Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Even voorstellen.. :)

Ga naar beneden 
+3
W
Marc82nl
minime
7 plaatsers
AuteurBericht
Gast
Gast




Even voorstellen.. :) Empty
BerichtOnderwerp: Even voorstellen.. :)   Even voorstellen.. :) I_icon_minitimezo jan 27, 2013 5:26 pm

-


Laatst aangepast door lisa92 op zo nov 01, 2015 10:49 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
minime
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 241

Even voorstellen.. :) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even voorstellen.. :)   Even voorstellen.. :) I_icon_minitimezo jan 27, 2013 6:08 pm

lisa92 schreef:
Nu heb ik weer een vriend, en we zijn in het begin van de relatie. Ik heb sinds kort duidelijk gemaakt dat spanking iets speciaals voor me is en hij wil het wel met me proberen (wat natuurlijk al super is, maar het idee dat hij het alleen voor mij zou willen doen staat me een beetje tegen). Ik vind spanking ook iets wat erg intiem is en wat je doet met iemand die je vertrouwt. Ik mis soms toch wel de harde (ervaren) hand van een echte dominante man, die weet wat hij doet en er zelf ook van geniet. Embarassed

Hey Lisa, welkom hier!
Ik heb in dezelfde situatie gezeten als waar jij nu zit. Het is inderdaad heel lastig om te weten dat je vriend het enkel voor jou doet. Dan kun je inderdaad naar een wat ervarener aanpak verlangen. Maar het is inderdaad zoals je zegt: het is nu eenmaal iets heel intiems. Ik zou zeggen: geef het niet op, gedraag je na een spanking, ook al was die niet hard genoeg voor jou, toon hem dat het werkt, praat voldoende, met hem en met ervarener mensen, die je gevoelens zeker in het begin iets beter snappen. Soms is het moeilijk, maar voor mij is het goed uitgedraaid, intussen kan hij gerust doorgaan voor een ervaren D. Ik wens jou zeker het zelfde toe! Niet opgeven is de boodschap ;-) Kom gerust ook eens langs op de chat, en als je vragen hebt, stel je gerust ;-)
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc82nl
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
Marc82nl


Aantal berichten : 225

Even voorstellen.. :) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even voorstellen.. :)   Even voorstellen.. :) I_icon_minitimezo jan 27, 2013 6:37 pm

Welkom! Ik raad ook de (irc) chat aan, maar reageer ook gerust op oude topics die je interesseren, voor vragen of bekijk de introductietopics van onze leden Wink

Hier nog de chathandleiding:
http://klaproos.heavenforum.org/t485-handleiding-chatten-via-mirc
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Even voorstellen.. :) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even voorstellen.. :)   Even voorstellen.. :) I_icon_minitimezo jan 27, 2013 8:43 pm

Hoi lisa, welkom. Veel plezier hier, en heel veel succes met je zoektocht naar een "echte" dominant!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
Björn
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 433

Even voorstellen.. :) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even voorstellen.. :)   Even voorstellen.. :) I_icon_minitimezo jan 27, 2013 10:14 pm

Welkom! Ik sluit me aan bij voorgaande lieden: Mannen (ook in jongere variant) genoeg die het enorm leuk vinden om schattige meisjes te straffen. Die ga je ook wel vinden. Kom vooral eens langs op de chat, waar je een aantal van ons goed leert kennen. Wie weet zie je ons nog eens een keer in het echt.

En een woordje advies: Als jij morgen op straat loopt herken ik je. Misschien is het verstandig toch een iets minder duidelijke foto van jezelf op deze site te zetten Wink.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Even voorstellen.. :) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even voorstellen.. :)   Even voorstellen.. :) I_icon_minitimema jan 28, 2013 1:06 am

Wat een lieve welkomstberichtjes en ook zo snel! Very Happy

Het is fijn om te horen dat meerderen in zo'n situatie hebben gezeten, minime. Natuurlijk niet voor jou destijds, maar het is wel fijn om te horen dat het dus positief kan veranderen. Ik hoop dat dat bij mij ook lukt! Want ik merk steeds meer dat ik dit toch wel nodig heb binnen een relatie en dat level van intimiteit wil bereiken. En als dat niet lukt met mijn huidige vriend, denk ik dat ik het toch inderdaad ergens anders moet gaan zoeken. Lief van je dat je je ervaring met me deelt. Smile

En Bjorn, je advies heb ik inmiddels al opgevolgd. Bevalt deze avatar je ook? Wink Bedankt voor de tip in ieder geval. (Ik twijfelde er zelf ook inderdaad al over scratch )

Ik ga zeker snel de chatroom verkennen en hoop jullie goed te leren kennen. Ik kijk ernaar uit! flower
Terug naar boven Ga naar beneden
Dutch Spank Daddy
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Dutch Spank Daddy


Aantal berichten : 630

Even voorstellen.. :) Empty
BerichtOnderwerp: Welkom Lisa!   Even voorstellen.. :) I_icon_minitimema jan 28, 2013 1:33 am

Bij deze ook namens mij: van harte welkom!

Ja, soms gebeurt er dagen lang helemaal niets op dit forum en soms komen er ineens vele forumleden achter elkaar in actie met welkomstberichten. Laughing

Ik zie dat je het advies van Björn inmiddels hebt opgevolgd en jouw portret hebt vervangen door een afbeelding van het blote achterste van een andere jongedame.
Je had wat dat betreft natuurlijk ook een foto van je eigen blote achterste kunnen plaatsen, want ik neem aan dat je als je morgen op straat zou lopen, je op die manier niet herkend zou kunnen worden door Björn of andere leden van dit forum. Wink

Wat leuk dat je aankomend studente bent. In welke richting ga je studeren?
Het is mijn ervaring dat menig studente baat kan hebben bij de nodige (Dominante) begeleiding.

Veel leesplezier op deze site en hopelijk ga je snel uitgebreid posten, al dan niet over jouw ervaring op het gebied van spanking.

En hieronder nog speciaal voor jou een illustratie ter inspiratie.
Even voorstellen.. :) Shadow-lanes-the-art-of-spanking-volume-one-pictorial-erotica-for-the-spanking-connosieur

Met die kousen lijkt de betreffende spankee een beetje op die van jouw nieuwe avatar. Very Happy


Laatst aangepast door Dutch Spank Daddy op ma jan 28, 2013 1:38 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.londonspankdaddy.com
Björn
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 433

Even voorstellen.. :) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even voorstellen.. :)   Even voorstellen.. :) I_icon_minitimema jan 28, 2013 1:38 am

lisa92 schreef:
En Bjorn, je advies heb ik inmiddels al opgevolgd. Bevalt deze avatar je ook? Wink Bedankt voor de tip in ieder geval. (Ik twijfelde er zelf ook inderdaad al over scratch )

Totaal niet. Ik val niet onder de categorie ass-man, hou niet van kousen, hou niet van ouderwets. En bedien mezelf nooit van sarcasme. Wink.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Even voorstellen.. :) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even voorstellen.. :)   Even voorstellen.. :) I_icon_minitimema jan 28, 2013 2:17 am

Bedankt, Dutch Spank Daddy, het is eigenlijk een schilderij van damesbillen. Vond ik wel zo toepasselijk, want ben zelf ook vaak creatief bezig met tekenen etc. Smile Hou ook van schrijven en heb al menig spank-gerelateerde verhaaltjes geschreven. Heb al gezien dat daar ook al een topic voor is! En de opmerking over een begeleidende dom vind ik erg interessant. Ik ben van mezelf wel al vrij gedisciplineerd, maar ik wil wel alvast me voorbereiden op mijn studie de komende maanden. Heb al de boeken al, dus studeren kan! Zou het best interessant vinden om daarin begeleid te worden en kijken hoe dat voor mij werkt. Ik ga trouwens Rechten studeren in Nijmegen. study

