Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Sub op zoek naar leuke Dom

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
yun
Meeloper
Meeloper
yun


Aantal berichten : 63

Sub op zoek naar leuke Dom Empty
BerichtOnderwerp: Sub op zoek naar leuke Dom   Sub op zoek naar leuke Dom I_icon_minitimewo jun 07, 2017 5:05 pm

Ik ben een vrouw van 34 jaar, 1,75m lang, sportief en alweer heel wat jaartjes actief in spanking.

Op zoek ben ik naar een man die de leiding kan nemen, waarmee je een goed gesprek kan hebben. Iemand om mee te lachen en te knuffelen. Iemand waarbij je soms ook gewoon een klein meisje kan zijn.
Wel ben ik op zoek naat een man voor een seroeuze relatie en waarbij we een gelijkwaardige monogamie relatie hebben.

Ben jij een man die snapt dat spanking niet draait om slaan en pijn. Die zijn meisje er gewoon af ertoe op wijst goed voor zichzelf te zorgen, straft om overtreden van dingen die werk/studie of andere dingen belemmeren. Creatief in straffen. Natuurlijk ook wel soms voor de fun spankt maar heel goed onderscheid in serieuze zaken kan maken. Dan zoek ik jou misschien wel.


heb trouwens ook een kleine fascinatie voor petplay naast spanking.


Herken jij jezelf hierin? ben je jonger dan 40? en langer dan 1:80? Single? dan zou ik het erg leuk vinden om een berichtje van je te ontvangen
Terug naar boven Ga naar beneden
Sander80
Watje
Watje



Aantal berichten : 1

Sub op zoek naar leuke Dom Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sub op zoek naar leuke Dom   Sub op zoek naar leuke Dom I_icon_minitimedo jun 08, 2017 7:37 pm

Test
Terug naar boven Ga naar beneden
yun
Meeloper
Meeloper
yun


Aantal berichten : 63

Sub op zoek naar leuke Dom Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sub op zoek naar leuke Dom   Sub op zoek naar leuke Dom I_icon_minitimewo jun 14, 2017 2:31 pm

Wat test je dan?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Sub op zoek naar leuke Dom Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sub op zoek naar leuke Dom   Sub op zoek naar leuke Dom I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Sub op zoek naar leuke Dom
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Hoi iedereen
» Op zoek naar discipline?
» Op zoek naar discipline?
» meisje op zoek naar D/s
» Op zoek naar een spankgirl!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Meetingpoint :: Contact :: s zoekt D M/f-
Ga naar: