Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Hay, even voorstellen

Ga naar beneden 
+8
*kim*
puk
lovinglydisciplined
gralin
Merel
isis
mint
Rachelrh
12 plaatsers
AuteurBericht
Rachelrh
Watje
Watje



Aantal berichten : 2

Hay, even voorstellen  Empty
BerichtOnderwerp: Hay, even voorstellen    Hay, even voorstellen  I_icon_minitimeza apr 22, 2017 10:56 pm

Hay allemaal,
Nou ben ik al een paar keer op de chat geweest en een aantal heb ik ook op fetlife als vriend, maar het ik wel zo netjes (vind ik).

Ik ben Rachel een 24 jarige student met een leuk sociaal leven, een leuke bijbaan, maar bovenal een echte spankee. Spanking zat er bij mij al heel vroeg in, samen met een vriendinnetje speelde ik spelletjes. Wie het spel verlor kreeg een spanking. Ik was toen een jaar of 6 (ja het zal er al vroeg in hahaha). Verleden jaar heb ik voor het eerst een echte spanking gehad en het was zooo veel beter dan ik had verwacht. Op Klaproos hoop ik veel ervaringen van anderen te lezen en wie weet leuke mensen te ontmoeten (wat via de chat al wel gelukt is:).

Ik noem mijzelf een echte spankee omdat dat op dit moment ook zo is, maar wie weet zit er ook nog een dominante kant in mij Wink.

Xxx Rachel (rachelrh)


Laatst aangepast door Rachelrh op zo apr 23, 2017 9:17 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
mint
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
mint


Aantal berichten : 117

Hay, even voorstellen  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hay, even voorstellen    Hay, even voorstellen  I_icon_minitimezo apr 23, 2017 5:58 am

Welkom op klaproos ook!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://roseacademy.nl/
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Hay, even voorstellen  Empty