En jammer, Bjorn, ik hou op z'n tijd wel van kousen en jarretelles, maar ieder zijn voorkeur natuurlijk! Wink Maar een goede huiselijke spanking, met de pyjamabroek op de knieën, heeft ook wel wat moet ik zeggen. Rolling Eyes
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Even voorstellen.. :) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even voorstellen.. :)   Even voorstellen.. :) I_icon_minitimema jan 28, 2013 2:22 am

'Ik val niet onder de categorie ass-man' Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Dutch Spank Daddy
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Dutch Spank Daddy


Aantal berichten : 630

Even voorstellen.. :) Empty
BerichtOnderwerp: Damesbillen, begeleiding en rechten.   Even voorstellen.. :) I_icon_minitimema jan 28, 2013 3:20 am

lisa92 schreef:
Bedankt, Dutch Spank Daddy, het is eigenlijk een schilderij van damesbillen. Vond ik wel zo toepasselijk, want ben zelf ook vaak creatief bezig met tekenen etc. Smile

Mooi schilderij. Very Happy
Het heet heel toepasselijk: 'Spank Me'.
Hier een wat grotere uitvoering.
Even voorstellen.. :) Spank-me-jindra-noewi

Het is geschilderd door Jindra Noewi.
Zij woont en werkt in St. Petersburg, Florida, de Verenigde Staten, maar is geboren en getogen in Tsjechië, zodat mag worden aangenomen dat zij de billenkoek wel met de paplepel ingegoten heeft gekregen.
Het werk 'Spank Me' is 10.00" x 10.00" groot en op 2 december 2012 verkocht aan een koper uit Poughkeepsie, NY - Verenigde Staten.
Die was mij dus net te snel af, want ik had een dergelijk werk zelf ook wel willen kopen.

In een apart berichtje hieronder zal ik wel wat meer informatie geven over de kunstenares Jindra Noewi, die kennelijk het nodige heeft met damesbillen, billenkoek en kousen.

lisa92 schreef:

Hou ook van schrijven en heb al menig spank-gerelateerde verhaaltjes geschreven. Heb al gezien dat daar ook al een topic voor is!
Het zou heel plezierig zijn als je die verhaaltjes in dat topic zou kunnen plaatsen.
Waar heb je die verhaaltjes gepubliceerd of ben je daar nog niet aan toegekomen?

lisa92 schreef:

En de opmerking over een begeleidende dom vind ik erg interessant. Ik ben van mezelf wel al vrij gedisciplineerd, maar ik wil wel alvast me voorbereiden op mijn studie de komende maanden. Heb al de boeken al, dus studeren kan! Zou het best interessant vinden om daarin begeleid te worden en kijken hoe dat voor mij werkt.
Ik kan je verzekeren dat de combinatie van vakinhoudelijke begeleiding en disciplinaire spankings voor een studente (Rechten) heel goed kan werken. Very Happy
Zeker heden ten dage moet men wel vrij gedisciplineerd zijn om een studie binnen de termijn af te ronden.
Als men als studente niet alleen gedisciplineerd is, maar daarnaast ook nog regelmatig met stevige billenkoek gedisciplineerd wordt, kan dat een soort turbo effect voor de studie opleveren.
De billenkoek vormt dan in feite een power booster voor goed en snel studeren.

lisa92 schreef:

Ik ga trouwens Rechten studeren in Nijmegen. study
Mijn complimenten.
Rechten lijkt mij een verstandige keuze. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.londonspankdaddy.com
Dutch Spank Daddy
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Dutch Spank Daddy


Aantal berichten : 630

Even voorstellen.. :) Empty
BerichtOnderwerp: Jindra Noewi, 'Spank Me', damesbillen, billenkoek en kousen.   Even voorstellen.. :) I_icon_minitimema jan 28, 2013 1:14 pm

En bij deze dan de aangekondigde nadere informatie over Jindra Noewi, de Tsjechische kunstenares die 'Spank Me' heeft geschilderd.
Haar curriculum vitae.
Citaat :

Jindra NoewiSt. Petersburg, Fl - United StatesJindra Noewi - Fine ArtistMember Since: 11/10/2007Add to Watch ListJoin E-Mail ListVisit WebsiteContactI was born and raised in Czech Republic, Europe.
I've been drawing and painting since I could hold a crayon.
When I was two and a half years old I got my simple childish drawing published in a magazine for kids. My mom still has the issue.
I began art instructions as a small child. I attended art classes for seven years. Then I continued my education in college for fashion design for four years but I actually never worked in the fashion field since I graduated.
I love to create murals, faux finish and fine art. I have been working as a professional artist for the past six years.
For more artwork & murals check my websites http://www.noewisart.com
Connect with me on Facebook: https://www.facebook.com/NoewiArtist, or for animal art use https://www.facebook.com/AnimalsByNoewi

2012 October, 'PINK', Tampa, FL
2012 August, Art Of Kink, Tampa, FL
2012 June, Erotic Art Festival, Seattle, WA
2012 March, Nude Nite, Tampa FL
2012 February, Dirty Show, Detroit, MI
2011 July, Art Of Kink, Tampa FL
2011 March, Nude Nite Art Show, Tampa, FL
2009 December, 'Novalicious Art Show', Nova535 gallery, St. Petersburg, FL
2009 June, Fine Art & Music Event 'It's Finally Summer', Ybor City, FL
2009 February Art Show Nude Nite, Tampa, FL
2008 1st place in ACEO YBA category 'Artistic Nudes' on eBay
2007 The Erotic Collection, St. Petersburg, FL

En hieronder nog wat meer werken van Jindra Noewi.

Even voorstellen.. :) Luscious-jindra-noewiEven voorstellen.. :) Lovely-touch-jindra-noewi
Even voorstellen.. :) My-rose-jindra-noewi
Even voorstellen.. :) Dressing-up-your-desire-jindra-noewi
Even voorstellen.. :) Tumblr_mdtwdeXK591ro708to1_500
Even voorstellen.. :) Exposed%2Bby%2Bnoewi
Even voorstellen.. :) 5027459390_1ab7efe0d5_z
Even voorstellen.. :) Lf?set=path%5B8%2F1%2F9%2F8%2F8198804%5D%2Csizedata%5B220x350%5D&call=url%5Bfile%3Aproduct
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.londonspankdaddy.com
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Even voorstellen.. :) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even voorstellen.. :)   Even voorstellen.. :) I_icon_minitimema jan 28, 2013 1:39 pm

Welkom hier! Hopelijk zie ik je snel op de chat langskomen!

Groetjes,

isis
Terug naar boven Ga naar beneden
Strafhand
Overijverige Poster
Overijverige Poster



Aantal berichten : 562

Even voorstellen.. :) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even voorstellen.. :)   Even voorstellen.. :) I_icon_minitimevr feb 01, 2013 2:14 pm

Dag Lisa92,
Je schrijft een uitgebreide een aardige introductie op deze site.
Welkom dus. Je kunt ons gerust ‘lastig vallen’ met allerlei vragen.
Ik hoop dat je de spanking zult krijgen, waarop je hoopt. Ik heb ook ooit ondervonden, dat het mogelijk is, dat je spanking geeft of krijgt binnen een bestaande relatie; neem daar de tijd voor. Succes ermee.
Groet van Rein
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Even voorstellen.. :) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even voorstellen.. :)   Even voorstellen.. :) I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Even voorstellen.. :)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» mij even voorstellen
» Hay, even voorstellen
» Even voorstellen..
» even voorstellen
» Even voorstellen

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Welkom :: Aangenaam-
Ga naar: