzingen en hoe kom ik ervan af I_icon_minitimedo apr 01, 2010 12:42 am

Nou, ik kan echt wel wat hebben hoor.
Zowel de dinsdag als de vrijdag krijg ik er minstens honderd op de blote billen met de hand, en mijn man slaat redelijk hard hoor.
Alleen striemen van het rietje of de zweep blijven wel langer zichtbaar, maar dat vind ik dan weer mooi staan.
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Blauwe plekken, striemen, kneuzingen en hoe kom ik ervan af Empty
BerichtOnderwerp: Re: Blauwe plekken, striemen, kneuzingen en hoe kom ik ervan af   Blauwe plekken, striemen, kneuzingen en hoe kom ik ervan af I_icon_minitimedo apr 01, 2010 12:45 am

Het maakt niet uit dat je veel hebben kunt, het doel van dat gesmeer is ook om je billen lekker zacht te houden. Als je niet scrubt en smeert krijg je van die harde billen vol eelt.
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Blauwe plekken, striemen, kneuzingen en hoe kom ik ervan af Empty
BerichtOnderwerp: Re: Blauwe plekken, striemen, kneuzingen en hoe kom ik ervan af   Blauwe plekken, striemen, kneuzingen en hoe kom ik ervan af I_icon_minitimedo apr 01, 2010 5:53 pm

leentje schreef:
Als je niet scrubt en smeert krijg je van die harde billen vol eelt.

Shocked Shocked Shocked Shocked

Wat zeg jij nou??? Harde billen vol eelt??? Wanneer gebeurd dat dan???? Heb ik nog tijd om te beginnen met scrubben???
Terug naar boven Ga naar beneden
celine
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 164

Blauwe plekken, striemen, kneuzingen en hoe kom ik ervan af Empty
BerichtOnderwerp: kneuzingen   Blauwe plekken, striemen, kneuzingen en hoe kom ik ervan af I_icon_minitimedo apr 01, 2010 6:36 pm

Heb ik ook nog nooit last van gehad, en ik krijg er regelmatig stevig van langs hoor.
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Blauwe plekken, striemen, kneuzingen en hoe kom ik ervan af Empty
BerichtOnderwerp: Re: Blauwe plekken, striemen, kneuzingen en hoe kom ik ervan af   Blauwe plekken, striemen, kneuzingen en hoe kom ik ervan af I_icon_minitimevr apr 02, 2010 12:38 am

isis schreef:
leentje schreef:
Als je niet scrubt en smeert krijg je van die harde billen vol eelt.

Shocked Shocked Shocked Shocked

Wat zeg jij nou??? Harde billen vol eelt??? Wanneer gebeurd dat dan???? Heb ik nog tijd om te beginnen met scrubben???


Jij hebt nog àààlle tijd, hoor isis! Jij bent nog jong en elastisch, tenslotte... Razz Maar als Liquid de smaak weer eens goed te pakken krijgt... raden wij je toch de Buffy van Lush aan! What a Face
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Blauwe plekken, striemen, kneuzingen en hoe kom ik ervan af Empty
BerichtOnderwerp: Re: Blauwe plekken, striemen, kneuzingen en hoe kom ik ervan af   Blauwe plekken, striemen, kneuzingen en hoe kom ik ervan af I_icon_minitimevr apr 02, 2010 3:22 pm

Worden je billen serieus sneller eeltiger van spanking? Dat heb ik nog nooit gehoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Blauwe plekken, striemen, kneuzingen en hoe kom ik ervan af Empty
BerichtOnderwerp: Re: Blauwe plekken, striemen, kneuzingen en hoe kom ik ervan af   Blauwe plekken, striemen, kneuzingen en hoe kom ik ervan af I_icon_minitimevr apr 02, 2010 4:27 pm

Ik krijg als de kneuzingen en plekken wegtrekken wel regelmatig last van ruwe plekken. Toen Victor toen een keer opmerkte dat ik eelt op mijn billen kreeg ben ik als een gek gaan scrubben en smeren.
hij interpreteerde het als: 'o dan kan ik wel wat harder slaan, met dat eeltlaagje'. Maar ik kan niet zeggen dat ik merkte dat het minder gevoelig was. Op zich natuurlijk niet gek dat je eelt krijgt. Doms hebben ook vaak eelt op hun handen, turnsters en turners trouwens ook. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
tomaatje
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
tomaatje


Aantal berichten : 280

Blauwe plekken, striemen, kneuzingen en hoe kom ik ervan af Empty
BerichtOnderwerp: Re: Blauwe plekken, striemen, kneuzingen en hoe kom ik ervan af   Blauwe plekken, striemen, kneuzingen en hoe kom ik ervan af I_icon_minitimevr apr 02, 2010 5:20 pm

Ja, dat heb ik ook leentje. Hij begon al te klagen dat mijn billen spankresistant werden. Maar scrubben en smeren helpt volgens mij wel. Ik krijg er hele zachte billen van.

Eigenlijk vind ik dat hij dan ook zijn handen maar moet insmeren, zodat hij zachte handen krijgt. notfair
Terug naar boven Ga naar beneden
mickey
Eeuwige wat
mickey


Aantal berichten : 220

Blauwe plekken, striemen, kneuzingen en hoe kom ik ervan af Empty
BerichtOnderwerp: Re: Blauwe plekken, striemen, kneuzingen en hoe kom ik ervan af   Blauwe plekken, striemen, kneuzingen en hoe kom ik ervan af I_icon_minitimevr apr 02, 2010 6:20 pm

Lol, dat ben ik wel met je eens tomaat... misschien een idee om hem een potje handcrème cadeau te doen? roflol
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Blauwe plekken, striemen, kneuzingen en hoe kom ik ervan af Empty
BerichtOnderwerp: Re: Blauwe plekken, striemen, kneuzingen en hoe kom ik ervan af   Blauwe plekken, striemen, kneuzingen en hoe kom ik ervan af I_icon_minitimeza apr 03, 2010 12:53 am

Ik waag me af te vragen of een potje handcrème voldoende is voor die dikke eeltlagen, hoor dames. Ik vrees dat daar ook op zijn minst een scrub of misschien wel een eeltzalf of zelfs schuurpapier aan te pas moet komen... Rolling Eyes
Terug naar boven Ga naar beneden
mickey
Eeuwige wat
mickey


Aantal berichten : 220

Blauwe plekken, striemen, kneuzingen en hoe kom ik ervan af Empty
BerichtOnderwerp: Re: Blauwe plekken, striemen, kneuzingen en hoe kom ik ervan af   Blauwe plekken, striemen, kneuzingen en hoe kom ik ervan af I_icon_minitimeza apr 03, 2010 2:24 pm

Lol, daar ben ik ook wel voor dawn, maar hoe he.. maar hoe Question Question Question
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Blauwe plekken, striemen, kneuzingen en hoe kom ik ervan af Empty
BerichtOnderwerp: Re: Blauwe plekken, striemen, kneuzingen en hoe kom ik ervan af   Blauwe plekken, striemen, kneuzingen en hoe kom ik ervan af I_icon_minitimedi dec 21, 2010 6:44 pm

Rode billen wil ik zeker niet versneld wegwerken met creme & co.
Eventuele verdwaalde blauwe plekken ook niet.
Ik ben trots op een goedgespankte rode kont!

Striemen vind ik niet leuk en laat die ook niet 'aanbrengen'. Kapotte huid wil ik ook niet. Attributen mogen, maar met mate. Met de hand heb ik geen problemen en kan ik heel veel hebben.
Ik gebruik normale huisverzorgingsproducten en zou persoonlijk nooit gespankt willen worden op een manier dat ik een of ander genezend zalfje nodig zou hebben.

Mijn persoonlijke ervaring is als je een spanking rustig, langzaam en niet al te snel hard opbouwt, je dan veel kan hebben. En ook laaaaaaaanger kan volhouden....
Groetjes, Mosella
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Blauwe plekken, striemen, kneuzingen en hoe kom ik ervan af Empty
BerichtOnderwerp: Re: Blauwe plekken, striemen, kneuzingen en hoe kom ik ervan af   Blauwe plekken, striemen, kneuzingen en hoe kom ik ervan af I_icon_minitimedi dec 21, 2010 7:21 pm

Mosella zegt:
Citaat :
Mijn persoonlijke ervaring is als je een spanking rustig, langzaam en niet al te snel hard opbouwt, je dan veel kan hebben. En ook laaaaaaaanger kan volhouden....
Groetjes, Mosella

Tja, alleen heb je daar niet zo veel aan als je een dominant hebt die niet gelooft in het nut van langzaam opwarmen Sad
Het moet vooral niet te leuk en aangenaam zijn voor het meisje in zijn visie. En als het om een disciplinaire spanking gaat dan zit daar ook wel wat in natuurlijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Blauwe plekken, striemen, kneuzingen en hoe kom ik ervan af Empty
BerichtOnderwerp: Re: Blauwe plekken, striemen, kneuzingen en hoe kom ik ervan af   Blauwe plekken, striemen, kneuzingen en hoe kom ik ervan af I_icon_minitimedi dec 21, 2010 8:07 pm

leentje schreef:
als je een dominant hebt die niet gelooft in het nut van langzaam opwarmen
... en zoals je weet voel ik dat net zo. Ergens voel ik altijd wel een soort verwantschap met die dominant van jullie. Twisted Evil Hoewel er vast ook wel allerlei verschillen zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Blauwe plekken, striemen, kneuzingen en hoe kom ik ervan af Empty
BerichtOnderwerp: Re: Blauwe plekken, striemen, kneuzingen en hoe kom ik ervan af   Blauwe plekken, striemen, kneuzingen en hoe kom ik ervan af I_icon_minitimedi dec 21, 2010 10:19 pm

Goed opwarmen betekent niet perse dat het dan minder pijnlijk is voor de dame in kwestie. In onze hoogtijdagen was Liquid altijd groot fan van opbouwen en afbouwen, zodat een spanking wel een uur kon duren. Was echt niet altijd leuk voor mij.

Ik hou overigens wel van striemen enzo, alleen een handspanking voel ik vaak maar een paar uur, ik wil het wel een paar dagen voelen.

Groetjes,
isis
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Blauwe plekken, striemen, kneuzingen en hoe kom ik ervan af Empty
BerichtOnderwerp: Re: Blauwe plekken, striemen, kneuzingen en hoe kom ik ervan af   Blauwe plekken, striemen, kneuzingen en hoe kom ik ervan af I_icon_minitimedi dec 21, 2010 11:41 pm

leentje schreef:
Mosella zegt:
Citaat :
Mijn persoonlijke ervaring is als je een spanking rustig, langzaam en niet al te snel hard opbouwt, je dan veel kan hebben. En ook laaaaaaaanger kan volhouden....
Groetjes, Mosella

Tja, alleen heb je daar niet zo veel aan als je een dominant hebt die niet gelooft in het nut van langzaam opwarmen Sad
Het moet vooral niet te leuk en aangenaam zijn voor het meisje in zijn visie. En als het om een disciplinaire spanking gaat dan zit daar ook wel wat in natuurlijk.

Hallo Leentje

Dat moet iedereen natuurlijk zo doen zoals hij of zij graag wil. We zijn allemaal anders en ik veroordeel zeker niet iemand die niet van opwarmen houdt.
Ik weet zelf heel goed wat een strafspanking is, maar ben desondanks een voorstander van Safe, Sane & Consensual.
groetjes, Mosella

Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Blauwe plekken, striemen, kneuzingen en hoe kom ik ervan af Empty
BerichtOnderwerp: Re: Blauwe plekken, striemen, kneuzingen en hoe kom ik ervan af   Blauwe plekken, striemen, kneuzingen en hoe kom ik ervan af I_icon_minitimedi dec 21, 2010 11:44 pm

Hallo mosella,

mosella schreef:
Ik weet zelf heel goed wat een strafspanking is, maar ben desondanks een voorstander van Safe, Sane & Consensual.
Ik ben óók een voorstander van SS&C, maar ik denk niet dat dat een tegenstelling met af en toe een "strafspanking" is. Ik denk dat dat soort straf ook veilig en consensueel kan. Toch?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
Gesponsorde inhoud





Blauwe plekken, striemen, kneuzingen en hoe kom ik ervan af Empty
BerichtOnderwerp: Re: Blauwe plekken, striemen, kneuzingen en hoe kom ik ervan af   Blauwe plekken, striemen, kneuzingen en hoe kom ik ervan af I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Blauwe plekken, striemen, kneuzingen en hoe kom ik ervan af
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Blauwe hand
» hoe lang blijven blauwe plekken/ striemen gemiddeld zitten?
» Spoorloos
» Dat krijg je ervan.
» Littekens

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Algemeen :: Wat billen betreft-
Ga naar: