Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 sub/ spankee?

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
jadi
Beginner
Beginner
jadi


Aantal berichten : 28

sub/ spankee? Empty
BerichtOnderwerp: sub/ spankee?   sub/ spankee? I_icon_minitimeza feb 03, 2018 12:05 am

Wat is het verschil tussen een sub en een spankee.
Als er al een verschil is.
Terug naar boven Ga naar beneden
Delftse Studente
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
Delftse Studente


Aantal berichten : 101

sub/ spankee? Empty
BerichtOnderwerp: Re: sub/ spankee?   sub/ spankee? I_icon_minitimeza feb 03, 2018 4:33 pm

Iedereen ziet zijn of haar rol anders. Maar volgens mij geldt dit:
Subs zijn onderdanig aan een Dominant, en dat kan op verschillende manieren. Seksueel, of met bondage, of impact play, of met regels en begeleiding. Soms ook met spanking.
Een spankee is meestal een sub die alleen of voornamelijk aan spanking doet. Soms als begeleiding, soms seksueel.
De meeste spankees zijn ook subs, maar niet alle subs zijn spankees.
Terug naar boven Ga naar beneden
jadi
Beginner
Beginner
jadi


Aantal berichten : 28

sub/ spankee? Empty
BerichtOnderwerp: Re: sub/ spankee?   sub/ spankee? I_icon_minitimeza feb 03, 2018 10:22 pm

Dank voor het antwoord Delftse Studente.
Dan ben ik een spankee geloof ik;)
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruben
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Ruben


Aantal berichten : 656

sub/ spankee? Empty
BerichtOnderwerp: Re: sub/ spankee?   sub/ spankee? I_icon_minitimezo feb 04, 2018 11:05 am

Een goede beschrijving van het verschil ja. Smile

En je weet maar nooit wat gaat komen. Ik heb mensen op Klaproos zien komen zeggend dat ze enkel alleen maar spanking wouden, om een jaar later toch behoorlijk in de bdsm te zitten ook. Je weet nooit zeker waar de ontdekkingstocht je naar gaat leiden.
Terug naar boven Ga naar beneden
jadi
Beginner
Beginner
jadi


Aantal berichten : 28

sub/ spankee? Empty
BerichtOnderwerp: Re: sub/ spankee?   sub/ spankee? I_icon_minitimezo feb 04, 2018 8:15 pm

Dat is natuurlijk ook zo Ruben.
We zullen zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Frank67
Meeloper
Meeloper



Aantal berichten : 52

sub/ spankee? Empty
BerichtOnderwerp: Re: sub/ spankee?   sub/ spankee? I_icon_minitimewo feb 07, 2018 6:42 pm

Delftse Studente schreef:
Iedereen ziet zijn of haar rol anders. Maar volgens mij geldt dit:
Subs zijn onderdanig aan een Dominant, en dat kan op verschillende manieren. Seksueel, of met bondage, of impact play, of met regels en begeleiding. Soms ook met spanking.
Een spankee is meestal een sub die alleen of voornamelijk aan spanking doet. Soms als begeleiding, soms seksueel.
De meeste spankees zijn ook subs, maar niet alle subs zijn spankees.

Precies dit... Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




sub/ spankee? Empty
BerichtOnderwerp: Re: sub/ spankee?   sub/ spankee? I_icon_minitimedi jun 05, 2018 10:11 am

Nooit zo over nagedacht, maar wat Delftse Studente zegt, komt geleerd over. Beide termen vinden we niet zo super. Hier mist een mooi vervangend woord in het Nederlands. Maar ach, voor functioneel gebruik redden we ons hier wel mee Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Strafhand
Overijverige Poster
Overijverige Poster



Aantal berichten : 562

sub/ spankee? Empty
BerichtOnderwerp: Re: sub/ spankee?   sub/ spankee? I_icon_minitimezo jun 10, 2018 11:18 am

Ik zie het als een accentverschil met allerlei mogelijke tussenvormen. De dominant legt de nadruk op het leiden, de spanker legt het accent op het doen verkrijgen van een pijnlijk achterwerk. Zelf hang ik er wat tussenin.

Ruben heeft gelijk, dat er allerlei mogelijke ontdekkingsreizen en ontwikkelingen mogelijk zijn. Soms probeert iemand van alles uit, om erna toch weer vooral bij de spanking uit te komen. Soms begin iemand in de onderdanige rol [wel een Nederlands woord], om erna van rol te kunnen wisselen [rara, wie?]. Wie jarenlang de profielen op Fetlife volgt, ziet mooie voorbeelden.

Frieslandstel, tsja, waar blijft onze Nederlandse taal? Ik probeer maar wat, heb nog geen Nederlands equivalent voor 'spanko'.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





sub/ spankee? Empty
BerichtOnderwerp: Re: sub/ spankee?   sub/ spankee? I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
sub/ spankee?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Favoriete spankee
» Dom(21) zoekt Spankee(18-23)
» Dom(21) zoekt spankee(18-23)
» Spankee gezocht
» Waar val jij qua uiterlijk het meest op bij een vrouw? (alleen in te vullen door mannen)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Persoonlijk :: Vraagbaak-
Ga naar: