Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Favoriete Spanker

Ga naar beneden 
+5
dawn
leentje
isis
Strafhand
tomaatje
9 plaatsers
AuteurBericht
tomaatje
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
tomaatje


Aantal berichten : 280

Favoriete Spanker Empty
BerichtOnderwerp: Favoriete Spanker   Favoriete Spanker I_icon_minitimewo maa 03, 2010 8:05 pm

Wat zijn je favoriete Spankers die in een spanking filmpje voorkomen?

Mijn favorieten:
Bryn uit Online Encounter van Firmhand: http://klaproos.heavenforum.org/je-favoriete-spanking-filmpje-f10/online-encounter-met-hele-leuke-dom-imo-t65.htm

Dallas van Dallas spanks hard. Wie kent hem niet?

Kyle van spankingtube. Erg jong, maar wel goed.

Alex ( met Lily Starr) en Niko zijn ook wel leuk op spankingtube, tussen alle slechte filmpjes vallen zij daar wel op. Wink

Verder valt het vaak op dat de meisjes bloedmooi zijn en de mannen die die meisjes spanken heel oud en/of lelijk. Of ze zijn wel knap, maar slaan als een watje of zijn niet dominant. De meeste klanten zijn blijkbaar mannen, dus daar ligt de focus op ( zo veel mogelijk mooie meiden), maar ik zou toch graag leuke en goede Doms zien in filmpjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Strafhand
Overijverige Poster
Overijverige Poster



Aantal berichten : 562

Favoriete Spanker Empty
BerichtOnderwerp: Re: Favoriete Spanker   Favoriete Spanker I_icon_minitimewo maa 03, 2010 10:24 pm

Bij de films van Jennifer Brooks komt een strenge hoofdmeester voor met een kaal hoofd.
De dames die ik ken, zijn helemaal weg van hem; hij lijkt mij beneden de 40 jaar en slaat hard, heeft een goede intonatie.
Hun adoratie voor hem loopt soms een verkeerde weg in, als ze grappen maken over de "bijna kale man" [ik dus].
Maar goed, ik zie wel eens iets door de vingers.
Groet
Rein


Laatst aangepast door Rein op wo maa 10, 2010 9:46 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Favoriete Spanker Empty
BerichtOnderwerp: Re: Favoriete Spanker   Favoriete Spanker I_icon_minitimewo maa 03, 2010 10:26 pm

Ik vind Kyle van spankingtube errug leuk. Ik hou zoiezo erg van jonge dominante mannen, vind het altijd geweldig als ze zo jong al zo dominant kunnen zijn, en toch jong en schattig blijven.
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Favoriete Spanker Empty
BerichtOnderwerp: Re: Favoriete Spanker   Favoriete Spanker I_icon_minitimewo maa 03, 2010 10:29 pm

Lol isis, als je zelf ouder wordt heb je hetzelfde met de iets ouder dominanten. Ik vind het nog steeds heel schattig als zo'n dominante vent tegelijkertijd af en toe iets van een klein jongetje heeft.
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Favoriete Spanker Empty
BerichtOnderwerp: Re: Favoriete Spanker   Favoriete Spanker I_icon_minitimewo maa 03, 2010 10:43 pm

Ik kan me er slechts bij aanluiten: de combi Dominant en dottig is onweerstaanbaar! drunken
Terug naar boven Ga naar beneden
Dutch Spank Daddy
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Dutch Spank Daddy


Aantal berichten : 630

Favoriete Spanker Empty
BerichtOnderwerp: Het eeuwige leven   Favoriete Spanker I_icon_minitimewo maa 03, 2010 11:34 pm

isis schreef:
Ik hou zoiezo erg van jonge dominante mannen, vind het altijd geweldig als ze zo jong al zo dominant kunnen zijn, en toch jong en schattig blijven.

Vraag: welke dominant blijft (eeuwig) "toch jong" Question
Antwoord: Graaf Dracula Twisted Evil Laughing Laughing
Vraag: schattig Question Question Question Question Question Question Question Question
Antwoord: Idea Idea Idea Idea
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.londonspankdaddy.com
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Favoriete Spanker Empty
BerichtOnderwerp: Re: Favoriete Spanker   Favoriete Spanker I_icon_minitimedo maa 04, 2010 1:56 am

@ DSD, de strekking van dat berichtje ontgaat me een beetje. En die laatste vraag en antwoord snap ik al helemaal niet?
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Favoriete Spanker Empty
BerichtOnderwerp: Re: Favoriete Spanker   Favoriete Spanker I_icon_minitimedo maa 04, 2010 11:34 am

Mijn favoriete spanker ever is Alan Bell, uit de filmpjes uit de Blushes-stal van de jaren zeventig.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
Gast
Gast




Favoriete Spanker Empty
BerichtOnderwerp: Re: Favoriete Spanker   Favoriete Spanker I_icon_minitimevr maa 05, 2010 2:54 am

Nooit echt over nagedacht over een favoriete spanker...

Misschien favoriete spankee... mmm tja is eigenlijk ook een lijstje denk ik ..
Maar Micheale Mcgowen staat er in ieder geval wel op;)
Terug naar boven Ga naar beneden
ivonne
Watje
Watje
ivonne


Aantal berichten : 8

Favoriete Spanker Empty
BerichtOnderwerp: favoriete spanker   Favoriete Spanker I_icon_minitimewo maa 10, 2010 6:20 pm

Bij mij staat Tom van girls boarding school bovenaan.
Daarnaast vind ik Dallas ook goed.
Ivonne
Terug naar boven Ga naar beneden
tomaatje
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
tomaatje


Aantal berichten : 280

Favoriete Spanker Empty
BerichtOnderwerp: Re: Favoriete Spanker   Favoriete Spanker I_icon_minitimewo maa 10, 2010 8:07 pm

Tom ziet er wel leuk uit, maar ik begin te lachen als hij zijn mond open doet. Hij doet me denken aan Herr Flick uit Allo Allo. Laughing Qua accent dan he.
Terug naar boven Ga naar beneden
yun
Meeloper
Meeloper
yun


Aantal berichten : 63

Favoriete Spanker Empty
BerichtOnderwerp: Re: Favoriete Spanker   Favoriete Spanker I_icon_minitimewo maa 10, 2010 9:23 pm

en ik dan blacky? Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Favoriete Spanker Empty
BerichtOnderwerp: Re: Favoriete Spanker   Favoriete Spanker I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Favoriete Spanker
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Favoriete spankee
» Spanker (20) is op zoek!
» spanker zoekt spankee
» Johan, 29 jaar spanker
» Spankee (v) zoekt Spanker (m) (Asking For A Friend...)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Media :: Je favoriete spanking film(pje)-
Ga naar: