Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Hay, even voorstellen

Ga naar beneden 
+8
*kim*
puk
lovinglydisciplined
gralin
Merel
isis
mint
Rachelrh
12 plaatsers
AuteurBericht
Rachelrh
Watje
Watje



Aantal berichten : 2

Hay, even voorstellen  Empty
BerichtOnderwerp: Hay, even voorstellen    Hay, even voorstellen  I_icon_minitimeza apr 22, 2017 10:56 pm

Hay allemaal,
Nou ben ik al een paar keer op de chat geweest en een aantal heb ik ook op fetlife als vriend, maar het ik wel zo netjes (vind ik).

Ik ben Rachel een 24 jarige student met een leuk sociaal leven, een leuke bijbaan, maar bovenal een echte spankee. Spanking zat er bij mij al heel vroeg in, samen met een vriendinnetje speelde ik spelletjes. Wie het spel verlor kreeg een spanking. Ik was toen een jaar of 6 (ja het zal er al vroeg in hahaha). Verleden jaar heb ik voor het eerst een echte spanking gehad en het was zooo veel beter dan ik had verwacht. Op Klaproos hoop ik veel ervaringen van anderen te lezen en wie weet leuke mensen te ontmoeten (wat via de chat al wel gelukt is:).

Ik noem mijzelf een echte spankee omdat dat op dit moment ook zo is, maar wie weet zit er ook nog een dominante kant in mij Wink.

Xxx Rachel (rachelrh)


Laatst aangepast door Rachelrh op zo apr 23, 2017 9:17 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
mint
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
mint


Aantal berichten : 117

Hay, even voorstellen  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hay, even voorstellen    Hay, even voorstellen  I_icon_minitimezo apr 23, 2017 5:58 am

Welkom op klaproos ook!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://roseacademy.nl/
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Hay, even voorstellen  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hay, even voorstellen    Hay, even voorstellen  I_icon_minitimezo apr 23, 2017 10:57 am

Welkom hier! Het lijkt alsof je bericht voortijdig afgekapt is?
Terug naar boven Ga naar beneden
Rachelrh
Watje
Watje



Aantal berichten : 2

Hay, even voorstellen  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hay, even voorstellen    Hay, even voorstellen  I_icon_minitimezo apr 23, 2017 8:58 pm

Hay isis, ja wat gek. Ik werk hem even bij. Bedankt voor het melden. Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Merel
Beginner
Beginner
Merel


Aantal berichten : 32

Hay, even voorstellen  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hay, even voorstellen    Hay, even voorstellen  I_icon_minitimezo apr 23, 2017 9:30 pm

Welkom Rachel! Very Happy Het wordt steeds gezelliger hier en op de chat, erg leuk
Terug naar boven Ga naar beneden
gralin
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
gralin


Aantal berichten : 150

Hay, even voorstellen  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hay, even voorstellen    Hay, even voorstellen  I_icon_minitimezo apr 23, 2017 9:33 pm

Welkom hier Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
lovinglydisciplined
Meeloper
Meeloper
lovinglydisciplined


Aantal berichten : 51

Hay, even voorstellen  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hay, even voorstellen    Hay, even voorstellen  I_icon_minitimezo apr 23, 2017 9:58 pm

Heey Rachelrh, welkom!
Terug naar boven Ga naar beneden
puk
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
puk


Aantal berichten : 199

Hay, even voorstellen  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hay, even voorstellen    Hay, even voorstellen  I_icon_minitimema apr 24, 2017 1:42 pm

welkom hier!
Terug naar boven Ga naar beneden
*kim*
Meeloper
Meeloper



Aantal berichten : 81

Hay, even voorstellen  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hay, even voorstellen    Hay, even voorstellen  I_icon_minitimema apr 24, 2017 4:27 pm

Welkom
Terug naar boven Ga naar beneden
Saartje
Beginner
Beginner
Saartje


Aantal berichten : 26

Hay, even voorstellen  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hay, even voorstellen    Hay, even voorstellen  I_icon_minitimedi apr 25, 2017 12:42 pm

Hoi hoi Rachel, je bent zeer welkom hier en op de chat ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Desiderata85
Beginner
Beginner
Desiderata85


Aantal berichten : 42

Hay, even voorstellen  Empty
BerichtOnderwerp: Hay, even voorstellen   Hay, even voorstellen  I_icon_minitimedi apr 25, 2017 9:06 pm

Hoooi Rachel!
Terug naar boven Ga naar beneden
Strafhand
Overijverige Poster
Overijverige Poster



Aantal berichten : 562

Hay, even voorstellen  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hay, even voorstellen    Hay, even voorstellen  I_icon_minitimedo apr 27, 2017 6:37 pm

Rachelrh schreef:


Wie het spel verloor kreeg een spanking. Ik was toen een jaar of 6 (ja het zal er al vroeg in hahaha). Verleden jaar heb ik voor het eerst een echte spanking gehad en het was zooo veel beter dan ik had verwacht. Op Klaproos hoop ik veel ervaringen van anderen te lezen en wie weet leuke mensen te ontmoeten (wat via de chat al wel gelukt is:).

Xxx Rachel (rachelrh)

Welkom hier.
Een dergelijk spel lijkt me ook leuk voor volwassenen.
Terug naar boven Ga naar beneden
aphrodite<3
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
aphrodite<3


Aantal berichten : 101

Hay, even voorstellen  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hay, even voorstellen    Hay, even voorstellen  I_icon_minitimeza mei 06, 2017 9:14 pm

Welkom Rachel!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Hay, even voorstellen  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hay, even voorstellen    Hay, even voorstellen  I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hay, even voorstellen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Even voorstellen
» Hoi! Even voorstellen...
» even voorstellen
» Even voorstellen
» Even voorstellen

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Welkom :: Aangenaam-
Ga naar: