Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Sarah is mijn naam.

Ga naar beneden 
+4
leentje
dawn
W
sarah
8 plaatsers
AuteurBericht
sarah
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
sarah


Aantal berichten : 309

Sarah is mijn naam. Empty
BerichtOnderwerp: Sarah is mijn naam.   Sarah is mijn naam. I_icon_minitimevr nov 19, 2010 1:10 am

Mijn naam is Sarah. Ik ben getrouwd met Rohan.
Op latere leeftijd heb ik een invulling kunnen geven aan mijn verlangen naar spanking. Enige tijd geleden heb ik Rohan geinformeerd over mijn verlangen. Sinds ik internet heb, ging een wereld voor mij open. Vele prikkelde sites zijn aan mij voorbijgegaan. Waaronder zeker ook die van Daphne, die nu niet meer onderhouden wordt. Ik wil nu zelf ook deelnemen aan een forum, die voor anderen en ook voor mezelf een informatiebron kan zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Sarah is mijn naam. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sarah is mijn naam.   Sarah is mijn naam. I_icon_minitimevr nov 19, 2010 11:54 am

Welkom sarah!

En vertel eens wat meer over jezelf? Hoe oud ben je ongeveer, en hoe lang ben je met Rohan getrouwd voor je naar hem uit de kast kwam? En wat was zijn reactie? Slaat hij je, als in een "huiselijke discipline" relatie? Of is er iemand anders die je slaat? Of is het tot nog toe alleen bij fantasieën in je hoofd gebleven?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Sarah is mijn naam. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sarah is mijn naam.   Sarah is mijn naam. I_icon_minitimevr nov 19, 2010 1:10 pm

Hoi sarah!

Welkom op Klaproos!

Veel lees- en schrijfplezier hier.

En... we zijn allemaal benieuwd naar de antwoorden op W's vragen!

Wink

dawn
Terug naar boven Ga naar beneden
sarah
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
sarah


Aantal berichten : 309

Sarah is mijn naam. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sarah is mijn naam.   Sarah is mijn naam. I_icon_minitimevr nov 19, 2010 3:57 pm

Hey Very Happy

Ik ben ergens in de 40 en ken Rohan ongeveer 20 jaar.
Ik heb met Rohan een HD-relatie, dus hij geeft me op mijn billen als in een HD relatie. Al de anderen relatievormen zoals BDSM, PE daar hebben wij niets mee. Dus als er geslagen wordt, is dat alleen op mijn billen en verder niet.
Ik heb alleen met Rohan afspraken met betrekking tot HD.

Het heeft jaren geduurd, tot ik mijn verlangen kenbaar hebt gemaakt aan Rohan. Ik heb eigenlijk zelf mijn verlangen nooit echt onder ogen willen zien. Zag het als een afwijkend aspect. Afwijkend in de zin, dat de gemiddelde mens, dat verlangen niet heeft. Maar afwijkend is niet ziek of ziekelijk. Vanzelfspekend kan je er goed mee functioneren, dus een stoornis is het niet. Toch heeft het lang geduurd, tot ik er een invulling aan durfde en wilde geven. Want het gegeven dat het geen stoornis is, wil niet zeggen, dat het geaccepteerd wordt.

Achteraf gezien zijn het verloren jaren geweest, want HD heeft mijn relatie met Rohan alleen maar heel erg veel beter doen worden. Rohan speet het, dat ik er niet eerder mee voor de dag hebt durven komen. Maar voor beiden geld: Beter laat dan nooit! Ik zie mooie jaren in het verschiet.
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Sarah is mijn naam. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sarah is mijn naam.   Sarah is mijn naam. I_icon_minitimeza nov 20, 2010 1:02 pm

Van harte welkom Sarah. Ga vooral door met posten hier op Klaproos.
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Sarah is mijn naam. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sarah is mijn naam.   Sarah is mijn naam. I_icon_minitimezo nov 21, 2010 11:39 am

sarah schreef:
Ik heb met Rohan een HD-relatie, dus hij geeft me op mijn billen als in een HD relatie.
Interessant! Hebben jullie dan ook lijstjes met afspraken? Of blijft het informeler dan dat?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
sarah
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
sarah


Aantal berichten : 309

Sarah is mijn naam. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sarah is mijn naam.   Sarah is mijn naam. I_icon_minitimezo nov 21, 2010 6:20 pm

Die lijstjes hebben we een korte tijd op huishoudelijk vlak gehad, maar hebben dat uiteindelijk onbenoemd tot een 'totaal pakket' uitgebreid. Rohan geeft me in ieder geval een maintenance spanking, maar kan op een ander willekeurig moment ook geven. En ik kan ook vragen. Dat laatste doe ik vaak eerder verpakt, middels uitdaaggedrag. Rohan weet dan wel, dat ik weer wat nodig heb. Het heeft wel enige tijd geduurd eer we elkaar dat duidelijk konden maken. Ergens is er een soort gecodeerd gedrag en woordkeuze gekomen. Zodat ik mijn 'subrol' kan blijven houden en niet hoeft te 'toppen'.
Terug naar boven Ga naar beneden
saartje[PJ]
Watje
Watje



Aantal berichten : 10

Sarah is mijn naam. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sarah is mijn naam.   Sarah is mijn naam. I_icon_minitimedi dec 07, 2010 9:50 pm

welkom hier, Sarah
Terug naar boven Ga naar beneden
spijtebijt
Meeloper
Meeloper
spijtebijt


Aantal berichten : 91

Sarah is mijn naam. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sarah is mijn naam.   Sarah is mijn naam. I_icon_minitimema jan 03, 2011 8:49 am

Beetje laat maar toch van harte welkom hier Smile
Misschien lees ik het niet goed hoor, maar je schrijft dat je man ongeveer 20 is en dat het jaren geduurd heeft voor je het hem kenbaar hebt gemaakt. Was hij dan niet heel jong toen ?


groetjes spijtebijt
Terug naar boven Ga naar beneden
Björn
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 433

Sarah is mijn naam. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sarah is mijn naam.   Sarah is mijn naam. I_icon_minitimema jan 03, 2011 12:29 pm

Ze kent hem ongeveer 20 jaar Wink. Dat is niet hetzelfde als hij is 20 jaar Wink.
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Sarah is mijn naam. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sarah is mijn naam.   Sarah is mijn naam. I_icon_minitimema jan 03, 2011 4:26 pm

Dat kan wel, hoor! Cool

dawn, die zich er telkens weer over verbaast als een van haar voormalige oppaskinderen ineens afstudeert of zo...
Terug naar boven Ga naar beneden
sarah
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
sarah


Aantal berichten : 309

Sarah is mijn naam. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sarah is mijn naam.   Sarah is mijn naam. I_icon_minitimema jan 03, 2011 4:34 pm

Very Happy lieve Spijtebijt, mijn man Rohan gaat al richting 50 jaar. Hij is twee jaar ouder dan ik.
Nee, hij is geen 20 meer en ik ook niet ... hmm ... helaas ... enerzijds, anderzijds het leven begint na je 40e zeggen ze wel eens. Klein beetje wel waar voor mij. Ik zou best wel het lichaam willen hebben van toen ik 20 was maar dan wel met de wijsheid/kennis van nu. Zo ongeveer ...

liefs Sarah
Terug naar boven Ga naar beneden
spijtebijt
Meeloper
Meeloper
spijtebijt


Aantal berichten : 91

Sarah is mijn naam. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sarah is mijn naam.   Sarah is mijn naam. I_icon_minitimema jan 03, 2011 5:55 pm

mmmmmmm leesbrilletje nodig geloof ik Embarassed
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Sarah is mijn naam. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sarah is mijn naam.   Sarah is mijn naam. I_icon_minitimema jan 03, 2011 6:30 pm

Je hebt natuurlijk te veel haast om alles bij te lezen als je dan weer eens een keertje op internet mag van manlief... Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
spijtebijt
Meeloper
Meeloper
spijtebijt


Aantal berichten : 91

Sarah is mijn naam. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sarah is mijn naam.   Sarah is mijn naam. I_icon_minitimema jan 03, 2011 7:42 pm

jaaaaaaaaa dat is het Smile

Heeft helemaal niets met leeftijd te maken hoor, echt niet. Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Sarah is mijn naam. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sarah is mijn naam.   Sarah is mijn naam. I_icon_minitimema jan 03, 2011 8:08 pm

Tuurlijk niet. Het is (zoals altijd!) de schuld van die lastige, verbiedende en straffende mannen die hun handjes nooit thuis kunnen houden... Want wij dames zijn zoet en braaf en zouden zonder hen volkomen foutloos zijn... engelachtig
Terug naar boven Ga naar beneden
carlijn
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
carlijn


Aantal berichten : 362

Sarah is mijn naam. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sarah is mijn naam.   Sarah is mijn naam. I_icon_minitimema jan 03, 2011 9:44 pm

hahahah, ja en ik ben de koningin Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Sarah is mijn naam. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sarah is mijn naam.   Sarah is mijn naam. I_icon_minitimema jan 03, 2011 10:49 pm

queen

Majesteit! Hoe maakt u het?

(Altijd al gedacht dat Bea er ook van was...)
Terug naar boven Ga naar beneden
carlijn
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
carlijn


Aantal berichten : 362

Sarah is mijn naam. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sarah is mijn naam.   Sarah is mijn naam. I_icon_minitimedi jan 04, 2011 5:25 pm

Echt uitmuntend, onderdaan dawn! Enn.. geheimpje ik ben er ook een.. (niet doorvertellen he! Cool )
Terug naar boven Ga naar beneden
sarah
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
sarah


Aantal berichten : 309

Sarah is mijn naam. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sarah is mijn naam.   Sarah is mijn naam. I_icon_minitimedi jan 04, 2011 5:54 pm

haha ... Very Happy Carlijn.
Van hard werken is nog niemand dood gegaan ... is dat zo?

Maar van een hard pak slaag is zeker niemand dood gegaan.
En daar gaat het ons toch wel om, is het niet? om een fatsoenlijk pak op de blote billen, toch ... dames ... ???
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Sarah is mijn naam. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sarah is mijn naam.   Sarah is mijn naam. I_icon_minitimedi jan 04, 2011 6:32 pm

carlijn schreef:
Echt uitmuntend, onderdaan dawn! Enn.. geheimpje ik ben er ook een.. (niet doorvertellen he! Cool )

"Mum's the word", majesteit!

Heeft u een speciale spanklakei? Question
Terug naar boven Ga naar beneden
carlijn
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
carlijn


Aantal berichten : 362

Sarah is mijn naam. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sarah is mijn naam.   Sarah is mijn naam. I_icon_minitimezo jan 09, 2011 10:45 pm

uiteraard! Ik heb net iemand aangenomen die dringend op zoek was naar een nieuwe baan. Ene mr Balkenende..
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Sarah is mijn naam. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sarah is mijn naam.   Sarah is mijn naam. I_icon_minitimema jan 10, 2011 12:12 am

Spannend! Zonder enige twijfel zal deze meneer in staat zijn u van tijd tot tijd een gedegen aframmeling te geven teneinde u normen en waarden bij te brengen. Met een goeie preek erbij... Exclamation
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Sarah is mijn naam. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sarah is mijn naam.   Sarah is mijn naam. I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Sarah is mijn naam.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» mijn naam is Jim
» Mijn naam is Waldher
» Mijn (online) naam is Baloe
» hallo mijn naam is lotte
» Even voorstellen, mijn naam is Rudy

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Welkom :: Aangenaam-
Ga naar: