Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 corrigeer me, straf me, vergeef me en geef me een nieuwe kans...

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Gast
Gast




corrigeer me, straf me, vergeef me en geef me een nieuwe kans... Empty
BerichtOnderwerp: corrigeer me, straf me, vergeef me en geef me een nieuwe kans...   corrigeer me, straf me, vergeef me en geef me een nieuwe kans... I_icon_minitimezo jul 28, 2013 6:18 pm

Ik zoek, soms actiever, soms minder actief naar een relatie waarin spanking een flinke rol heeft. Het blijft mijn droom een partner te vinden waarmee ik de dagelijkse dingen, de liefde, het plezier en verdriet kan delen maar die ook die enorme fascinatie heeft voor spanking. Die begrijpt en voelt dat ik het verdien en nodig heb, maar die zelf soms ook niets anders wil dan het streng en ouderwets tuchtigen van zijn vriendin.
Mijn schaamte en gloeiende rode billen jouw opwinding en beloning.

Ik zoek een kalme, zachtmoedige man. Voorzichtig. Een lezer, een denker. Type nerd met vreemde rafelrandjes doet het altijd beter bij mij dan type zongebruinde spierbundel.
Ik wil me graag onderwerpen aan je geest, de verpakking doet me nooit zoveel.

Wie weet vind ik je hier. Ik verlang naar je.

jongedame (anna)
Terug naar boven Ga naar beneden
Madelief
Watje
Watje
Madelief


Aantal berichten : 15

corrigeer me, straf me, vergeef me en geef me een nieuwe kans... Empty
BerichtOnderwerp: Re: corrigeer me, straf me, vergeef me en geef me een nieuwe kans...   corrigeer me, straf me, vergeef me en geef me een nieuwe kans... I_icon_minitimedi jul 30, 2013 5:22 pm

Mooi geschreven Anna, ik hoop dat je hier iemand vindt.
Terug naar boven Ga naar beneden
BenReading
Watje
Watje



Aantal berichten : 2

corrigeer me, straf me, vergeef me en geef me een nieuwe kans... Empty
BerichtOnderwerp: Re: corrigeer me, straf me, vergeef me en geef me een nieuwe kans...   corrigeer me, straf me, vergeef me en geef me een nieuwe kans... I_icon_minitimeza aug 17, 2013 8:13 pm

Dear Anna,

I read your post and registered just so that I could respond. My name is Ben and am currently living and working in the UK in the banking sector. I'm 24 and will permanently move back to The Netherlands in a couple of months. I do speak Dutch, but English just goes faster and easier for me.

Not sure how much experience you have with spanking and relationships including this, but it seems like you are keeping a very open mind. All I'd have to add to this is that it will be very important to get to know someone first, start a relationship and then let spanking become part of it when you both feel comfortable about it. Let things come natural, and I am sure you will find what you are looking for.

I've just come out of a four year relationship where spanking and punishment stood central. I will never claim to be an expert, but I know exactly what you are looking for: someone who is caring and loving and who will accept you how you are, but at the same time will be strict when you have crossed the line. Whenever I punish, I will be fair but strict, spankings are always on the bare bottom and usually with my hand. This is because I want you to feel my that I am punishing you instead of an implement. It means you will feel much closer to each other, and so the punishment will have the biggest effect (that you will hopefully behave afterwards). After a punishment everything is forgiven and forgotten, and we can start we a clean slate (een schone lei). Then I will care for you and your smacked bottom and you will feel very loved.

If you would like to talk some more, respond in this forum or send me a PM. You can also e-mail me, but I cannot place my e-mail address directly in this post.

Kind Regards,

Ben
Terug naar boven Ga naar beneden
prof f
Watje
Watje



Aantal berichten : 14

corrigeer me, straf me, vergeef me en geef me een nieuwe kans... Empty
BerichtOnderwerp: great Add   corrigeer me, straf me, vergeef me en geef me een nieuwe kans... I_icon_minitimewo sep 04, 2013 7:34 pm

"Ik zoek een kalme, zachtmoedige man. Voorzichtig. Een lezer, een denker. Type nerd met vreemde rafelrandjes doet het altijd beter bij mij dan type zongebruinde spierbundel."

I love someone with a honest and realistic attitude towards the world, would love to chat or meet you Smile

filipe
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

corrigeer me, straf me, vergeef me en geef me een nieuwe kans... Empty
BerichtOnderwerp: Re: corrigeer me, straf me, vergeef me en geef me een nieuwe kans...   corrigeer me, straf me, vergeef me en geef me een nieuwe kans... I_icon_minitimevr sep 06, 2013 12:16 pm

Heren respondenten, anna heeft haar profiel hier afgesloten. Ik weet dus niet of ze dit nog leest.......... Jammer..........
Terug naar boven Ga naar beneden
sietzetwist
Beginner
Beginner



Aantal berichten : 37

corrigeer me, straf me, vergeef me en geef me een nieuwe kans... Empty
BerichtOnderwerp: Re: corrigeer me, straf me, vergeef me en geef me een nieuwe kans...   corrigeer me, straf me, vergeef me en geef me een nieuwe kans... I_icon_minitimezo feb 09, 2014 8:16 pm

Dat is dan inderdaad jammer als ze dit niet meer leest. Ik heb me net voorgesteld op het forum en ben nog zoekende naar mijn 'carriere' als dom maar dit raakt direct al wel een gevoelige snaar hoor, mooi geschreven!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





corrigeer me, straf me, vergeef me en geef me een nieuwe kans... Empty
BerichtOnderwerp: Re: corrigeer me, straf me, vergeef me en geef me een nieuwe kans...   corrigeer me, straf me, vergeef me en geef me een nieuwe kans... I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
corrigeer me, straf me, vergeef me en geef me een nieuwe kans...
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» gemiste kans
» Hoe groot is de kans dat iemand van je vrienden spanko is?
» Straf
» Straf
» Wat een straf!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Meetingpoint :: Contact :: s zoekt D M/f-
Ga naar: