Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 gemiste kans

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Switch
Watje
Watje



Aantal berichten : 18

gemiste kans Empty
BerichtOnderwerp: gemiste kans   gemiste kans I_icon_minitimedi sep 05, 2017 1:17 am

Toen ik 17 jaar oud was, had ik mijn eerste echte vriendinnetje. Zwaar verliefd was ik op haar. Ook toen had ik al een voorliefde voor spanking, maar dat was (natuurlijk) geheim. Op haar kamer vreeen we, waarbij op een gegeven moment ik haar billen onder haar broek mocht voelen - en zij bij mij. Dat was bij mij vanzelfsprekend heel lekker maar duidelijk ook voor haar heel opwindend. Luisterend naar The Kiss van The Cure (weet ik nog) genoten we al zoenend van het gevoel van een hand op je billen.

Nu wilde ze op een keer even iets pakken. Daarvoor boog ze zich over mijn knie. Meteen ging mijn hand naar haar billen, waarop ze zei: krijg ik nu billekoek? Dat zei ze echt, maar ik was te flabbergasted en zei iets in de sfeer van dat ze daar veel te lief voor was. Ik had op zijn minst moeten zeggen dat ze inderdaad over de knie lag en dat betekent maar 1 ding: billen ontbloten voor gezonde billekoek! Misschien was ze me wel aan het uitproberen... daarna vreeen we weer verder, waarbij mijn hand onder haar billen lag en zij bij mij, toen ik tot overmaat van ramp nog zei: dit is veel beter dan billekoek. Hoe stom kon ik zijn?

Na een tijdje ging het helaas uit. Daar was ik goed kapot van. We zijn nooit verder gekomen dan dit. Ik heb zelfs haar blote billen nooit gezien (alleen gevoeld dus), laat staan haar een flink pak op haar billen gegeven. Toen ik haar nog zag heb ik wel eens getwijfeld het haar te vragen, maar ook dat is er nooit van gekomen. Wat een gemiste kans...
Terug naar boven Ga naar beneden
Desiderata85
Beginner
Beginner
Desiderata85


Aantal berichten : 42

gemiste kans Empty
BerichtOnderwerp: Ik begrijp je gevoel over zo een gemiste kans   gemiste kans I_icon_minitimema maa 05, 2018 4:09 am

Jaren terug, ik was een jaar of 15, heb ik ook eens een kans gemist waar ik nog regelmatig aan terug denk en mezelf dan zo een klungel vindt, dat ik toen zo verlegen werd dat ik niet in durfde te gaan op een super situatie. Dit was met een meisje uit de buurt waarmee ik veel optrok, ouder dan ik, ook heel aantrekkelijk en iets wat foute vriendjes dus geen kans voor mij. En wat zij vaak deed en ook met groot gemak was uitdagende poses aannemen en met name haar kont. En daarbij gebruikte ze spanking ook om mee te spelen.
En de kans die ik kreeg en niet greep was bij haar, toen zij letterlijk zei dat voor iedere keer dat zij met iets tegen mij aankwam, ik haar 10 keer mocht slaan. En ik durfde niet te zeggen: dat is dus 40 keer, als de dood te worden ontdekt opgewonden te worden van spanking. Helaas helaas.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
gemiste kans
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Hoe groot is de kans dat iemand van je vrienden spanko is?
» corrigeer me, straf me, vergeef me en geef me een nieuwe kans...

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Deel je ervaringen :: Miskleun-
Ga naar: