Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Euh... ik zie hier precies niks staan over "Fifty Shades"?

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Kythana
Beginner
Beginner
Kythana


Aantal berichten : 31

Euh... ik zie hier precies niks staan over "Fifty Shades"?  Empty
BerichtOnderwerp: Euh... ik zie hier precies niks staan over "Fifty Shades"?    Euh... ik zie hier precies niks staan over "Fifty Shades"?  I_icon_minitimewo sep 06, 2017 1:57 pm

Hallo,

Ja, ik weet het. De boeken (en films) van "Fifty shades" zijn redelijk omstreden, de meningen lopen ook nogal ver uit elkaar... Maar zelf vond ik het zeker iets hebben.
Ik las eerst de trilogie en zag intussen de twee films die intussen ook uitgebracht zijn. De tweede film vond ik trouwens veel leuker dan de eerste. :-) Ik ben intussen ook benieuwd naar de derde film. Ja, ik ken het verhaal, maar een film kan ook wel leuk zijn. Zeker als de film gelijkaardig blijkt te zijn, al hoe je het zelf voor je zag, bij de boeken...

"A dangerous method" heeft ook twee spankingscènes, maar mij zei het niet zo veel... Het ging over psychische problematieken, de link tussen psyche en masochisme, liefde, deontologie,... de film speelt zich af in het begin van de 20ste eeuw.

Geen idee of jullie hier iets aan hebben.
Groetjes.
kythana.
Terug naar boven Ga naar beneden
Henri
Watje
Watje
Henri


Aantal berichten : 21

Euh... ik zie hier precies niks staan over "Fifty Shades"?  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Euh... ik zie hier precies niks staan over "Fifty Shades"?    Euh... ik zie hier precies niks staan over "Fifty Shades"?  I_icon_minitimedo sep 14, 2017 1:10 am

Bijzonder, ik vond de 1e film juist wel goed, de 2e een meer een softe lovestory met slechts 1 spankingscene. De biljarttafel scene op de dvd (niet eens in de bioscoopversie) is wel erg vanilla gemaakt. In de boeken is de dreiging van billenkoek continue aanwezig. Dat mis ik in de films.
Terug naar boven Ga naar beneden
jadi
Beginner
Beginner
jadi


Aantal berichten : 28

Euh... ik zie hier precies niks staan over "Fifty Shades"?  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Euh... ik zie hier precies niks staan over "Fifty Shades"?    Euh... ik zie hier precies niks staan over "Fifty Shades"?  I_icon_minitimedo apr 19, 2018 10:33 pm

Ik heb inmiddels de 1ste gezien. Deze vond ik erg verwarmend om te zien, als je snapt wat ik bedoel Very Happy Smile.
Nu ben ik erg benieuwd naar nummer 2.
Heeft iemand een idee hoe en waar hij te zien is. Als het even kan zonder te downloden, dus op tv of dvd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kythana
Beginner
Beginner
Kythana


Aantal berichten : 31

Euh... ik zie hier precies niks staan over "Fifty Shades"?  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Euh... ik zie hier precies niks staan over "Fifty Shades"?    Euh... ik zie hier precies niks staan over "Fifty Shades"?  I_icon_minitimedo apr 19, 2018 11:25 pm

Hey Jadi,

Ik heb de eerste 2 films al op DVD. Die kocht ik via bol.com. ;-)
Normaal komt de 3de film uit in juni, dit jaar. Nu zou hij nog te zien moeten zijn in de bioscoop...
Ik ben erg benieuwd naar wat jij vindt van het 2de deel.

En hoi Henri,

Ja, dat de dreiging van een spanking niet zo in de lucht hangt, is wel een beetje zo. Maar toch voel je toch één en ander tussen de lijnen door, vind ikzelf. Of misschien is het mijn "dirty-mind" of m'n fantasie, die al op voorhand, een loopje neemt met het verhaal. Dat is perfect mogelijk. :-)

Fijne avond, allen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Henri
Watje
Watje
Henri


Aantal berichten : 21

Euh... ik zie hier precies niks staan over "Fifty Shades"?  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Euh... ik zie hier precies niks staan over "Fifty Shades"?    Euh... ik zie hier precies niks staan over "Fifty Shades"?  I_icon_minitimezo apr 22, 2018 9:56 am

Hoi Kythana,
Dat gevoel tussen de lijnen door ben ik wel met je eens en is vooral aan haar acteerwerk te danken. Die ‘ rollende ogen’ van haar!! Ik hoop dat er in deel 3 die paar petsen op haar billen zoals in het boek nog opgenomen zijn..
Terug naar boven Ga naar beneden
jadi
Beginner
Beginner
jadi


Aantal berichten : 28

Euh... ik zie hier precies niks staan over "Fifty Shades"?  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Euh... ik zie hier precies niks staan over "Fifty Shades"?    Euh... ik zie hier precies niks staan over "Fifty Shades"?  I_icon_minitimewo jun 13, 2018 12:22 am

In middels heb ik deel 2 ook gezien.
Ook erg leuk om te zien.
Veel om zelf met je gedachte in te vullen.
Ik ben zeker nu geel nieuwgierig naar deel 3 en ook wil ik de boeken lezen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Euh... ik zie hier precies niks staan over "Fifty Shades"?  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Euh... ik zie hier precies niks staan over "Fifty Shades"?    Euh... ik zie hier precies niks staan over "Fifty Shades"?  I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Euh... ik zie hier precies niks staan over "Fifty Shades"?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Als je nog niet precies weet wat je met spanking kan en wil
» Als het tussen elkaar in gaat staan
» Hier is Anne
» Michael ook hier
» Nieuw hier

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Media :: Boeken, artikelen, etc. die de fantasie prikkelen...-
Ga naar: