Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Oudere man zoekt jongere vrouw

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast




Oudere man zoekt jongere vrouw  Empty
BerichtOnderwerp: Oudere man zoekt jongere vrouw    Oudere man zoekt jongere vrouw  I_icon_minitimezo jul 09, 2017 11:37 pm

Wat biedt ik
Mijn vaste woonplek is in Frankrijk op een afgelegen boerderij met naast mijn woning twee eigen vakantiewoningen. Dit op een groot terrein. Ik kom regelmatig in Nederland voor mijn werk en voor familie en vrienden.
Ik ben vrijgezel, mijn vrouw is negen jaar geleden overleden. Mijn leeftijd is 67 en mensen schatten mij veel jonger (rond de 50-55) en dat geloof ik natuurlijk.
Ik doe veel lichamelijk werk hier op mijn terrein en mijn werk in Nederland is beperkt qua omvang en leidinggevend/adviserend. Ik doe niet aan sport. Mijn lichamelijk werk is al sport. Ik hou wel van dansen.
Mijn lichaam is goed in proportie. Ik ben geen man van netheid en orde als het op kleding en huishouden aankomt, maar het is hier geen bende. Ik kan zeer goed koken (zeggen zij die bij me komen eten). En ik ben schoon op mijn lichaam, maar wars van synthetische geuren.
Ik heb enkele vriendinnen en ben niet monogaam, maar wel trouw als de relatie eenmaal klikt en opgebouwd is.
Ik heb onlangs zeer beperkte ervaring met lichte spanking gehad en die ervaring heeft in mij een bijzonder aangenaam gevoel opgewekt. Ik wil dit graag verder verkennen en kan zowel genieten van dominant zijn als van gehoorzaam zijn. Het moet echter niet extreem heftig zijn en samengaan met een liefdevol gevoel en tederheid.
Ik ben niet jaloers aangelegd en houdt ook niet van Jaloezie bij de ander.
Ik ben universitair opgeleid en heb altijd op dat niveau gewerkt.
Ik heb een brede belangstelling voor filosofie, wetenschap en zaken rondom levenswijsheid. Ik heb totaal geen belangstelling voor politiek en houd niet van onnozel dagelijks geklets. Bij mij is gezond boeren verstand en oprechtheid de norm.

Wat zoek ik
Ik zoek een vriendin (tussen 30 en 50 jaar), die de specifieke spanking-gevoelens met mij wil delen en zelf ook gelijkwaardige gevoelens heeft (spanking, liefdevol en teder). Je hoeft niet vrijgezel te zijn, maar wel ruimte hebben om elkaar regelmatig te ontmoeten en elkaar te verkennen.
Je moet ook intelligent zijn en graag willen discussiëren over zaken die te maken hebben met filosofie en levenswijsheid. Ook verwacht ik dat je gezond boeren verstand hebt en oprecht bent. Daarnaast moet je de handen uit de mouwen kunnen steken als dat nodig is en geen hekel hebben aan een minder net huishouden.
Ik denk aan een langzaam op te bouwen relatie die kan groeien tot een serieuze langdurige LAT-relatie.

Wat kun je verwachten
In het begin veel openhartige gesprekken, elkaar verkennen en later als er een klik is groeit een lichamelijke relatie die ook seksueel bevredigend zal zijn. Hier bij mij is veel ruimte, mooie natuur, wandelmogelijkheid, als het warm is zwemmen in het meer en apart verblijf mogelijk.
Respect en gelijkwaardigheid.
Regelmatige ontmoetingen (in NL en of in FR) maar ook de eigen aparte levens behouden.
De verhalen die ik ga schrijven geven wel een beeld van de dingen die zouden kunnen.

Wat kun je niet verwachten
Je kunt geen vernedering, geen heftige pijn, niets met poep en geen monogame relatie verwachten.
Ook gaat het niet om een vluchtig kortdurend contact.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Oudere man zoekt jongere vrouw
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Oudere man zoekt meisje voor billenkoek.
» Zoek jij vrouw-meisje-studente?
» Dominante Limburgse Heer zoekt een Limburgse vrouw voor geregeld contact
» Man (d) zkt Vrouw (s)
» sub (20) zoekt dom

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Meetingpoint :: Contact-
Ga naar: