Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Master-M is de naam....

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Master M
Watje
Watje



Aantal berichten : 1

Master-M is de naam.... Empty
BerichtOnderwerp: Master-M is de naam....   Master-M is de naam.... I_icon_minitimedo dec 17, 2015 10:27 pm

Hallo iedereen,

Zoals het hoort, zal ik me hier ook even voorstellen en een uitleg geven wat ik doe en wat mij drijft.

Ik ben Master-M, een ervaren Meester/Daddy/Dom met als specialiteit het begeleiden en ondersteunen van jonge beginnende subs. Daarnaast doe ik opleidingen en trainingen van jonge beginnende slavinnen.
Jaren geleden ben ik als beginnend Meester de wereld van BDSM binnen gestapt en al heel gauw had ik zeer veel contacten met (vooral beginnende) meiden en vrouwen.
Langzaam maar zeker kwam ik er achter dat het begeleiden en het ondersteunen van beginners heel fijn vond en dat dit mij ook zeer goed af ging. Ondertussen heb ik al 10-tallen vooral jongere meiden ingewijd in de wereld van BDSM en spanking en tot nog toe is dat van beide zijden altijd zeer goed bevallen en heb ik (en ook de vrouwen niet) nog nooit een onprettige ervaring gehad.

Wie ben ik:

Ik ben een 55 jarige man die BEWUST vrijgezel is, omdat ik veel te vele plezier beleef aan hetgeen ik doe.
Ooit zal er een moment komen dat ik kies om met een bepaalde sub/slavin een monogame relatie op te bouwen als zij dat wenst, maar tot die tijd steek ik al mijn tijd en energie in het helpen van anderen om deze wereld op een zo'n fijn mogelijke manier te betreden.
Woorden die voor mijn karakter vanzelfsprekend zijn: Betrouwbaar, eerlijk, open, humoristisch, zorgzaam, intelligent, zeer groot empathisch vermogen en het genot van een ander staat bij mij ver boven mijn eigen genot.

Ik mag dan wel 55 jaar zijn, maar vaak denk ik dat ze in mijn paspoort een typefout hebben gemaakt. Ik zie er zeker jonger uit en voel (en gedraag) me nog steeds als een 30-er.
1 meter 80 lang, kort blond haar, blauwe ogen, normaal postuur, 83 kilo en geen bril, snor of baard dragend.

Mijn ervaring op het gebied van BDSM gaat ver, heel ver, ik heb zowat alles al gedaan wat je in je wildste fantasieën kan verzinnen. Grenzen heb ik (bijna) niet, die laat ik altijd door een ander bepalen.
Het laten ervaren hoe het is om met andere subs of meerdere Doms' samen te spelen, alles heb ik de revu al laten passeren.
Uiteraard hoort bij nagenoeg alle vormen van BDSM ook het spanken. Sterker nog, spanking is bij mij altijd als rode draad terug te vinden.

Wat doe ik hier op deze site? Nou, heel simpel, ik heb nog steeds tijd genoeg om anderen te 'helpen' hun ware gevoelens te ervaren of te leren begrijpen, dus hoop ik hier voor anderen iets te kunnen betekenen met mijn ervaring, zowel virtueel als ook in real life.

Tot zover mijn introductie.

Heb je vragen, stel ze gerust, het liefst via mijn emailadres.
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Master-M is de naam.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Master-M is de naam....   Master-M is de naam.... I_icon_minitimeza dec 19, 2015 1:05 am

Welkom hier! Schroom niet om je ervaring ook met ons te delen door wat te schrijven in de topics :-)
Terug naar boven Ga naar beneden
puk
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
puk


Aantal berichten : 199

Master-M is de naam.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Master-M is de naam....   Master-M is de naam.... I_icon_minitimezo dec 20, 2015 12:32 pm

welkom hier
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Master-M is de naam.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Master-M is de naam....   Master-M is de naam.... I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Master-M is de naam....
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» mijn naam is Jim
» Sarah is mijn naam.
» Mijn naam is Waldher
» Even voorstellen, mijn naam is Rudy
» Mijn (online) naam is Baloe

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Welkom :: Aangenaam-
Ga naar: