Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Waar val jij qua uiterlijk het meest op bij een vrouw? (alleen in te vullen door mannen)

Ga naar beneden 
+7
W
Strafhand
carlijn
Dutch Spank Daddy
Björn
sarah
leentje
11 plaatsers

Waar val jij qua uiterlijk het meest op bij een vrouw?
billen
Waar val jij qua uiterlijk het meest op bij een vrouw? (alleen in te vullen door mannen) I_vote_lcap27%Waar val jij qua uiterlijk het meest op bij een vrouw? (alleen in te vullen door mannen) I_vote_rcap
 27% [ 49 ]
postuur (slank)
Waar val jij qua uiterlijk het meest op bij een vrouw? (alleen in te vullen door mannen) I_vote_lcap14%Waar val jij qua uiterlijk het meest op bij een vrouw? (alleen in te vullen door mannen) I_vote_rcap
 14% [ 25 ]
postuur (mollig)
Waar val jij qua uiterlijk het meest op bij een vrouw? (alleen in te vullen door mannen) I_vote_lcap8%Waar val jij qua uiterlijk het meest op bij een vrouw? (alleen in te vullen door mannen) I_vote_rcap
 8% [ 14 ]
borsten
Waar val jij qua uiterlijk het meest op bij een vrouw? (alleen in te vullen door mannen) I_vote_lcap7%Waar val jij qua uiterlijk het meest op bij een vrouw? (alleen in te vullen door mannen) I_vote_rcap
 7% [ 13 ]
ogen
Waar val jij qua uiterlijk het meest op bij een vrouw? (alleen in te vullen door mannen) I_vote_lcap12%Waar val jij qua uiterlijk het meest op bij een vrouw? (alleen in te vullen door mannen) I_vote_rcap
 12% [ 22 ]
stem
Waar val jij qua uiterlijk het meest op bij een vrouw? (alleen in te vullen door mannen) I_vote_lcap7%Waar val jij qua uiterlijk het meest op bij een vrouw? (alleen in te vullen door mannen) I_vote_rcap
 7% [ 12 ]
haren
Waar val jij qua uiterlijk het meest op bij een vrouw? (alleen in te vullen door mannen) I_vote_lcap7%Waar val jij qua uiterlijk het meest op bij een vrouw? (alleen in te vullen door mannen) I_vote_rcap
 7% [ 13 ]
lengte (lang)
Waar val jij qua uiterlijk het meest op bij een vrouw? (alleen in te vullen door mannen) I_vote_lcap3%Waar val jij qua uiterlijk het meest op bij een vrouw? (alleen in te vullen door mannen) I_vote_rcap
 3% [ 6 ]
lengte (klein)
Waar val jij qua uiterlijk het meest op bij een vrouw? (alleen in te vullen door mannen) I_vote_lcap7%Waar val jij qua uiterlijk het meest op bij een vrouw? (alleen in te vullen door mannen) I_vote_rcap
 7% [ 12 ]
benen
Waar val jij qua uiterlijk het meest op bij een vrouw? (alleen in te vullen door mannen) I_vote_lcap8%Waar val jij qua uiterlijk het meest op bij een vrouw? (alleen in te vullen door mannen) I_vote_rcap
 8% [ 16 ]
Totaal aantal stemmen : 182
 

AuteurBericht
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Waar val jij qua uiterlijk het meest op bij een vrouw? (alleen in te vullen door mannen) Empty
BerichtOnderwerp: Waar val jij qua uiterlijk het meest op bij een vrouw? (alleen in te vullen door mannen)   Waar val jij qua uiterlijk het meest op bij een vrouw? (alleen in te vullen door mannen) I_icon_minitimedo nov 25, 2010 12:54 pm

En hier de poll voor de heren. Je kunt meerdere mogelijkheden aangeven.
Terug naar boven Ga naar beneden
sarah
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
sarah


Aantal berichten : 309

Waar val jij qua uiterlijk het meest op bij een vrouw? (alleen in te vullen door mannen) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waar val jij qua uiterlijk het meest op bij een vrouw? (alleen in te vullen door mannen)   Waar val jij qua uiterlijk het meest op bij een vrouw? (alleen in te vullen door mannen) I_icon_minitimedo nov 25, 2010 11:05 pm

't Is wel stil zo hier! What a Face
Terug naar boven Ga naar beneden
Björn
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 433

Waar val jij qua uiterlijk het meest op bij een vrouw? (alleen in te vullen door mannen) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waar val jij qua uiterlijk het meest op bij een vrouw? (alleen in te vullen door mannen)   Waar val jij qua uiterlijk het meest op bij een vrouw? (alleen in te vullen door mannen) I_icon_minitimevr nov 26, 2010 12:23 am

Zal ik die stilte maar doorbreken dan?

Als het innerlijk bevalt, dan zijn mijn aandachtspunten toch wel de billen, ogen, en de stem. Eerste mag duidelijk zijn Smile. Stem is misschien iets vreemds, maar ik kan echt enorm afknappen op een rokersstem of een Limburgs/Brabants accent (sorry...het klinkt gewoon niet).
Terug naar boven Ga naar beneden
Dutch Spank Daddy
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Dutch Spank Daddy


Aantal berichten : 630

Waar val jij qua uiterlijk het meest op bij een vrouw? (alleen in te vullen door mannen) Empty
BerichtOnderwerp: Ideale uiterlijk spankee   Waar val jij qua uiterlijk het meest op bij een vrouw? (alleen in te vullen door mannen) I_icon_minitimedo sep 13, 2012 4:39 pm

Na de door Björn gesignaleerde en vervolgens doorbroken stilte is er opnieuw een stilte ontstaan.
Laat ik deze nu doorbreken.

Postuur, billen, benen, ogen en stem en wel in die volgorde.

Net als Björn kan ik gigantisch afknappen op een rokersstem.
Ik associeer dit al snel met types als (wijlen) Nel Veerkamp.Waar val jij qua uiterlijk het meest op bij een vrouw? (alleen in te vullen door mannen) Nel-300x231
Ik weet dat zij een grote schare fans en veel bewonderaars had, maar ik zat daar niet bij. Ik heb ook niets met roken.
Volgens mij wordt net als in Amerika ook in Nederland roken steeds meer als 'not done' beschouwd en wordt daardoor de kans dat je met een spankee wordt geconfronteerd met zo'n rokersstem steeds kleiner.

Anders dan Björn vind ik zo'n Limburgs/Brabants accent (dus met een zachte g) wel charmant klinken.
Het meest charmante accent vind ik een (licht) Frans accent.

Omdat een afbeelding nu eenmaal meer zegt dan duizend woorden, heb ik onderstaand maar een afbeelding geplaatst van zoals voor mij de ideale spankee er uit zou moeten zien.
Ik ben erg benieuwd of "La Binoche" ook in werkelijkheid op haar billen heeft gekregen en wellicht nog krijgt.
Laat dat nou net informatie zijn die niet in de Wikipedia staat vermeld.
Als ik het zou weten, zou ik de Wikipedia op dat onderdeel zeker aanvullen.

Waar val jij qua uiterlijk het meest op bij een vrouw? (alleen in te vullen door mannen) Rendezvous1
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.londonspankdaddy.com
carlijn
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
carlijn


Aantal berichten : 362

Waar val jij qua uiterlijk het meest op bij een vrouw? (alleen in te vullen door mannen) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waar val jij qua uiterlijk het meest op bij een vrouw? (alleen in te vullen door mannen)   Waar val jij qua uiterlijk het meest op bij een vrouw? (alleen in te vullen door mannen) I_icon_minitimedo sep 13, 2012 8:39 pm

Björn schreef:
maar ik kan echt enorm afknappen op een rokersstem

Waarom help je iedereen aan het roken dan? scratch Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Strafhand
Overijverige Poster
Overijverige Poster



Aantal berichten : 562

Waar val jij qua uiterlijk het meest op bij een vrouw? (alleen in te vullen door mannen) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waar val jij qua uiterlijk het meest op bij een vrouw? (alleen in te vullen door mannen)   Waar val jij qua uiterlijk het meest op bij een vrouw? (alleen in te vullen door mannen) I_icon_minitimedo sep 13, 2012 9:44 pm

Ik had deze enquête over het hoofd gezien, en dan nog wel eentje van Leentje!
Je kunt dus meer dan één antwoord aankruisen, dus er zullen geen 30 stemmen zijn geweest. Maar ik voeg deze wel toe aan mijn document over statistieken.
Ik heb de ogen, de billen en het mollige figuur wat meer aanzien gegeven. De billen gaan aan kop, geweldig!
Groet
Rein
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Waar val jij qua uiterlijk het meest op bij een vrouw? (alleen in te vullen door mannen) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waar val jij qua uiterlijk het meest op bij een vrouw? (alleen in te vullen door mannen)   Waar val jij qua uiterlijk het meest op bij een vrouw? (alleen in te vullen door mannen) I_icon_minitimedo sep 13, 2012 10:44 pm

Ik val het meest op het gezicht, volgens mij. Ik let in eerste instantie nooit zo op het lichaam, raar maar waar.

En ik val op intelligentie, maar dat is geen uiterlijk natuurlijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
Dutch Spank Daddy
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Dutch Spank Daddy


Aantal berichten : 630

Waar val jij qua uiterlijk het meest op bij een vrouw? (alleen in te vullen door mannen) Empty
BerichtOnderwerp: Intelligentie & uiterlijk   Waar val jij qua uiterlijk het meest op bij een vrouw? (alleen in te vullen door mannen) I_icon_minitimedo sep 13, 2012 11:30 pm

W schreef:
En ik val op intelligentie, maar dat is geen uiterlijk natuurlijk.

Ik val ook (op de eerste plaats) op intelligentie en dat is inderdaad natuurlijk geen uiterlijk, maar de intelligentie komt weer wel tot uitdrukking in het uiterlijk.

Zie je de verschillen

tussen deze Waar val jij qua uiterlijk het meest op bij een vrouw? (alleen in te vullen door mannen) Bonniest

en deze? Waar val jij qua uiterlijk het meest op bij een vrouw? (alleen in te vullen door mannen) Blue03
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.londonspankdaddy.com
Gast
Gast




Waar val jij qua uiterlijk het meest op bij een vrouw? (alleen in te vullen door mannen) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waar val jij qua uiterlijk het meest op bij een vrouw? (alleen in te vullen door mannen)   Waar val jij qua uiterlijk het meest op bij een vrouw? (alleen in te vullen door mannen) I_icon_minitimevr sep 14, 2012 12:22 am

Ik val op een lief en/of schrander gezicht, een klein postuur, ronde billen, en een mooie welsprekende stem. Verder val ik ook op verzorgd taalgebruik. En dat kan ik natuurlijk ook waarderen van mensen van mijn sekse. Zo vind ik dat Dutch Spank Daddy prachtig schrijft. Op slecht taalgebruik knap ik echt af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Björn
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 433

Waar val jij qua uiterlijk het meest op bij een vrouw? (alleen in te vullen door mannen) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waar val jij qua uiterlijk het meest op bij een vrouw? (alleen in te vullen door mannen)   Waar val jij qua uiterlijk het meest op bij een vrouw? (alleen in te vullen door mannen) I_icon_minitimevr sep 14, 2012 12:58 am

carlijn schreef:
Björn schreef:
maar ik kan echt enorm afknappen op een rokersstem

Waarom help je iedereen aan het roken dan? scratch Razz

Damn you!

Oh, in m'n eerste berichtje vergeten te zeggen: een vintage uitstraling! Wel aantrekkelijk en vrouwelijk, geen sletterigheid. Laat iets over aan de verbeelding denk ik. Ik val niet makkelijk voor vrouwen die hun kledingstijl omschrijven als 'stoer'. Laat je kwetsbaarheid maar zien, vind het prima.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dutch Spank Daddy
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Dutch Spank Daddy


Aantal berichten : 630

Waar val jij qua uiterlijk het meest op bij een vrouw? (alleen in te vullen door mannen) Empty
BerichtOnderwerp: Kledingstijl   Waar val jij qua uiterlijk het meest op bij een vrouw? (alleen in te vullen door mannen) I_icon_minitimevr sep 14, 2012 7:57 am

Björn schreef:
Ik val niet makkelijk voor vrouwen die hun kledingstijl omschrijven als 'stoer'. Laat je kwetsbaarheid maar zien, vind het prima.

Dat heb ik nu ook.
Deze kledingstijl vind ik bijvoorbeeld net even iets te stoer. Shocked Waar val jij qua uiterlijk het meest op bij een vrouw? (alleen in te vullen door mannen) Stiveoke-2413375

Kwetsbaarheid getoond.Waar val jij qua uiterlijk het meest op bij een vrouw? (alleen in te vullen door mannen) Tumblr_m0ddlhCo5V1r8c1obo1_400Sletterig? scratch


Maar dan deze.
Deze heeft 'vintage uitstraling'!Waar val jij qua uiterlijk het meest op bij een vrouw? (alleen in te vullen door mannen) Vintage_nude_lady_xii_by_mementomori_stock-d319d8c
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.londonspankdaddy.com
tijmen
Watje
Watje
tijmen


Aantal berichten : 23

Waar val jij qua uiterlijk het meest op bij een vrouw? (alleen in te vullen door mannen) Empty
BerichtOnderwerp: Waar val jij qua uiterlijk het meest op bij een vrouw? (alleen in te vullen door mannen)   Waar val jij qua uiterlijk het meest op bij een vrouw? (alleen in te vullen door mannen) I_icon_minitimezo okt 07, 2012 12:04 pm

Billen staan voor mij op nummer 1! Ik hou van slanke vrouwen met een klein postuur, mooie ronde billen en donkere ogen.

Terug naar boven Ga naar beneden
Dutch Spank Daddy
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Dutch Spank Daddy


Aantal berichten : 630

Waar val jij qua uiterlijk het meest op bij een vrouw? (alleen in te vullen door mannen) Empty
BerichtOnderwerp: Voorkeuren   Waar val jij qua uiterlijk het meest op bij een vrouw? (alleen in te vullen door mannen) I_icon_minitimezo okt 07, 2012 1:27 pm

tijmen schreef:
Ik hou van slanke vrouwen met een klein postuur, mooie ronde billen en donkere ogen.

Dat is helemaal Juliëtte Binoche! Very Happy

Het door mij eerder geplaatste affiche uit de film 'Rendez-Vous' laat een staande, slanke vrouw met klein postuur en mooie ronde billen zien.

En onderstaand ligt Juliëtte Binoche. Zelfde mooie ronde billen. Zou daar wel regelmatig op geslagen worden?
Waar val jij qua uiterlijk het meest op bij een vrouw? (alleen in te vullen door mannen) Rendez-vous-1985-06-g

Mooie donkere ogen.
Waar val jij qua uiterlijk het meest op bij een vrouw? (alleen in te vullen door mannen) Bleu2

We hebben dus dezelfde smaak.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.londonspankdaddy.com
tijmen
Watje
Watje
tijmen


Aantal berichten : 23

Waar val jij qua uiterlijk het meest op bij een vrouw? (alleen in te vullen door mannen) Empty
BerichtOnderwerp: Juliëtte Binoche   Waar val jij qua uiterlijk het meest op bij een vrouw? (alleen in te vullen door mannen) I_icon_minitimezo okt 07, 2012 1:41 pm

Zij heeft inderdaad hele mooie billen Dutch Spank Daddy, en met een klein postuur past ze goed over een schoot! Very Happy
Onze smaak vertoont inderdaad enige overeenkomsten!
Terug naar boven Ga naar beneden
Kythana
Beginner
Beginner
Kythana


Aantal berichten : 31

Waar val jij qua uiterlijk het meest op bij een vrouw? (alleen in te vullen door mannen) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waar val jij qua uiterlijk het meest op bij een vrouw? (alleen in te vullen door mannen)   Waar val jij qua uiterlijk het meest op bij een vrouw? (alleen in te vullen door mannen) I_icon_minitimedi sep 05, 2017 11:54 am

Ja, ja, ik wéét dat ik een vrouw ben en hier eigenlijk niet hoor te reageren... Maar ik vind "lesbisch zijn" wel een goede reden om hier ook mijn zegje te doen! Wink

Sommigen weten het, anderen niet,... ik heb een oogafwijking, ik ben, wat men zegt, "visueel gehandicapt". Doe me een lol, het is "visueel beperkt", en niet "gehandicapt"... Sorry voor dit korte intermezzo.
Het zal dan ook niet verbazen dat ik de stem (en handen) heel erg belangrijk vind. Maar uiteraard heb ik ook wel voorkeuren op vlak van uiterlijk. Ik vind slanke vrouwen mooi, maar de middenmoot vind ik ook fijn. Uitgesproken ondergewicht (vb. anorexia) of overgewicht is niet aan mij besteed...

Zelf ben ik erg gemiddeld qua gewicht, maar ook nogal klein (1.53m). Lang donker haar, en een erg spankable kontje (zo heb ik horen zeggen)... Dat was misschien wel leuk om weten... Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Desiderata85
Beginner
Beginner
Desiderata85


Aantal berichten : 42

Waar val jij qua uiterlijk het meest op bij een vrouw? (alleen in te vullen door mannen) Empty
BerichtOnderwerp: Voorkeur voor uiterlijk   Waar val jij qua uiterlijk het meest op bij een vrouw? (alleen in te vullen door mannen) I_icon_minitimewo sep 06, 2017 3:08 am

Als het innerlijk voor mij past bij mijn waarden, normen en je echt mag, dan gaan mijn voorkeuren qua uiterlijk daarna naar uiteraard een paar mooie billen, waar ook wat aandacht aan wordt gegeven. En dan is een klein kontje net zo fijn als volle ronde billen want beide zullen ook in broekje goed uitkomen.
Ik heb geen voorkeur wat borsten betreft, kleine kunnen net zo mooi zijn als grote, dat is echt per persoon pas te zien.
Wat ik ook erg aantrekkelijk vind is zo een wat strenge of een misschien noem ik het beter een boze felle blik, die zegt: kom maar op! en deze indruk ook kan wekken bij de omgeving. Stoer en sexy.
Volslank, slank en atletisch slank kan allemaal prachtig zijn, en voor mij persoonlijk als degene goed voor haar lichaam is.
Zo skinny dat er geen billen meer aan zitten of zo uit conditie dat alle stevigheid ontbreekt knap ik op af, je moet een stevig oppervlak voelen als je een klap geeft op een volle bilpartij, en goed de vormen kunnen zien en voelen bij een slank iemand.
Voor mij zijn dit een beetje denk ik mijn voorkeuren in grote lijnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Desiderata85
Beginner
Beginner
Desiderata85


Aantal berichten : 42

Waar val jij qua uiterlijk het meest op bij een vrouw? (alleen in te vullen door mannen) Empty
BerichtOnderwerp: Compliment   Waar val jij qua uiterlijk het meest op bij een vrouw? (alleen in te vullen door mannen) I_icon_minitimewo sep 06, 2017 3:58 am

Kythana schreef:


en een erg spankable kontje (zo heb ik horen zeggen

Dat is wel een super compliment om te krijgen Kythana, lijkt mij zo!

En voor mij iig hoor jij ook bij deze doelgroep, dus gooi eruit wat jij een lekker ding vindt!
Terug naar boven Ga naar beneden
Carlos_I
Watje
Watje
Carlos_I


Aantal berichten : 15

Waar val jij qua uiterlijk het meest op bij een vrouw? (alleen in te vullen door mannen) Empty
BerichtOnderwerp: Vallen op ....   Waar val jij qua uiterlijk het meest op bij een vrouw? (alleen in te vullen door mannen) I_icon_minitimema feb 05, 2018 10:37 pm

De billen natuurlijk voor een spanker.
Maar de ingesteldheid is nog veel belangrijker dan de looks.
sunny
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Waar val jij qua uiterlijk het meest op bij een vrouw? (alleen in te vullen door mannen) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waar val jij qua uiterlijk het meest op bij een vrouw? (alleen in te vullen door mannen)   Waar val jij qua uiterlijk het meest op bij een vrouw? (alleen in te vullen door mannen) I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Waar val jij qua uiterlijk het meest op bij een vrouw? (alleen in te vullen door mannen)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Wat vind je aantrekkelijk in een (Dominante) man (alleen in te vullen door vrouwen)
» Gestraft door een vrouw
» Over het masochisme bij de vrouw, door J.A. Groen
» Welk instrument is het meest effectief?
» Billen zijn om op te slaan

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Algemeen :: Wat billen betreft-
Ga naar: